شبکه های اجتماعی

گروه تجاری Uber و Lyft موضع کارگران بایدن نامزد کارگری را زیر سوال برد

درخواست ها در حال بررسی هستند و متعاقباً برای تصمیم گیری نهایی در مورد اعطای مجوز در اختیار اداره حمل و نقل منطقه شهری بمبئی (MMRTA) قرار خواهند گرفت (تصویر: Rahul Awasthi)

رایدشیر و تحویل شرکت ها می خواهند بایدن نامزد دولت برای وزارت کار یدی یک گروه تجاری به نمایندگی از این شرکت ها روز دوشنبه گفت برای روشن کردن موضع خود در مورد قانون طبقه بندی کارگران ورودی که می تواند حقوق کارگران را گسترش دهد.

وزارت کار در ماه اکتبر قانونی را پیشنهاد کرد که رفتار شرکت‌ها با کارگران به عنوان پیمانکاران مستقل را دشوارتر می‌کند و این امر باعث می‌شود که حمل‌ونقل، تحویل و سایر صنایع متکی به کارگران گیگ را متزلزل کند.

انجمن فلکس که نمایندگی شرکت هایی مانند اوبر و لیفت، روز دوشنبه نامه ای به بایدن ارسال کرد و از جولی سو، نامزد وی برای رهبری وزارت کار ایالات متحده، توضیح داد که چگونه قانون پیشنهادی را به گونه ای اجرا می کند که از کار مستقل محافظت کند.

این گروه در این ماه گفت که سوابق سو در زمینه کار منعطف “آزاردهنده” است و خواستار “بررسی دقیق” کارنامه او در روند تایید سنا شد.

کنترل محدود دموکرات ها بر سنا به این معنی است که تایید سو بعید است تحت تاثیر قرار گیرد، اما قانون نهایی طبقه بندی کارگران در سال جاری انتظار می رود و فشار برای لابی کردن علیه آن توسط گروه هایی مانند انجمن فلکس در حال افزایش است.

یکی از مقامات کاخ سفید گفت که سو، در نقش خود به عنوان معاون وزیر کار، تضمین کرده است که “کارگران از تمام حقوق و حمایت های موجود بر اساس قانون فدرال برخوردار خواهند شد – او در صورت تایید به عنوان وزیر کار، به این تعهد ادامه خواهد داد.”

این مقام که نخواست نامش فاش شود، گفت که طبقه بندی مناسب از کارگران محافظت می کند و تضمین می کند که آنها واجد شرایط دریافت حداقل دستمزد، اضافه کاری و بیمه بیکاری هستند.

این مقام گفت: “جولی همیشه از این حقوق اولیه مطابق با قوانین فدرال دفاع کرده و خواهد کرد.”

مطالعات نشان می دهد که اکثر قوانین کار فدرال و ایالتی، مانند قوانینی که حداقل دستمزد و اضافه کاری را می طلبد، فقط برای کارمندان یک شرکت اعمال می شود که ممکن است تا 30 درصد بیشتر از پیمانکاران مستقل برای شرکت ها هزینه داشته باشد.

بایدن در این ماه از سنای ایالات متحده خواست تا سریعاً سو را تأیید کند و از نامزد او به دلیل کار گذشته او برای افزایش دستمزد کارگران و گسترش حمایت ها استقبال کرد.

سو قبل از پیوستن به وزارت کار ایالات متحده، منشی آژانس توسعه کار و نیروی کار کالیفرنیا بود و پیش از آن از سال 2011 تا 2018 کمیسر کار کالیفرنیا بود.

گزارشی درباره دوران تصدی او که در می 2013 منتشر شد نشان داد که کار او منجر به افزایش فعالیت های اجرایی شده است.

بسیاری از مقامات اتحادیه و کارگری، و همچنین ترقی خواهان در حزب دموکرات، فشار هماهنگی داشتند تا بایدن را به این سمت منصوب کند، هم به دلیل آشنایی اش با آژانس و هم سیاست کارگری.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا