بازی

کدهای نمایش انیمیشن (ژانویه 2023)

آخرین کدهای Anime Showdown، یک بازی مبارزه ای انیمه Roblox را بررسی کنید. در نبردهای شدید PvP کنترل شخصیت های مورد علاقه خود را به دست بگیرید. از گرو در اوردن!


a اضافه کردیم 10 هزار کد لایک جدید و کد خاموش کردن (در دسترس برای 24 ساعت) در 28 ژانویه 2023 – برای سکه ها و جواهرات رایگان بازخرید کنید!

به Anime Showdown خوش آمدید! بسیار مورد انتظار روبلوکس بازی انیمه battlegrounds وارد قسمت اول انتشار خود شد. این بازی که توسط MelonRevenue توسعه یافته است، در حال حاضر برای 200 Robux دسترسی پولی دارد، اما قصد دارد پس از یک دور اولیه آزمایش و به‌روزرسانی، رایگان شود. می‌توانید کنترل برخی از شخصیت‌های انیمه مورد علاقه‌تان را به دست بگیرید، که قرار است در ماه‌های آینده به آن‌ها اضافه شود.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های انیمیشن Roblox

در ضمن، می‌توانید به بازی دسترسی داشته باشید و کدها را بلافاصله بازخرید کنید. جدید را بررسی می کنیم کدهای نمایش انیمیشن روزانه، یعنی همیشه جدیدترین اطلاعات و جوایز بازی را خواهید داشت.

گیمر ویدیوی روز

کدهای نمایش انیمه

کد

جایزه

فعال / منقضی شده

!بازخرید SORRY4SHUTDOWN2

1k سکه و جواهرات رایگان

فعال (کد جدید)

!بازخرید 10K!

1k سکه و جواهرات رایگان

فعال

Redeem RELEASE

10500 سکه و 1k جواهر!

فعال

کدهای Roblox فقط یک بار قابل بازخرید هستند. کدها به حروف بزرگ، اعداد و علائم نگارشی نیز حساس هستند.

نحوه بازخرید کدها در Anime Showdown

نمایش انیمیشن (1)

  • بازی را بارگذاری کنید
  • باز کن جعبه چت در بالا سمت چپ
  • کد را کپی کرده و در کادر قرار دهید/آن را کپی کنید
  • اصابت وارد یا دکمه روی کنترلر شما

کد کار نمی کند؟ ما بررسی می کنیم که این کدها فعال و کار می کنند، بنابراین فقط دوباره بررسی کنید که جزئیات را به درستی وارد کرده باشید. اگر باز هم کار نکرد، احتمالاً کد منقضی شده است و باید به زودی برای سایر کدهای جدید دوباره بررسی کنید.

مرتبط: بهترین بازی های Roblox برای بازی با دوستان خود

کدهای نمایش انیمیشن چیست؟

فروشگاه نمایش انیمه

کدهای نمایش انیمه هستند جوایز رایگان (معمولاً جواهرات و سکه‌هایی که برای خرید رول‌های جدید برای شخصیت‌های بازی استفاده می‌شوند) که توسط توسعه‌دهندگان توزیع می‌شوند. تا اینجای کار، بازی همچنان ادامه دارد خیلی جدید این بدان معناست که با ارائه بوست به بازیکنان برای کمک به شروع کار، کدها بیشتر می شوند. ما انتظار داریم که کدهای جدیدی برای نقاط عطف و برای انتشار رایگان کامل بازی اضافه شود. گوش به زنگ باشید!

نحوه دریافت کدهای بیشتر

عرصه مبارزه انیمه Showdown با شخصیت های متعدد

کدهای جدید در سرور Discord بازی ارسال می شود، اگرچه اگر می خواهید در زمان صرفه جویی کنید، ما همه کدها را در اینجا جمع آوری می کنیم و بررسی می کنیم که آنها کار می کنند. ما این صفحه را در آینده با جوایز بیشتری به روز خواهیم کرد.

بعدی: بهترین بازی های ترسناک Roblox

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا