بازی

بهترین تخم مرغ عید پاک و جزئیاتی که به راحتی در برنامه تلویزیونی The Last Of Us از دست می رود

با هر بازی ویدیویی، مطمئناً یک یا دو جزئیات کوچک پنهان یا تخم مرغ عید پاک وجود دارد که بازیکنان ادراکی آن را پیدا کنند. خب، برای سریال‌های تلویزیونی هم همین‌طور است، و این برای سریال‌های تلویزیونی مبتنی بر بازی‌های ویدیویی دو برابر می‌شود. مانند The Last Of Us.


مطالب مرتبط: ما به فلش بک های الی بیشتر در فصل دوم The Last Of Us نیاز نداریم

این درام دلخراش در ظاهر یک نمایش آخرالزمان، برای بینندگانی که بازی‌ها را بازی کرده‌اند یا کسانی که به آنچه کارگردانان می‌خواستند به ما نشان دهند، دقت می‌کردند، تخم‌های عید پاک زیادی دارد.

گیمر ویدیوی روز

10 ناچو نر

در فودکورت مرکز خرید، مکان‌های عالی زیادی برای غذا خوردن وجود دارد، مگر اینکه به هر حال مرکز خرید چند سالی است که از کار افتاده باشد.

با این حال، دیدن علامت ماچو ناچو در قسمت فلاش بک با حضور الی و رایلی ممکن است برای برخی جالب باشد. این زنجیره ای است که اغلب در بازی های Naughty Dog، به خصوص The Last Of Us و Uncharted ظاهر می شود.

9 کلیک پنهان

آخرین کلیک سریال ما از نزدیک

ممکن است در حین راه‌اندازی نمایش، سهم نسبتاً زیادی از آلوده شدن به آن را داشته باشیم، اما برخی از بینندگان با چشمان تیزبین ممکن است خیلی زودتر از دیگران یک کلیک کننده را دیده باشند.

در پایان اپیزود اول، در حالی که دوربین در سراسر بوستون بارانی و آخرالزمانی حرکت می کند، بالای یکی از پشت بام ها صدای کلیک در برابر طوفان خشمگین می شود. این نه تنها نگاهی وحشتناک به افراد آلوده در منطقه بوستون است، بلکه اشاره خوبی به مشکلات جوئل، الی و تس در قسمت بعدی است.

8 گیتار جول

آخرین گیتار ما نزدیک پنجره

طرفداران سریال می دانند که جوئل طرفدار بزرگ موسیقی است. اگرچه شاید بهترین خواننده نباشد، اما با گیتار بسیار خوب است.

مطالب مرتبط: آخرین ما: چیزهایی که باید درباره بیل بدانید

در قسمت اول، در حالی که سارا در اتاقش است، یک گیتار در کنار دیوار دوردست دیده می شود. این نه تنها دیالوگ های زیادی را برای فصل اول ایجاد می کند، بلکه برخی از رویدادهای احساسی کلیدی را که در قسمت دوم بازی انجام دادیم نیز ایجاد می کند.

7 خانه مزرعه

خانه مزرعه lsat of us

پیشینه مصونیت الی و همچنین مادرش قطعات جالب و جدیدی از افسانه برای جهان بود.

همچنین اشاره ای به همراه داشت که ممکن است بعداً بسیار مهم باشد. خانه مزرعه ای که مادرش در آن مخفی می شود تا به دنیا بیاورد، بسیار شبیه خانه مزرعه ای است که دینا و الی در بازی دوم در آن ساکن شده اند. تصادف، یا زمینه سازی برای بازگشت به نزدیک ترین چیزی که الی به یک خانه خانوادگی دارد؟

6 نکات زرافه

آخرین ما زرافه

صحنه زرافه در بازی اول مورد علاقه طرفداران بود، بنابراین تعجبی نداشت که شاهد نمایش آن در این سری نیز باشیم.

اما، برای کسانی که از نزدیک تماشا می‌کردند، نکات زیادی درباره ظاهر شدن زرافه‌ها قبل از ظهور وجود داشت. خانه‌ای که الی در جکسون در آن اقامت داشت و حتی یک نقاشی دیواری در بخش کودکان بیمارستان همگی به حیواناتی که بعداً ظاهر می‌شوند اشاره دارد.

5 طلوع گرگ

آخرین ما سپیده دم مارکی گرگ در بازی

اگرچه گرگ و میش ممکن است هنوز چیز بزرگی در این دنیا نبوده باشد، آنها بهترین چیز بعدی را داشتند. کسی جز طلوع گرگ نیست.

پوسترهایی از آن را می‌توان در سراسر بازی‌ها و حتی در حال حاضر روی مارکی در سالن سینما در طول اپیزود با رایلی و الی پیدا کرد. این فقط یک لحظه دیگر است که در آن سریال به خود بازی و دنیایی که خلق می کند ادای احترام می کند. به تمام آن فیلم های عالی دیگر فکر کنید که به خاطر آخرالزمان هیچ کس نتوانست آن را ببیند.

4 درخشش

آخرین نفر از ما که توسط الی حیوان خانگی شدیم می درخشیم

قسمت جکسون پر از تخم‌های عید پاک بود، به‌ویژه نکاتی درباره بازی دوم و احتمالاً فصل‌های بیشتر.

یکی از آنها یک کره کوچک به ظاهر عادی بود که الی با دیدنش عاشقش شد. بله، این کسی نبود جز شیمر، اسب قدرتمندی که الی و دینا برای ماموریت انتقام‌جویی خود به سیاتل می‌روند. البته او چند سال فرصت دارد تا کمی بزرگ شود، اما بدون شک او به زودی برای سفر بین‌المللی خود آماده خواهد شد.

3 مرگ پری

یک Bloater از The Last of Us، یک زامبی بزرگ. در مقابل آتش می ایستد

قطعاً در قسمت آخر که این دو در KC بودند اتفاقات زیادی افتاد. افراد آلوده، افراد بد، و دل شکسته فراوان.

مطالب مرتبط: خوب، من حدس می‌زنم که در حال تجدید نظر در انتخاب جوئل هستیم

اما، چیزی که ممکن است برخی متوجه نشده باشند، مرگ حتمی است که به صحنه مرگ درون بازی نیز اشاره دارد. شخصیت جفری پیرس، مجری پری، به‌طور وحشیانه‌ای با کندن سرش توسط فرد متورم کشته شد. این همان روشی است که بادکن در صورت گرفتار شدن جوئل توسط موجودی که در بازی وجود دارد، می کشد.

2 رویاهای فضا

جوئل و الی در آخرین ما
از طریق HBO

در طول سریال، ما پیش‌زمینه‌های زیادی در مورد الی و اینکه اگر دنیا قبل از تولدش از هم نمی‌پاشد، می‌خواست چه کسی باشد.

یکی از نکاتی که می‌تواند برای فصل‌های بعدی سنگینی کند، سالی راید است. اولین زن آمریکایی در فضا، او برای الی که می خواست فضانورد شود تا حدودی یک قهرمان است. شاید بعداً بتوانیم آن صحنه او و جوئل را در موزه علوم ببینیم؟

1 داستان ایش

آخرین نفر از ما که روی میز نقاشی می کشید

هم در بازی و هم در سریال، حجم خوب و خلاقانه ای از داستان گویی محیطی وجود دارد که ادامه دارد.

به بازیکنان و بینندگان به طور یکسان زندگی سایر بازماندگان نشان داده می شود حتی اگر زمان واقعی صفحه نمایش را دریافت نکنند. یکی از این بازمانده‌ها که طرفداران بازی‌ها آن را از روی قلب می‌شناسند و به این سری راه پیدا کرده، Ish است. این چهره به گروهی از بچه‌ها در منطقه زیرزمینی نگاه می‌کرد که آن دو وقتی با سم و هنری می‌افتند، با آن برخورد می‌کنند. اشاره می شود که او دیگر در اطراف نیست، اما در زمانی که بود محبوب بود.

بعدی: شما بر اساس علامت زودیاک خود کدام شخصیت The Last Of Us را دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا