ارز دیجیتال

تشکیل پرونده SEC “ممکن است به پرونده Do Kwon کره جنوبی کمک کند”

منبع: GoodIdeas/Adobe

گزارشی مدعی شده است که پرونده حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه آزمایشگاه های Terraform و مدیر عامل آن دو کوون “می تواند به پرونده دادستان کره جنوبی علیه کوون کمک کند”.

به گفته Hankook Ilbo، یک روزنامه بزرگ کره جنوبی، وضعیت SEC به عنوان یک “ارگان شبه قضایی” به دادستان های کره جنوبی کمک خواهد کرد. پیش از این، کارشناسان حقوقی ادعا کرده بودند که دادستان ها ممکن است برای محکوم کردن Kwon به دلیل نقض اوراق بهادار تلاش کنند. این به این دلیل است که قانون کره جنوبی دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی نمی کند.

پرونده دادستان کره جنوبی علیه Kwon می تواند به این بستگی داشته باشد که آیا آنها می توانند دادگاه داخلی را متقاعد کنند که سکه های اکوسیستم Terra در واقع اوراق بهادار هستند یا خیر. اگر بتوانند، ممکن است بتوانند ثابت کنند که کوون سکه های ثبت نشده را فروخته است – با دانستن اینکه آنها در واقع اوراق بهادار بوده اند.

سخنگوی دادستانی اعلام کرد:

تشکیل پرونده SEC یک پیشرفت مثبت است. از آنجایی که این دادگاه های کره جنوبی هستند که ماهیت دارایی های مجازی را در کره تعیین می کنند، ما بر اثبات آن تمرکز خواهیم کرد. [Terra coins are] اوراق بهادار با رعایت روند قوانین ایالات متحده.

پیش از این، دادستانی اتهامات را “معنی” خوانده بود.

محل نگهداری کوون در حال حاضر مشخص نیست. دادستان ها معتقدند که او در صربستان اقامت دارد. پاسپورت او باطل شده و اخطار قرمز اینترپل برای دستگیری او صادر شده است.

چگونه SEC می‌تواند در مقابل دو Kwon به پرونده «پرونده دادستان‌های کره جنوبی کمک کند»؟

این رسانه ادعا کرد که SEC «ماهیت اوراق بهادار» کوین های Terra را در شرایط اتهامات خود علیه Kwon و Terraform به رسمیت شناخته است.

در صورتی که دادگاه ایالات متحده حکم کمیسیون SEC را تایید کند، این رسانه خاطرنشان کرد که این “احتمالاً بر موقعیت SEC تأثیر می گذارد. [South Korean] قوه قضاییه.”

در حالی که بسیاری از موارد به رای دادگاه های آمریکایی بستگی دارد، این رسانه به نقل از کارشناسان حقوقی اظهار داشت که این پرونده “خبر دلگرم کننده ای برای دادستان های کره جنوبی” است – و می تواند “سابقه ای” برای دادگاه های داخلی باشد.

چنین فقدان سابقه قانونی قبلاً پرونده دادستانی را با مشکل مواجه کرده است. تیم تحقیقات مشترک جنایات مربوط به اوراق بهادار مالی دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول سال گذشته نتوانست دادگاهی را برای صدور حکم بازداشت برای دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform متقاعد کند.

کوون در آن زمان این خبر را در توییتر جشن گرفت.

با این حال، کوون از 10 دسامبر – تقریباً زمانی که مقامات دادستانی ادعا کردند کشور محل سکونت او را کشف کرده اند، از ارسال پست خودداری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا