دیجیتال مارکتینگ

هر چند وقت یک بار باید محتوای وبلاگ، ویدیو و رسانه های اجتماعی را منتشر کنید

به عنوان یک بازاریاب، می‌دانید که محتوای دیجیتال مانند وبلاگ‌ها، ویدئوها و رسانه‌های اجتماعی جزء لاینفک استراتژی بازاریابی شما هستند، اما تعیین تعداد دفعات ارسال محتوای دیجیتال می‌تواند مشکل باشد.

خوشبختانه، HubSpot بیش از 1200 بازاریاب را مورد بررسی قرار داد تا مشخص کند که چقدر باید محتوا را در کانال های مختلف منتشر کنید. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

اکنون دانلود کنید: وضعیت برنامه ریزی رسانه و محتوا در سال 2022 [Free Data Report]

بازاریابان هر چند وقت یک بار محتوا را منتشر می کنند؟

نظرسنجی ما نشان داد که 34 درصد از بازاریابان محتوا را چندین بار در هفته منتشر می کنند و 33 درصد محتوا را یک بار در روز منتشر می کنند. تنها 13 درصد گزارش کرده اند که چند بار در روز مطالب را منتشر کرده اند، 10 درصد به صورت هفتگی، 6 درصد چندین بار در ماه و 4 درصد یک بار در ماه یا کمتر گفته اند.

اما کدام فرکانس ارسال موثرتر است؟ خوب، اکثر بازاریابان (35٪) که یک بار در روز منتشر می کنند، استراتژی بازاریابی 2022 خود را موثر توصیف کردند.

جالب توجه است، ما متوجه شدیم که 33٪ از بازاریابان که چندین بار در هفته منتشر می کنند، استراتژی بازاریابی خود را موثر می دانند، 39٪ آن را نه موثر و نه بی اثر، و بیشتر (43٪) آن را بی اثر توصیف می کنند.

با این حال، اینکه چند وقت یکبار باید محتوا را پست کنید، بستگی به این دارد که مخاطبان شما در چه زمانی آنلاین و در پلتفرم های مختلف فعال هستند.

هر چند وقت یکبار باید مطالبی را ارسال کنید؟

برای اینکه بفهمید هر چند وقت یک‌بار باید محتوا ارسال کنید، برای کانال‌های بازاریابی خود ممیزی انجام دهید تا رفتار مخاطبان و عملکرد محتوای خود را ردیابی کنید. برای ارزیابی وبلاگ و صفحات وب خود می توانید یک حسابرسی وب سایت انجام دهید. همچنین می توانید یک حسابرسی رسانه های اجتماعی را انجام دهید تا همین کار را برای کانال های رسانه های اجتماعی خود انجام دهید.

پس از تکمیل ممیزی های خود، تجزیه و تحلیل جامعی از عملکرد محتوای خود و رفتار مخاطبان خود خواهید داشت. سپس می‌توانید تعیین کنید که چند بار باید برای هر کانال محتوا ارسال کنید.

در حالی که سرعت پست ایده آل برای هر سازمانی می تواند متفاوت باشد، عواملی وجود دارد که بازاریابان باید هنگام ارسال محتوا از آنها آگاه باشند.

بازاریابان هر چند وقت یک بار باید محتوای وبلاگ را ارسال کنند؟

هر چند وقت یکبار یک پست وبلاگ را منتشر می کنید به هدف شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر هدف اصلی شما افزایش ترافیک ارگانیک است، توصیه می کنیم تا جایی که ممکن است محتوای بهینه شده را پست کنید. محتوای آموزشی مانند دستورالعمل ها، فهرست ها و گردآوری های کمپین را در نظر بگیرید تا پست های وبلاگ خود را تازه و ثابت نگه دارید. تمام ایده ها؟ 101 ایده پست وبلاگ را برای الهام گرفتن بررسی کنید.

برای ترافیک ارگانیک، وبلاگ های کوچک باید 3-4 بار در هفته محتوای جدید ارسال کنند و وبلاگ های بزرگتر باید محتوای جدید و به روز شده را 4-5 بار در هفته ارسال کنند.

اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند است، احتمالاً نیازی به ارسال پست به همان اندازه که برای ترافیک ارگانیک دارید، ندارید. دلیلش این است که شما بیشتر بر روی ایجاد صدای برند خود تمرکز خواهید کرد تا افزایش اعداد. برای افزایش آگاهی از برند، باید بر تنوع پست‌های خود و ارائه محتوای آموزنده تمرکز کنید.

ما به وبلاگ های کوچک توصیه می کنیم یک یا دو بار در ماه محتوای جدید را برای افزایش آگاهی از برند ارسال کنند. در این صورت، وبلاگ های بزرگتر باید 3 تا 4 بار در هفته مطالب جدید و به روز ارسال کنند.

بازاریابان هر چند وقت یک بار باید محتوای رسانه های اجتماعی را منتشر کنند؟

اینکه چند بار در رسانه های اجتماعی پست می کنید به پلتفرم و نحوه عملکرد آن بستگی دارد. به عنوان مثال، توییتر یک پلت فرم رسانه اجتماعی مبتنی بر زمان بندی است – بنابراین ارسال پست در فرکانس بالا برای مشاهده بهتر است.

از سوی دیگر، فیس بوک مبتنی بر الگوریتم است، بنابراین پست های شما باید بیشتر به کیفیت باشد تا کیفیت. در واقع، ما متوجه شدیم که پست کردن در فیس بوک بیش از پنج بار در هفته می تواند باعث کاهش قابل توجه بازگشت سرمایه شود.

با این حال، هر برنامه رسانه های اجتماعی متفاوت است و استثنائاتی نیز از این قاعده وجود دارد. به عنوان مثال، TikTok مبتنی بر الگوریتم است، اما سازندگان تشویق می‌شوند برای افزایش دید، 1 تا 4 بار در روز پست کنند.

بازاریابان هر چند وقت یک بار باید محتوای ویدئویی را پست کنند؟

فرکانس ارسال محتوای ویدیویی بسته به پلتفرم متفاوت است، اما یک قانون بزرگ این است که تا جایی که امکان دارد محتوای ویدیویی را در وبلاگ و محتوای رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. بنابراین، هر بار که یک وبلاگ جدید ارسال می کنید، سعی کنید راهی برای ترکیب ویدیو پیدا کنید. برای مثال، می‌توانید ویدیوهای TikTok و ویدیوهای YouTube را جاسازی کنید یا ویدیوهای تازه‌ای را به‌طور خاص برای پست ایجاد کنید.

اکنون که می دانید چقدر باید محتوا را پست کنید، آماده اید تا استراتژی بازاریابی 2023 خود را بسازید.

برنامه ریزی محتوا در سال 2022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا