برنامه نویسی

5 مزیت برتر CMS بدون هد نسبت به CMS سنتی

صاحبان مشاغلی که کانال‌های متعددی برای نمایش محتوای خود دارند، شرکت‌هایی که به طراحی کاملاً منحصربه‌فرد نیاز دارند یا کسانی که فناوری‌های جدید را در استراتژی کسب‌وکار خود ادغام می‌کنند (مثلاً در ساعت هوشمند) ایده CMS بدون هد را دوست دارند.

امروز می خواهیم در مورد 5 مزیت برتر CMS بدون هد نسبت به CMS سنتی صحبت کنیم. اینها پنج دلیل اصلی هستند که افراد فنی از کار با هدلس لذت می برند و اینکه چرا صاحبان مشاغل آن را دوست دارند.

  • API Content Delivery بهترین مزیت CMS بدون هد است

سیستم‌های مدیریت محتوا بدون سر، با نام مستعار CMS‌های جداشده، فرانت‌اند را از باطن جدا می‌کنند و از RESTful API (JSON، XML) برای ارائه محتوا استفاده می‌کنند. افراد فنی از آن API استفاده می کنند و محتوای بدون هد را در یک وب سایت، در برنامه های تلفن همراه یا هر کانال دیگری، هر کجا که نیاز باشد، نمایش می دهند.

مزیت در اینجا این است: از آنجا که توسعه دهندگان از شر قالب های محدود و ساختارهای طراحی سفت و سخت CMS خلاص شدند، می توانند تجربیات دیجیتال منحصر به فردی ایجاد کنند.

  • هدلس CMS زمان سریع‌تری را به بازار می‌دهد

Headless CMS نتایج را در مقیاس پذیری و بهره وری از هم جدا نگه می دارد. دو استدلال قوی که صاحبان مشاغل به خصوص دوست دارند بشنوند.

  • توسعه CMS هدلس آسان تر و انعطاف پذیرتر است

تا همین اواخر، استفاده از محتوای یکسان از یک مکان و قرار دادن آن در چندین دستگاه (مختلف) غیرقابل تصور بود. با این حال، امروزه این هدف از CMS های بدون سر است.

امروزه توسعه دهندگان می توانند سریعتر به مخزن محتوا دسترسی داشته باشند و در هر موقعیت منحصر به فرد از بهترین فناوری استفاده کنند. در نتیجه، آنها رابط های کاربری لذت بخشی می سازند، سؤالات هر مشتری را حل می کنند و ظاهر خود را رقابتی تر می کنند.

همانطور که می بینید، CMS هدلس بسیار موثرتر است و می تواند به سرعت خود را با تمام پیشرفت های فناوری جدید تطبیق دهد. علاوه بر همه چیزهایی که در بالا نوشته شد، CMS بدون هد در مورد امنیت و هزینه ها تسلط بیشتری دارد.

چگونه ممکن است که CMS بدون headless راه حل نهایی برای همه باشد؟ (https://thebcms.com/blog/top-5-advantages-headless-cms-traditional-cms)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا