شبکه های اجتماعی

چگونه تب جدید فروشگاه Pinterest باعث فروش بیشتر برای کسب و کار شما می شود

خرید Pinterest اخیراً یک ارتقاء اساسی جدید دریافت کرده است!

به لطف راه‌اندازی برگه جدید فروشگاه – پاسخی مستقیم از Pinterest برای کمک در طول بحران COVID-19 – کاربران اکنون فضای اختصاصی برای مرور و خرید پین‌های محصول موجود در انبار دارند.

این بدان معنی است که خرده فروشان و مارک های تجارت الکترونیک می توانند فروش خود را در Pinterest به طور جدی افزایش دهند!

ما نحوه عملکرد ویژگی جدید، معنای آن برای خرده فروشان و اینکه چگونه می توانید از برگه فروشگاه به نفع فروش خود استفاده کنید را پوشش می دهیم:

برگه جدید فروشگاه Pinterest محصولات موجود را به نمایش می گذارد و فروش بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند

با افزایش تقاضا برای خرید در برنامه، Pinterest یک برگه Shop را معرفی کرده است – یک تب اختصاصی که در آن کاربران می توانند موجودی موجودی موجودی خرده فروشان را جستجو و مرور کنند!

قبل از این ویژگی جدید، همه پین‌های قابل خرید در ترکیبی از موارد در نتایج جستجو و تابلوها قرار می‌گرفتند و پیدا کردن پین‌های محصول قابل خرید را دشوار می‌کرد.

اما اکنون، اقلام موجود در انبار را می‌توانید در برگه جدید و اختصاصی فروشگاه پیدا کنید.

این امر باعث می‌شود تا کاربران بتوانند الهام‌بخش خرید در پینترست را پیدا کنند و خرده‌فروشان ترافیک و فروش سایت خود را افزایش دهند!

برای مثال، هنگامی که کاربران «لباس‌های تابستانی» یا «در فضای کاری خانه» را جستجو می‌کنند، برگه «فروشگاه» اقلام موجود در انبار را نشان می‌دهد که به آن جستجوهای کلیدواژه مربوط می‌شوند.

با بیرون کشیدن اطلاعات از ویژگی Pinterest Product Pin، برگه جدید Shop یک پین را مستقیماً به صفحه پرداخت در یک وب سایت تجارت الکترونیک پیوند می دهد – مسیر خرید را ساده می کند.

بر اساس گزارش TechCrunch، تعداد پین های محصول قابل خرید در سال گذشته بیش از دو برابر شده است و ترافیک سایت های خرده فروشی تا 230 درصد افزایش یافته است.

برگه فروشگاه یک افزونه عالی برای خرده فروشان و کاربران روزمره در Pinterest است.

اتاق خبر پینترست

خرده‌فروش‌ها برای پین‌های محصول خود در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرند، در حالی که کاربران می‌توانند تنها در چند مرحله ساده از الهام به خرید بروند.

این پلتفرم به 77 درصد از کل زنان 25 تا 54 ساله در ایالات متحده می رسد. و از آنجایی که درآمد جهانی زنان به تریلیون ها دلار می رسد، انتظار می رود زنان تا سال 2028 تقریباً 75 درصد از مخارج اختیاری در سراسر جهان را کنترل کنند.

و علاوه بر این، ما می دانیم که مردم به طور فعال از Pinterest به عنوان یک پلت فرم برای اطلاع رسانی تصمیمات خرید خود استفاده می کنند.

طبق گفته Pinterest، 84٪ از پینرهای هفتگی زمانی که به طور فعال محصولات/خدمات را برای خرید در نظر می گیرند، از Pinterest استفاده می کنند، اما تصمیمی ندارند.

بنابراین با استراتژی بازاریابی Pinterest مناسب، افرادی را هدف قرار خواهید داد که هر دو قدرت خرج کردن را دارند و قصد خرید

اگر شما یک خرده فروش یا یک برند تجارت الکترونیک در Pinterest هستید و پین های محصول را در استراتژی خود وارد نمی کنید، اکنون زمان خوبی برای شروع است! اکنون راهنمای نهایی ما برای کسب و کار Pinterest را کشف کنید!

جایی که می توانید برگه جدید فروشگاه Pinterest را پیدا کنید (و استفاده کنید!):

به عنوان بخشی از برگه فروشگاه، Pinterest پیشرفت های گسترده ای در تجربه خرید در کل پلت فرم ایجاد کرده است.

از خرید مستقیم از تابلوها و پین‌ها گرفته تا برجسته کردن پست‌های قابل خرید در جستجوهای مرتبط با روند، Pinterest خرید را برای کاربران و فروش را برای خرده‌فروشان آسان‌تر می‌کند.

شماره 1: برگه خرید در صفحه Pinterest

هنگامی که کاربری از تابلوهای دکور خانه یا مد Pinterest بازدید می‌کند، برگه فروشگاه جدید محصولاتی را که از پین‌هایی که در یک تابلو ذخیره کرده‌اند یا الهام گرفته‌اند نشان می‌دهد. مانند یک لیست آرزوهای خرید مجازی، کاربران محصولات موجود در انبار را بر اساس آنچه اخیراً پس انداز کرده اند مشاهده خواهند کرد.

شماره 2: برگه خرید در نتایج جستجو

به عنوان بخشی از راه اندازی، Pinterest همچنین یک برگه فروشگاه جدید در نتایج جستجو نمایش می دهد، که خرید محصولات موجود در انبار را از طیف وسیعی از خرده فروشان هنگام جستجوی عباراتی مانند “لباس های بهاری”، “دکور اداری” یا “آشپزخانه” آسان می کند. بازسازی.”

Pinterest همچنین فیلترهای قیمت و برند را به این تجربه اضافه کرده است تا خرید را آسان تر کند!

شماره 3: از پین خرید کنید

اکنون خرید محصولات مستقیماً از پین محصول آسان‌تر است – فقط کافی است روی «خرید مشابه» کلیک کنید تا محصولات موجود در انبار مربوطه را از خرده‌فروشان مرتبط ببینید!

اتاق خبر پینترست

شماره 4: خرید برگه در Style Guides

پینترست مدت‌هاست که راهنماهای سبک و گرایش را بر اساس یک عبارت جستجو تنظیم می‌کند – برای مثال، هنگام جستجوی عبارات مرتبط با خانه مانند “ایده‌های اتاق نشیمن”، راهنماهای سبک قابل مرور در سبک‌های محبوبی مانند اواسط قرن، معاصر و روستایی ظاهر می‌شوند.

طبق گفته Pinterest، این توصیه‌های بصری کاوش در سبک‌های پرطرفدار را آسان‌تر می‌کنند، حتی اگر کلماتی برای توصیف آنچه به دنبال آن هستید ندارید. و اکنون، یک برگه فروشگاه یکپارچه شده است تا به شما کمک کند ظاهر را بازسازی کنید.

پینترست می‌گوید: «مثل این است که یک طراح داخلی در جستجوی مستقیم داشته باشید.

توجه داشته باشید: این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط برای جستجوهای «دکور خانه» است.

شماره 5: برگه خرید در صفحات نمایه برند

به لطف راه‌اندازی برنامه Verified Merchant برنامه Pinterest، خرده‌فروشان تأیید شده می‌توانند یک برگه فروشگاه اختصاصی در نمایه خود داشته باشند – این امر باعث می‌شود کاربران بتوانند بین مرور الهام‌بخش به خرید در نمایه شما جابجا شوند!

این افزوده جدید می‌تواند یکی از قدرتمندترین دارایی‌ها برای برندهایی باشد که به دنبال افزایش فروش خود از طریق Pinterest هستند – در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد برنامه و نحوه پذیرش بدانید وجود دارد.

برنامه تجاری تأیید شده: یک برگه فروشگاه در نمایه خود دریافت کنید و فروش بیشتری داشته باشید

مشابه تیک آبی در اینستاگرام، کاربران Pinterest اکنون شروع به دیدن یک علامت آبی در حساب های تجاری تایید شده می کنند.

تیک آبی که در کنار نام حساب نمایش داده می‌شود، نشان‌دهنده کسب‌وکارهایی است که در برنامه تجاری تأییدشده جدید Pinterest هستند.

هدف این برنامه کمک به کسب و کارها برای افزایش فروش و کمک به کاربران برای کشف و خرید از برندهای مورد تایید Pinterest است. شرکت هایی مانند Quay Australia، Ruggable، و Coyuchi تنها تعدادی از برندهایی هستند که در حال حاضر در کشتی حضور دارند.

بازرگانان تأیید شده همچنین برگه فروشگاه جدید را در نمایه خود دارند. این تب جدید به خریداران اجازه می‌دهد تا روی آن کلیک کرده و تمام پین‌های محصول شما را پیدا کنند، و خرید نمایه Pinterest شما را بسیار آسان می‌کند.

هر تاجری می‌تواند درخواست دهد، اما برای واجد شرایط بودن باید دستورالعمل‌های انجمن Pinterest را رعایت کنید و ردپای دیجیتالی آنلاین داشته باشید – نه فقط در Pinterest! آنها به دنبال کسب و کارهایی با محصولات با کیفیت بالا، خدمات مشتری و وب سایت هستند.

و در حالی که برای نمایش پین های محصول خود در برگه فروشگاه در صفحات نتایج جستجو یا تابلوهای Pinterest نیازی نیست تاجر تأیید شده باشید، اما مزایای دیگری نیز به همراه دارد:

  • بینش تبدیل: بازرگانان تأیید شده به اطلاعات بینش تبدیل ارگانیک و پولی دسترسی اولیه پیدا می‌کنند تا بتوانید تأثیر Pinterest را بر بازدیدها، پرداخت‌ها و فروش سایت خود اندازه‌گیری کنید.

  • به روز رسانی کاتالوگ ها: Pinterest از کاتالوگ ها برای اطلاع رسانی اطلاعات محصول در مورد پین ها، مانند قیمت و سطح سهام استفاده می کند. با برنامه جدید بازرگانان تأیید شده، Pinterest در نحوه دریافت، به‌روزرسانی و اشتراک‌گذاری اطلاعات محصولات موجود در کاتالوگ شما، از جمله معیارهای جدید، تقریباً به‌روزرسانی‌های فید بی‌درنگ، بهبودهایی ایجاد کرده است.

  • هدف گذاری مجدد پویا: Pinterest در حال اضافه کردن ویژگی‌های بهینه‌سازی تبلیغات بیشتری است تا برندها بتوانند با هدف‌گیری مجدد محصولات دقیق یا مشابهی که جستجو می‌کنند و در پینترست صرفه‌جویی می‌کنند، به پینری‌هایی دسترسی پیدا کنند که قبلاً با نام تجاری خود به صورت آنلاین درگیر بوده‌اند یا موارد خریداری‌نشده در سبد خرید خود دارند!

اگر مایلید تاجر تایید شده در Pinterest شوید، می توانید درخواست دهید اینجا.

Pinterest تجربه خرید خود را آسان‌تر می‌کند – هم برای کاربران وفادارشان و هم برای هزاران برند و خرده‌فروش در Pinterest.

با وعده بهبودهای بیشتر در آینده، اکنون زمان آن است که روی استراتژی Pinterest خود سرمایه گذاری کنید و شروع به بهینه سازی پین ها و تابلوهای محصول خود کنید!

فراموش نکن! شما می توانید برنامه ریزی، زمان بندی و به طور خودکار با Later در پینترست منتشر کنید – رایگان!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا