دیجیتال مارکتینگ

15 ایده برای جذب سرمایه برای امتحان در این فصل تعطیلات

فصل تعطیلات به سرعت نزدیک می‌شود و فرصتی برای جمع‌آوری کمک مالی برای موسسه خیریه، غیرانتفاعی یا مدرسه شما به ارمغان می‌آورد.

جمع آوری کمک های مالی فرصت های خوبی برای اعضای غیرانتفاعی است تا در مورد جوامع و اهداکنندگان خود بیشتر بیاموزند. اگر می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، در اینجا چند راه جدید برای جمع آوری کمک مالی در این فصل تعطیلات وجود دارد:

→ اکنون دانلود کنید: الگوی طرح بازاریابی رایگان

1. یک دویدن سرگرم کننده ترتیب دهید.

ایده های جمع آوری کمک های مالی در تعطیلات، اجرای Jingle Bell نمونه ای از جمع آوری کمک های مالی سرگرم کننده است که از سازمان های محلی مانند بنیاد Mavs و Trinity Strand Trail پشتیبانی می کند.

منبع تصویر

یک مسابقه 5K یا دویدن سرگرم کننده را برای جامعه محلی خود میزبانی کنید. برای جمع آوری پول، هزینه شرکت در مسابقه را دریافت کنید. همچنین می‌توانید به شرکت‌کنندگان این امکان را بدهید که از حمایت مالی و/یا جمع‌آوری کمک مالی برای شرکت در مسابقه استفاده کنند.

بهترین برای: دوندگان و ورزشکاران مشتاق. اگر به دنبال این هستید که دویدن خود را برای خانواده دوستانه تر کنید، مسافت را کوتاه کنید و شرکت کنندگان را تشویق کنید تا فرزندان خود را بیاورند.

2. میزبانی قرعه کشی.

قرعه کشی یک راه سرگرم کننده و هیجان انگیز برای تبدیل جمع آوری کمک به یک رویداد تعاملی است. می توانید از داوطلبان بخواهید مجموعه های هدیه تعطیلات، سبدهای هدیه و کارت های هدیه خود را اهدا کنند. به این ترتیب تمام کمک های مالی می تواند به هدف شما برسد.

برای تبدیل این یک تجربه مجازی، می توانید جزئیات مسابقه را از طریق تبلیغات ارگانیک در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هدایا می تواند کاملاً آنلاین باشد.

نکته حرفه‌ای: با کسب‌وکارهای محلی شریک شوید تا کالاها و کارت‌های هدیه را برای شرکت‌هایشان در قرعه‌کشی جمع‌آوری کنید. این یک راه عالی برای ارتباط با مشاغل کوچک است. این کسب‌وکارها همچنین می‌توانند رویداد شما را تبلیغ کنند تا در مورد جمع‌آوری کمک مالی شما صحبت کنند.

3. یک شب رنگ اجرا کنید.

ایده های جمع آوری کمک های مالی تعطیلات؛ شرکت‌هایی مانند Painting with a Twist می‌توانند به شما کمک کنند تا یک گردآوری کمک مالی شبانه برای سازمان خود ترتیب دهید

تصویر منبع

شب های رنگ آمیزی چیزی بیشتر از نوشیدن با دوستان است. شبی را میزبانی کنید که در آن اهداکنندگان می توانند به همراه یک مربی هنر محلی نقاشی کنند و با یک اثر هنری جدید و زیبا از آنجا دور شوند. این یک راه جذاب برای گرد هم آوردن اعضا و یادگیری یک مهارت در طول مسیر است.

اگر فضای اجتماعی دارید، می توانید خودتان میزبان شب نقاشی باشید. لوازم را می توان به صورت عمده یا اهدایی خریداری کرد. همچنین می توانید ببینید که آیا استودیوی رنگ محلی شما برای پرداخت یارانه با شما همکاری می کند یا خیر.

نکته حرفه ای: شب های نقاشی فرصتی عالی برای نشان دادن جنبه خلاقانه خود است. این رویدادها را می توان به صورت مجازی نیز انجام داد.

4. یکنوع بازی شبیه لوتو را سازماندهی کنید.

مردم را برای یک شب بینگوی محلی دور هم جمع کنید. حتی می توانید برای برنده جایزه ای مانند کارت هدیه آنلاین در نظر بگیرید. همچنین می توانید در این رویداد غذا، نوشیدنی یا هدایای تعطیلات بفروشید تا کمک های مالی بیشتری را تشویق کنید.

برای اینکه بینگو از راه دور کار کند، یک نفر را به عنوان ناظر انتخاب کنید. آنها شماره ها را صدا می کنند و منتظر می مانند تا بازیکنان کارت های خود را جستجو کنند. اگر بازیکن آن شماره را روی کارت خود داشته باشد، از ابزاری مانند رنگ برای علامت گذاری آن فضا استفاده می کند.

هنگامی که یک بازیکن فاصله های کافی را در یک ردیف مشخص کرد، “Bingo!” در تماس ویدیویی و منتظر بمانید تا ناظر پاسخ های آنها را بررسی کند.

5. یک شب بازی مجازی را برگزار کنید.

جمع آوری کمک های مالی تعطیلات، Sea Otter Savvy میزبان یک بازی مجازی جمع آوری کمک مالی در شب است

منبع تصویر

مشابه یک شب بینگو مجازی، می توانید اعضا و اهداکنندگان را برای یک شب بازی مجازی دور هم جمع کنید. چند بازی برای انتخاب وجود دارد، از Mafia گرفته تا Jeopardy، با گزینه های زیادی در بین آنها.

هنگام برنامه ریزی این رویداد، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید گروه ها با هم بازی کنند یا تیم ها با یکدیگر رقابت کنند.

نکته حرفه ای: شما می توانید در پایان مسابقات بازی جایزه ای ارائه دهید تا تیم ها بیشتر درگیر بازی ها شوند. در صورت اهدای جایزه، امتیاز جایزه.

6. یک کارگاه رقص ارائه دهید.

با یک استودیوی محلی شریک شوید و جامعه را دور هم جمع کنید تا حرکات رقص جدید را یاد بگیرید. می توانید با آموزش باله یا هیپ هاپ برای یک آهنگ محبوب تعطیلات که دیگران می توانند به دوستان یا خانواده خود نشان دهند، هیجان ایجاد کنید.

کارگاه های رقص را می توان به صورت مجازی با مربی انجام داد که مراحل رقص را یک به یک تقسیم می کند. شما همچنین می توانید همراه با ضبط ارسال کنید، بنابراین شرکت کنندگان همیشه به رویداد دسترسی خواهند داشت.

نکته حرفه ای: یوگا یا زومبا می توانند از همین مدل پیروی کنند. می توانید از یک نظرسنجی برای ارزیابی اینکه کدام نوع رویداد محبوب تر است استفاده کنید.

7. یک کلاس تمرین مجازی ترتیب دهید.

اگر رقص برای شما مناسب نیست، کلاس‌های تمرینی راه دیگری برای جمع‌آوری سرمایه در عین فعال ماندن است. با شرکت های تناسب اندام، مانند زنجیره های باشگاه یا ارائه دهندگان تمرین مجازی، شریک شوید تا به اهداکنندگان اجازه دهید به یک کلاس تمرین مجازی دسترسی داشته باشند.

هفته را با یک تمرین راهنما تقسیم کنید یا آن را به یک سریال مداوم برای ماه دسامبر تبدیل کنید. اگر چندین جلسه ارائه می دهید، می توانید مربیان مختلفی را برای انواع مختلف تمرین بیاورید. شما می توانید یک قیمت برای یک جلسه و یک قیمت متفاوت برای کسانی که می خواهند در همه آنها شرکت کنند ارائه دهید.

بهترین برای: علل و جوامع فعال اگر اعضای شما دوست دارند تناسب اندام داشته باشند، این جمع آوری کمک مالی برای شماست.

ایده های جمع آوری کمک های مالی تعطیلات برای سازمان های غیرانتفاعی؛ یک سالن بولینگ محلی در لاس کولیناس میزبان کاسه آتون سالانه برای جمع آوری پول برای سازمان های محلی است.

منبع تصویر

به شرکت کنندگان راهی برای ایجاد پیوند، تفریح ​​و جمع آوری پول برای یک هدف خوب بدهید. شما هم می توانید هزینه ورودی دریافت کنید و هم کمک های مالی را در طول شب جمع آوری کنید. همچنین می توانید یک قرعه کشی در طول رویداد ترتیب دهید.

شرکت کنندگان را تشویق کنید تا خانواده و دوستان خود را بیاورند. اگر دلیل شما یک مدرسه یا مشکلی است که مربوط به بچه‌ها است، می‌توانید رویداد را برای بچه‌ها پسند کنید. فقط چند خط با نرده های محافظ اضافه کنید تا از توپ های ناودانی جلوگیری کنید.

بهترین برای: گرد هم آوردن گروه های مختلف مردم.

9. یک کلاس نوشیدنی سازی مجازی برگزار کنید.

برای راه اندازی یک کلاس مجازی کوکتل سازی نیازی به یک بارمن حرفه ای ندارید. یکی از اعضای تیم شما با چند دستور پخت خوب می تواند این کار را انجام دهد.

هنگامی که شرکت‌کنندگان بلیت مجازی خود را خریداری کردند، فهرستی از موادی که برای کلاس به آنها نیاز دارند را برای آنها ایمیل کنید. در حالت ایده آل، بیشتر مواد اولیه کم هزینه هستند یا می توانند در خانه پیدا شوند. سپس، نوبت به مخلوط کردن می رسد!

بهترین برای: کارشناسان و تیم های آشپزی با بودجه کم.

10. مجموعه کنسرت تولید کنید.

جمع آوری کمک های مالی برای تعطیلات، جمع آوری کمک های مالی کنسرت در حال جمع آوری پول برای Vera Aqua Vera Vita است

منبع تصویر

فصل تعطیلات با خود شادی جشن و موسیقی جشن به ارمغان می آورد. تولید مجموعه کنسرت فرصتی عالی برای نوازندگان محلی است تا استعدادهای خود را به رخ بکشند و در عین حال برای یک هدف خوب پول جمع آوری کنند.

تبلیغات نیز در این رویداد پخته شده است. می‌توانید از اجراکنندگان بخواهید که درباره جمع‌آوری کمک مالی آینده پست کنند، و می‌توانید از ویدیوی این رویداد برای بازاریابی کنسرت‌های آینده استفاده کنید.

نکته حرفه ای: این همچنین می‌تواند به صورت مجازی از طریق راه‌اندازی یک Eventbrite یا یک صفحه رویداد مشابه و دریافت هزینه پذیرش پیشنهادی اتفاق بیفتد.

11. میزبانی فروش پخت.

چه کسی غذاهای پخته شده را در نزدیکی فصل تعطیلات دوست ندارد؟ این یک فرصت عالی برای ارتباط با جامعه محلی است و با اجازه آنها، میز را در رویدادهای محلی برپا کنید. شما همچنین می توانید در یک روز خوب یک میز در بیرون بچینید.

اگر داوطلبانی دارید که عاشق پخت و پز هستند، این یک گزینه عالی است. حتماً این خبر را پخش کنید و خوراکی های خود را در رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارید.

نکته حرفه ای: نوشیدنی های فصلی مانند شکلات داغ و سیب را ارائه دهید که می تواند به خوبی با محصولات پخته شده برای فروش جفت شود.

12. اهداکنندگان را برای یک شام جمع آوری کنید.

تعطیلات زمان بسیار خوبی برای جمع آوری اهداکنندگان برای لذت بردن از یک شام با بلیط و غذا است. این به ویژه اگر سازمان شما در حال حاضر روابط قوی با یک رستوران محلی یا فضای رویداد داشته باشد، خوب عمل می کند. همچنین می توانید برای جشن گرفتن فضا، برای تزئینات اهدایی تماس بگیرید.

نکته حرفه ای: این به خوبی با سایر ایده‌های جمع‌آوری کمک مالی، مانند حراج یا قرعه‌کشی، همراه است.

13. یک شب چیزهای بی اهمیت ترتیب دهید.

مراکز جوانان شیکاگو، جمع آوری کمک های مالی برای تعطیلات، میزبان یک شب چیزهای بی اهمیت مجازی است

منبع تصویر

چیزهای بی اهمیت روشی سرگرم کننده برای ترغیب مردم به دور هم جمع شدن و رقابت است. می توانید با تیم خود سؤالاتی مطرح کنید یا به صورت آنلاین به دنبال درخواست های سرگرم کننده بگردید. یک مدیر تعیین کنید، تیم خود را به گروه‌ها تقسیم کنید و اجازه دهید بازی‌ها شروع شوند.

نکته حرفه ای: این کار را نیز می‌توان به صورت مجازی با استفاده از اتاق‌های بریک‌آوت و تیم‌سازی از قبل انجام داد.

14. یک جلسه مراقبه مجازی ترتیب دهید.

در حالی که فصل تعطیلات می تواند سرگرم کننده باشد، جشن های این فصل نیز می تواند منبع استرس باشد. راه اندازی یک مراقبه بصری هدایت شده به اهداکنندگان و افراد علاقه مند کمک می کند تا هفته خود را تعطیل کنند. شما همچنین یک رویداد بدون استرس را ارائه خواهید کرد و به شرکت کنندگان فضا و زمان برای نفس کشیدن می دهید.

اگر یکی از اعضای تیم شما به یوگا و مدیتیشن علاقه دارد، می تواند این جلسه را اجرا کند. همچنین می توانید یک مربی یوگا پیدا کنید که مایل به انجام کار داوطلبانه باشد.

نکته حرفه ای: اگر چندین جلسه ارائه می‌دهید، سطوح مختلفی از کمک‌های مالی ارائه دهید – یکی برای یک جلسه، دیگری برای همه جلسات و دیگری برای ضبط رویداد.

15. یک کتاب تعطیلات بسازید.

اگر به دنبال یک ایده خلاقانه برای هدیه هستید، می توانید یک کتاب تعطیلات بسازید. این می تواند داستان هایی از افراد در سازمان شما، شعرها یا بینش هایی باشد که به عنوان یک تیم یاد گرفته اید. می‌توانید نسخه‌های آن را شخصاً بفروشید یا آنها را به صورت PDF در وب‌سایت خود آپلود کنید و از طریق استراتژی رسانه‌های اجتماعی، ترافیک را به سایت هدایت کنید.

نکته حرفه ای: یک نامه آغازین برای کتاب تعطیلات خود بنویسید. در اینجا می توانید تأثیر غیرانتفاعی خود و نقاط عطف اصلی را که در طول سال به آن دست یافته اید نشان دهید.

شروع شدن

اگر گیر افتاده اید که کدام رویداد را امتحان کنید، مخاطبان خود را در نظر بگیرید. آیا هیچ جمع آوری کمک مالی وجود دارد که با هدف شما همسو باشد؟ برای مثال، یک ابتکار هنری ممکن است یک شب نقاشی اجرا کند، یا یک مدرسه ممکن است یک فروش شیرینی برگزار کند. همچنین می‌توانید مستقیماً از اعضا بپرسید که به کدام نوع رویداد بیشتر علاقه دارند.

هنگامی که تصمیم گرفتید چگونه می خواهید سرمایه جمع آوری کنید، در راه ایجاد تأثیرگذاری برای یک هدف مهم هستید.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا