بازی

هر شخصیت در Paranormasight، رتبه بندی شده است

Paranormasight: The Seven Mysteries of Honjo یک بازی ماجراجویی در مورد گروهی از افراد است که به آنها فرصتی داده می شود تا هرکسی را که انتخاب می کنند در ازای روح دیگران زنده کنند. به تعداد انگشت شماری از مردم محلی هونجو، سنگ های نفرین داده شده است، که باعث می شود بدون هیچ مدرکی زندگی را از بین ببرند.


مطالب مرتبط: بازی هایی که اگر دوست دارید Paranormasight: The Seven Mysteries Of Honjo بازی کنید

در طول مدتی که با Paranormasight دارید، با شخصیت‌های زیادی – هم حاملان نفرین و هم افراد عادی – آشنا می‌شوید و به آرامی انگیزه‌های آن‌ها و آنچه را که آنها را به سمت هفت اسرار کشانده است، می‌آموزید. در داستانی پر از پیچ و خم نمی توان به هیچ کس اعتماد کرد و پس از چرخش تیتراژ، برخی از شخصیت های اصلی دوست داشتنی تر و به یاد ماندنی تر از بقیه بودند.

اسپویلرهای کوچک برای Paranormasight در پیش است!

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

11 یوتارو نامیگاکی

اکثر حاملان نفرین از تاکتیک‌های ظریفی استفاده می‌کنند تا مشخص کنند که آیا شخص دیگری نیز سنگ نفرین را در دست دارد، به جز یوتارو نامیگاکی. در عوض، او زیر یک پل می‌ایستد و از مردم می‌پرسد که آیا آن‌ها پل دارند یا نه و سپس در مورد همکاری برای سرقت روح‌ها برای آسان‌تر کردن کار پرس و جو می‌کند.

طولی نمی کشد تا متوجه شوید که نمی توان به نامیگاکی اعتماد کرد، و برای فرار از نفرین او و برگرداندن میزها باید خارج از جعبه فکر کنید. در نهایت متوجه می‌شوید که او می‌خواهد از مراسم رستاخیز برای بازگرداندن کسی که تصادفاً کشته است استفاده کند، اما این رفتار افتضاح او را جبران نمی‌کند.

10 مایو چوزاوا

مایو چوزاوا به انعکاس خود در آینه نگاه می کند

یکی از ترفندهای مورد علاقه Paranormasight، معرفی ناگهانی یک شخصیت قابل بازی جدید با چشم اندازی است که نور بیشتری را به معمای کلی می تابد. پس از جابجایی بین چهار شخصیت در نیمه اول بازی، شخصیت پنجم ناگهان در اتاقی تاریک از خواب بیدار می شود که هیچ خاطره ای از نام خود یا نحوه رسیدن به آنجا ندارد.

پس از حل چند معما، او به یاد می آورد که نامش مایو چوزاوا است و پس از اینکه نامزدش شروع به جستجوی گروهی از مردم کرد او را ربودند و بازجویی کردند. شما فقط در یک فصل به عنوان مایو بازی می کنید، و حضور کوتاه او در پایان، شناخت او و شخصیت های دیگر را سخت می کند.

9 ایام تونو

آیامه تونو شب ها بیرون دست هایش را روی هم می گذارد

آیامه تونو دختری مرموز است که اغلب در حال معاشرت با یوتارو نامیگاکی دیده می شود. او چیز زیادی نمی گوید، و قصدش نامشخص است، اما شما در نهایت متوجه می شوید که او قصد دارد از مراسم رستاخیز برای بازگرداندن هنرمند مورد علاقه خود – Katsushika Hokusai – از مردگان استفاده کند.

دانشجوی هنر ممکن است بی گناه به نظر برسد، اما با وقوع رویدادها، جنبه تاریک تری از آیامه تونو شروع به آشکار شدن می کند. او نه تنها حامل نفرین است، بلکه روابط مخفیانه ای با شخصیت های دیگر دارد که اوضاع را پیچیده می کند. تلاش او برای شهرت او را بسیار دور می کند و غیرقابل پیش بینی بودن او هر برخوردی را متشنج می کند.

8 یوکو فوکوناگا

یوکو فوکوناگا در پارکی در تاریکی ایستاده است

در ساعت آغازین Paranormasight، یوکو فوکوناگا کسی است که بیشتر از هفت اسرار و سنگ های نفرین می داند و آن را به شما – به عنوان شوگو اوکی – به طور کامل توضیح می دهد. یوکو که با توانایی دیدن چیزهای ماوراء الطبیعه متولد شده است، عجیب و غریب است و در مورد مفهوم کشف یک سرنخ هیجان زده است، اما در نهایت کوتاه مدت است.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های رمز و راز در استیم

از دیدگاه شما، یوکو فوکوناگا اولین قربانی یک نفرین است. پس از فاش کردن این که او فقط می‌خواست از مراسم رستاخیز برای احیای سگش استفاده کند، ناگهان وحشت زده می‌شود و مدت کوتاهی بعد می‌میرد. این یک صحنه وحشتناک و غم انگیز است، اما در نهایت خواهید فهمید که یوکو در مورد ارتباطش با هفت اسرار کاملاً صادق نبوده است.

7 شوگو اوکی

شوگو اوکی بیرون از یک ساختمان آپارتمان ایستاده است

اولین شخصیت قابل بازی در Paranormasight، Shogo Okiie است، مرد جوانی که به طور تصادفی پس از برخورد تصادفی با یوکو فوکوناگا، خود را درگیر ماوراء الطبیعه می‌یابد. او تصمیم می گیرد یک شب به او کمک کند تا به دنبال سنگ های نفرین شود، اما ناخواسته تبدیل به یک نفرین می شود و سفر خود را برای به دست آوردن مراسم رستاخیز آغاز می کند.

قسمت اول Paranormasight را در نقش شوگو سپری می‌کنید، در شهر می‌دوید و با دیگر حاملان نفرین روبرو می‌شوید تا روح آنها را به دست آورید. پس از رسیدن به یک نتیجه رضایت‌بخش، شخصیت‌های قابل بازی بیشتری ظاهر می‌شوند، و شوگو دیگر دیده نمی‌شود تا اینکه در پایان زمانی که او کمک می‌کند همه قسمت‌های شل را به هم گره بزند.

6 تتسو تسوتسومی

تتسو تسوتسومی بیرون در یک پارک شوکه به نظر می رسد

تتسو تسوتسومی مردی پیچیده است که با دخترش رابطه ای بیگانه دارد و به عنوان بازرس ارشد در اداره پلیس متروپولیتن توکیو بازی سختی دارد. در حین تحقیق در مورد قتل یک افسر، تتسو تبدیل به حامل نفرین می شود – اما تنها کسی است که قصد ندارد از آن علیه افراد دیگر استفاده کند.

به عنوان یک افسر، اولویت تتسو این است که سایر حاملان نفرین را بیابد و از آنها بخواهد که سنگ های خود را تا حد امکان به طور مسالمت آمیز تحویل دهند. او از روش‌های شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیزی برای رسیدن به آنچه می‌خواهد استفاده می‌کند، و شما در طول ماجراجویی چیزهای زیادی درباره گذشته او خواهید آموخت که او را با وجود چند نقص دوست‌داشتنی‌تر می‌کند.

5 هارو شیگیما

هارو شیگیما شب ها در پارکی دستش را روی شانه اش می گذارد

در حالی که اکثر حاملان نفرین قصد دارند از مراسم رستاخیز برای دوست صمیمی یا شخصی که بت می‌کنند استفاده کنند، هارو شیگیما می‌خواهد پسر خردسالش را که قبل از حوادث Paranormasight به قتل رسیده بود، بازگرداند. هارو حاضر است هر کاری که لازم است برای بازگرداندن او انجام دهد، اما خوشبختانه، او کسی را دارد که او را از کشتن افراد دیگر باز دارد.

به محض ملاقات با هارو، می توانید ابر غم و اندوهی را که هر قدم او را دنبال می کند احساس کنید. آنچه او از سر گذراند غم انگیز بود، و گرچه گرفتن روح دیگران بسیار ناپسند است، شما تقریباً می خواهید که او موفق شود و از مراسم رستاخیز برای نجات پسرش استفاده کند تا به او کمک کند دوباره شادی را تجربه کند.

4 میو کوروسوزو

میو کوروسوزو در یک کلاس درس تاریک نشسته است

به غیر از افسران پلیس و مادران داغدار، شما همچنین شاهد وقایع Paranormasight از نگاه دو دختر دبیرستانی خواهید بود. Mio کمی محتاط و مرموز است، اما هنگامی که او به روی شما باز می شود، مشخص می شود که او به طرز باورنکردنی از دوستانش حمایت می کند و سعی می کند تا حد امکان به آنها کمک کند.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های رمز و راز برای نینتندو سوییچ

میو نه تنها یک متحد فوق‌العاده است، بلکه قدرت حس فراطبیعی را نیز دارد و علیرغم اینکه ارتباطی با هفت اسرار ندارد، با آنها تعامل دارد. توانایی او در حس کردن و برقراری ارتباط با ارواح او و دوستانش را بیش از چند بار نجات می دهد و به نظر می رسد بلوغ او فراتر از سال های زندگی اش است.

3 جون اریو مور

جون اریو شب ها بیرون در پارکی می ایستد

بازی از طریق Paranormasight می تواند یک تجربه پرتنش و وحشتناک باشد. شما هرگز واقعاً نمی‌دانید که کسی – یا چیزی – قرار است از سایه‌ها ظاهر شود، اما بازی اغلب سعی می‌کند با لحظات کمدی بیشتری که توسط شخصیت‌هایی مانند Jun Erio ارائه می‌شود، حواس شما را پرت کند.

جون اریو که با تتسوئو تسوسومی همیشه جدی همکاری می کند، یک کارآگاه تازه کار است که دوست دارد در سن و نگرش مربی خود مسخره کند. شوخ طبعی او در موقعیت ها نرمی لازم را ایجاد می کند، اما همچنین متوجه خواهید شد که او در کار خود خوب است و قادر است از افرادی که بیشتر به آنها اهمیت می دهد دفاع کند. در حالی که او حامل نفرین نیست، اغلب به نظر می رسد که از حماسه هفت اسرار بی تاب است.

2 یاکو ساکازاکی

یاکو ساکازاکی در یک کلاس درس تاریک نشسته است

Yakko Sakazaki یکی دیگر از شخصیت‌های قابل بازی در کنار Tetsuo Tsutsumi و Harue Shigima است و به طور تصادفی پس از بررسی خودکشی مرموز بهترین دوستش تبدیل به یک نفرین‌کننده می‌شود. در کنار میو کوروسوزو، این دو با هم کار می کنند تا از دیگر حاملان نفرین دوری کنند و حقیقتی را کشف کنند که هفت اسرار را به مرگ دوستش متصل می کند.

وقتی شروع به بازی در نقش یاکو می کنید، او ترسو و ترسیده به نظر می رسد تا اینکه شروع به کشف اسرار دوستش می کند. یکی از بهترین قسمت‌های Paranormasight تماشای Yakko است که از پوسته‌اش بیرون می‌آید و از یک فرد دل‌شکسته و دور به یک زن جوان با اعتماد به نفس تبدیل می‌شود که حاضر است برای هر کسی که دوستش دارد، آستین‌ها را بالا بزند.

1 ریشتر کای

ریشتر کای در شب روی یک پل می ایستد

Richter Kai ممکن است مانند بسیاری از شخصیت های اصلی دیگر در Paranormasight یک نفرین کننده نباشد، اما او به خوبی هم لحن تیره تر و هم طنز بازی را تجسم می کند. این کارآگاه خصوصی که توسط هارو شیگیما برای تحقیق در مورد قتل پسرش استخدام شده است، با حفظ خونسردی و استدلال با آنها به او و دیگر شخصیت ها کمک می کند تا یکدیگر را نکشند.

زمانی که ریشتر کای در میانه رویارویی بین حاملان نفرین نیست، اغلب در حال جستجوی هونجو برای یافتن برچسب های پرنده مسخره برای افزودن به مجموعه خود است. او به نوعی می تواند بالغ ترین و نابالغ ترین فرد در یک اتاق باشد، اما شوخ طبعی و شوخ طبعی او برای تجربه Paranormasight ضروری است.

بعدی: بهترین رمان های تصویری معمایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا