بازی

رزیدنت اویل 4 مینی‌سریال‌های انیمیشنی شبیه تولید استودیو گیبلی دریافت می‌کند

بازاریابی یک بازی ویدیویی کار آسانی نیست. شما باید در مورد آن صحبت کنید، اما در مورد طرح و مکانیک های خاص نیز چیزهای زیادی را فاش نکنید. در عین حال، شما همچنین باید گیم پلی کافی را برای جذب مشتریان بالقوه نشان دهید. شما باید به این تعادل خوب دست پیدا کنید، مبادا تبدیل به Suicide Squad: Kill the Justice League شوید و همه از فرمول پخش زنده شما حتی قبل از راه اندازی معذب شوند. با این حال، بازاریابی یک نسخه بازسازی شده – به خصوص یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های Resident Evil 4 – به شما آزادی خلاقیت می‌دهد.


این دقیقا همان آزادی است که کپکام زمانی که تصمیم گرفت یک انیمیشن تبلیغاتی برای Resident Evil 4 بسازد، کاملاً شبیه چیزی خارج از Studio Ghibli بود. این ویدیو با عنوان Resident Evil Masterpiece Theatre، کمتر از یک دقیقه است. به نظر می رسد موارد بیشتری برای دنبال کردن وجود داشته باشد زیرا این یکی با عنوان “EP 1” – Leon and the Mysterious Village نامگذاری شده است.

مرتبط: بازی‌های بیشتری باید واقع‌گرایی را پشت سر بگذارند

این ویدئو لئون خندان و نسبتا آرام را نشان می دهد که برای اولین بار به روستا نزدیک می شود. با وجود لبخند، او هنوز هم اسلحه اش را کشیده است. او به طور اتفاقی در جستجوی اشلی تصمیم می گیرد از یکی از اهالی روستا بپرسد که آیا او را دیده اند یا خیر. انگار چشمان قرمز تهدیدآمیز، چنگال در دست و مزخرفات درهم و برهم کافی نبود، تصمیم می گیرد از یک روستایی دیگر و باز هم از یک روستایی دیگر بپرسد.

شاید زمانی که با تبر به سرش می زند و رنگین کمان را خون می کند، متوجه می شود که دهکده دردسر دارد. به عنوان یک رفتار ویژه، اپیزود با صفحه نمایش «شما مرده هستید» به پایان می رسد که لئون را با دسته ای از گرگ های آلوده به پلاگاس روی رنگین کمان می دود. شاید این در بازسازی باشد.

این تنها گونه ای از Leon نیست که اخیراً دیده ایم. به عنوان یک حرکت بازاریابی دیگر، کلر و او راه خود را به Fortnite باز کرده اند. با این حال، به نظر می‌رسد که طرفداران از این پوسته‌ها به دلیل «انتخاب‌های ناسازگار طراحی»، از جمله موارد دیگر، چندان راضی نیستند. با این حال، ما همچنین سومین طراحی مجدد Leon را به سبک نمادین دریافت کردیم. شخصی تمام سکانس مقدماتی Resident Evil 4 را تنها با استفاده از لگو بازسازی کرد. خب، این در واقع یک انیمیشن سه بعدی است که شبیه استاپ موشن ساخته شده است.

بعدی: زمان یک Zelda دو بعدی جدید است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا