بازی

10 عجیب ترین سلاح در بازی های RPG

کیفیت های مختلف زیادی وجود دارد که می تواند شما را به سمت ژانر RPG بکشاند. توانایی تغییر سبک بازی خود بسته به اینکه چه کسی می‌خواهید باشید، موقعیت‌های محلی جالب و حتی داستان‌های چشمگیر همگی می‌توانند بازیکنان را به بازی جذب کنند.


مطالب مرتبط: چیزهای عجیب در بازی های ویدیویی هیچ کس سوالی ندارد

هر چیزی که شما را وارد این ژانر کند، مطمئناً برای تلاش حماسی خود به تعدادی سلاح نیاز دارید. چه در نقاط دوردست فضا باشید و چه در یک سیاه چال بی امان، سلاح های عجیب و غریبی برای انتخاب در بازی های RPG وجود دارد. سلاح هایی که واقعاً شما را به این سوال وا می دارد که چگونه آنها را به مرحله نهایی توسعه رسانده اند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 K9000 (Fallout: New Vegas)

دشت‌های بیابانی Mojave Wasteland در Fallout: New Vegas به اندازه کافی عجیب هستند، با Roboscorpions، Deathclaws، و افرادی که با لژیونرهای رومی همبازی می‌شوند، همگی می‌خواهند شما را در یک قبر غبارآلود قرار دهند.

دانستن این موضوع، دیدن سلاحی عجیب مانند K9000 تقریبا طبیعی به نظر می رسد. تقریبا. یک مسلسل سنگین فوق پیشرفته که در آزمایشگاه های کوه بزرگ پیدا می کنید، بخش فوق پیشرفته از این واقعیت ناشی می شود که مغز یک سگ آن را کنترل می کند. اختراع سایبرداگ ظاهراً انشعاباتی داشت، اما خوشبختانه شما اینجا هستید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

9 انگشت حلقه ای (حلقه الدن)

خدشه دار شدن با استفاده از انگشت حلقه بر روی دشمن در الدن رینگ

Elden Ring یک بازی است که شبیه هیچ بازی دیگری نیست. محیط، داستان و دشمنان آن‌هایی هستند که واقعاً نمی‌توانید در بازی‌های دیگر پیدا کنید. البته سلاح ها هم فرقی با هم ندارند.

یکی از این ها شاید عجیب ترین در بازی باشد. آن انگشت حلقه است. به نظر می رسد یک انگشت بزرگ مایل به ارغوانی است که یک سری حلقه به دست دارد. از نظر فنی، این یک چکش است. اما، فقط از نظر فنی. به نظر می رسد ضربه زدن و تکان دادن دشمنان با یک انگشت جادویی غول پیکر هرگز پیر نمی شود. ناگفته نماند که آیا آنقدر سطح آن را بالا می برید که شروع به شکست دادن رئیس ها با آن کنید.

8 انگل Kos (Bloodborne)

انگل Kos از Bloodborne
از طریق Bloodborne Wiki

Bloodborne یک حمله تاریک و گوتیک به ژانر Soulsborne است. با تعداد زیادی موجودات وحشتناک و فضایی خزنده، برای به اشتراک گذاشتن موضوع به تعدادی سلاح نیاز دارید.

مطالب مرتبط: بازی های RPG با بهترین نوشته ها

انگل کوس، چنین سلاحی است. هر فرد معمولی نمی تواند به آنجا نزدیک شود، اما دنیای Bloodborne کاملاً عادی نیست. متوجه خواهید شد که استفاده از آن تلفات زیادی می‌طلبد، و شخصیت شما را به موجودی شاخک‌دار و لزج تبدیل می‌کند. شما توانایی شلیک به انگل ها و شلاق زدن به موجودات را با شاخک ها به دست می آورید، آیا واقعا ارزشش را دارد؟

7 چاقوی مرغ (فانتزی نهایی)

چاقوی مرغ فانتزی نهایی به بازیکن داده می شود

سری فاینال فانتزی یکی از مواردی است که اغلب ژانر RPG را به افراط می کشد. دیالوگ های حواس پرت، شخصیت های سرگرم کننده، و برخی از تروپ های بسیار رایج معمولاً در بازی ها یافت می شوند. سلاح های عجیب و غریب نیز اغلب ظاهر می شوند.

Chicken Knife نوعی سلاح ساختگی است، شمشیر مخالف Brave Blade است، اما مقدار قابل توجهی آسیب وارد می کند. این به یک شوخی جدایی ناپذیر در بازی تبدیل شده است که در چندین بازی این سری ظاهر شده و به سلاح مورد علاقه طرفداران تبدیل شده است.

6 صفحه کلید (Kingdom Hearts)

هنر کلیدی از Kingdom Hearts که سورا و ریکو را نشان می‌دهد که کلیدهای کلید را در پس زمینه ماه به شکل قلب در دست دارند.

مفهوم RPG ترکیب شده با شخصیت های دیزنی قطعا جالب است. همانطور که Kingdom Hearts نشان داده است، در چند دهه گذشته به خوبی عمل کرده است.

مثل اینکه خیلی عجیب تر از این نمی شود، سلاح اصلی قهرمان داستان شما Keyblade قدرتمند است. ممکن است تیز به نظر نرسد، اما نور جهان را در درون خود نگه می‌دارد، و این همان قدرتی است که شما نمی‌خواهید با آن دست و پنجه نرم کنید. این یک طراحی عجیب و غریب است، اما مورد علاقه طرفداران این مجموعه در سراسر جهان قرار گرفته است.

5 مو (بایونتا)

بایونتا در حال شلیک تپانچه های خود در Bayonetta 3

مقابله با شیاطین، فرشتگان و همه چیز در سری Bayonetta به این معنی است که به سلاح های سخت و همه کاره نیاز خواهید داشت. هیچ کس نمی توانست انتظار داشته باشد که سلاح مورد نظر مو باشد.

درست است، این موهای تا حدودی جادویی هستند، بایونتا یک جادوگر است و همه چیز، اما هنوز. مقدار کارهایی که او می تواند با موهایش انجام دهد بسیار چشمگیر است. شلاق، شمشیر، تپانچه، و بسیاری سلاح های دیگر در زرادخانه او وجود دارد. این یک مفهوم سرگرم کننده را ایجاد می کند، اما چیزی نیست که کسی آن را دیده باشد.

4 شمشیر ماهی تن (فانتزی ستاره آنلاین)

شمشیر ماهی تن آنلاین ستاره فانتزی که توسط شخصیت استفاده می شود

بازی های RPG زیادی با جنبه های عجیب و غریب و حواس پرتی در آنها وجود دارد. سلاح ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، به خصوص در فانتزی استار آنلاین.

مطالب مرتبط: تکان دهنده ترین خطوط در بازی های RPG

از بسیاری از سلاح هایی که در ماجراجویی خود پیدا می کنید، شاید هیچ کدام به اندازه شمشیر ماهی تن حواس پرت نباشند. این کلمه “اره ماهی” را به سطح کاملاً جدیدی می برد. این اسلحه که با دو دست استفاده می شود، ممکن است مرگبار به نظر نرسد، اما می تواند صدمات شگفت انگیزی وارد کند. با این حال، تلفات عاطفی به هر کسی که ضربه می زنید بسیار بدتر از جسمی است.

تصویری که Wabbajack را نشان می‌دهد، عصای بلندی که از فلز سیاه ساخته شده و با چهره‌های خنده‌دار مزین شده است.

جادوی سری Elder Scrolls متنوع و اغلب قدرتمند است. قدرت هایی که در Skyrim از طریق Wabbajack توسط Sheogorath به شما داده شده است کاملاً چیز دیگری است.

این یک سلاح معتبر برای استفاده است، اگر برایتان مهم نیست که نمی دانید چه کاری انجام می دهد. فهرست طولانی‌ای از افکت‌های متفاوتی وجود دارد که Wabbajack ممکن است ایجاد کند، از طلسم‌های فروپاشی فوق‌العاده مفید گرفته تا جادوهای غیر مفید برای احضار پنیر. اگر کمی از تصادفی بودن مشکلی ندارید، پس این اسلحه برای شماست، اما قطعا یکی از سلاح‌های عجیب‌تر است.

2 ظروف آشپزی (یاکوزا: مانند اژدها)

ایچیبان در حال پختن غذا به عنوان سرآشپز با شهر پشت سرش در Yakuza: Like A Dragon.

سریال Yakuza یکی از مواردی است که اغلب خود را خیلی جدی نمی گیرد. این احساس در Yakuza: Like A Dragon دو چندان است.

یکی از ماموریت‌های زیادی که می‌توانید انجام دهید، نیاز به پوشیدن لباس آشپز دارد. علاوه بر این، هر مشکلی که به آن برخورد کنید به این معنی است که با ابزار سرآشپز با آنها مبارزه می کنید. چیزهایی مانند چاقوهای استیک و چاقوها سلاح های خوبی هستند، اما در مقایسه با وسایل مرگبار مانند انبر یا ملاقه فولادی ضد زنگ رنگ پریده هستند. ظاهرا

1 گتل برگر (Borderlands 3)

Borderlands-3-برگر-راکت انداز

سریال Borderlands به طنز و صرفاً عجیب و غریب معروف است. بنابراین، با Borderlands 3، آنها واقعاً باید می دیدند که چقدر می توانند عجیب و غریب شوند.

خوب، در دنیای دیستوپیایی که به نظر می‌رسد هر شرکتی سازنده سلاح است، چرا تفنگی نسازیم که همبرگر شلیک کند؟ ممکن است این رویای آمریکایی به نظر برسد، اما برای کسانی که این سلاح را دریافت می کنند، دور از دسترس است، زیرا پرتابه های همبرگر انفجاری گتل برگر می توانند گروهی از دشمنان را در کمترین زمان بپزند.

بعدی: بازی هایی با روش های عجیب و غریب برای ارتقاء سطح

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا