شبکه های اجتماعی

مدیر عامل هیچ چیز، کارل پی، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را بررسی می کند

هیچ چی مدیر عامل کارل پی بررسی خود را در مورد سامسونگجدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار، گلکسی اس 23 اولترا در کانال رسمی یوتیوب این شرکت. پیش از این، او همچنین بررسی های شخصی دیگر گوشی های هوشمند پرچمدار دیگر را به اشتراک گذاشته است که شامل – OnePlus 11 و iPhone 14 Pro می شود. در این بررسی، پی نظرات خود را در مورد طراحی، دوربین، نرم افزار و قیمت جدیدترین گوشی هوشمند Galaxy S23 Ultra به اشتراک گذاشته است. او جدای از این، این ویژگی های گوشی هوشمند را با Nothing Phone نیز مقایسه کرده است (1). آخرین بررسی Pei همچنین دارای فرمت مصاحبه مشابهی است که در ویدیوهای قبلی بررسی گوشی های هوشمند انجام شده بود.

برداشت کارل پی از سامسونگ
در ابتدای مصاحبه، پی به این موضوع اشاره کرد که در روزهای اول از طرفداران سامسونگ بود. او همچنین اشاره کرد که هو اولین کسی بود که در میان دوستانش سامسونگ گلکسی S2 و S3 را دریافت کرد. پی همچنین اضافه کرد که بیش از یک ماه S23 Ultra را برای بررسی در اختیار داشت.

او همچنین اعتراف کرد که تعادل “حرفه یوتیوب” او با شغل مدیرعاملی او دشوار بوده است. درست مانند سایر اینفلوئنسرها، pei می خواست بررسی خود را از Samsung S23 Ultra در زمان تحریم منتشر کند. اما، برنامه‌اش به او اجازه نداد که برنامه‌اش را دنبال کند، بنابراین او همین الان آزاد شد.

پی در بررسی های قبلی خود اهمیت داشتن هویت برند را برجسته کرده است. او اشاره کرد که گوشی‌های هوشمند باید ویژگی‌های فیزیکی منحصربه‌فردی داشته باشند تا برند را بیشتر شناسایی کرده و از سایرین متمایز کند. برای S23 Ultra، کارل اشاره کرد که تمام مشخصات طراحی را بسیار جلا داده است. او اضافه کرد که این گوشی هوشمند بسیار شبیه یک دانش آموز مستقیم با علم ناب است، اما هنر ندارد.

مقایسه گلکسی S23 و S22 Ultra
Pei ادعا کرد که گلکسی S23 و S22 Ultra تفاوت های طراحی بسیار کمی دارند. او اشاره کرد که تنها تفاوتی که متوجه شد کاهش انحنا در گوشه‌های پایین دستگاه و حاشیه کمی بزرگ‌تر در اطراف دوربین‌ها بود. او همچنین اشاره کرد که معمولا چنین جزئیاتی برای مصرف کننده عادی اهمیتی ندارد و سامسونگ با این گوشی آن مخاطبان را هدف قرار داده است.

کارل پی در دوربین Galaxy S23 Ultra
پی خاطرنشان کرد که تعداد مگاپیکسل در دوربین گوشی های هوشمند بی ربط است. وی گفت: اندازه فیزیکی دوربین و سنسور آن باید در اولویت قرار گیرد. پی خاطرنشان کرد: “اندازه فیزیکی دوربین و سنسور آن.” او همچنین افزود که از نظر نرم افزاری، هر برندی کم و بیش فرمول پس از پردازش عکس را شکسته است.

او همچنین به ردیف مربوط به زوم فضایی 100 برابری پرداخت که زوم اپتیکال و پردازش محاسباتی را با هم ترکیب می کند. تصور می‌شد که تصاویر فوق‌العاده شارپ ماه که با گوشی‌های اسماسانگ گرفته شده است جعلی هستند. پی اشاره کرد که عکاسی محاسباتی توسط همه دوربین های گوشی های هوشمند استفاده می شود و سامسونگ از این فناوری برای بهبود تصاویر ماه استفاده کرده است. او همچنین اضافه کرد که این بحث جدیدی نیست زیرا هر دو سال یکبار دوباره مطرح می شود.

کارل پی در نرم افزار سامسونگ
پی خاطرنشان کرد که رابط کاربری سامسونگ کمی قدیمی است و به نظر از تعداد برنامه های از پیش نصب شده روی گوشی ناامید شده است. او شمارش و مقایسه کرد که تلفن های سامسونگ با 35 برنامه از پیش نصب شده عرضه می شوند، در حالی که این تعداد در مورد تلفن Nothing سه یا چهار بود. پی توضیح داد که سامسونگ یک غول فناوری است که چندین تیم کوچکتر دارد که در صفحه نمایش گوشی با یکدیگر رقابت می کنند. او همچنین ادعا کرد که تمرکز کافی در مورد تعداد برنامه ها از بالا نیست.

همچنین بخوانید

بررسی Samsung Galaxy S23 Ultra از دنیایی دیگر
بررسی Samsung Galaxy A54 5G به نظر خوب کار می کند

اهمیت S Pen
او اشاره کرد که S-Pen در موارد خاصی مانند امضای رسید دیجیتال یا قرارداد می تواند مفید باشد. با این حال، پی خاطرنشان کرد که او علاقه زیادی به استفاده از قلم با تلفن ندارد. به گفته او، استفاده از خودکار برای نیازهای او بسیار بی فایده بود. او همچنین اضافه کرد که وقتی می‌خواهد افکار خود را بنویسد، دوست دارد از قلم و کاغذ سنتی استفاده کند.

Carl Pei S23 Ultra را با Nothing Phone مقایسه می کند (1)
پی اشاره کرد که مخاطب هدف سامسونگ توده‌ها هستند، در حالی که Nothing جمعیت کوچک‌تری را هدف قرار می‌دهد که یا واقعاً به فناوری و طراحی علاقه دارند. او همچنین به دلیل حضور طولانی مدت خود در صنعت و کمک به گوگل برای ساخت اکوسیستم اندروید به سامسونگ ادای احترام کرد.

وی همچنین به قیمت گذاری آن اشاره کرد Samsung Galaxy S23 Ultra خیلی بالا باشه Pei اشاره کرد که کاربران می توانند سه مدل Nothing Phone (1) را با قیمت یک Galaxy S23 Ultra انجام دهند. او به این نتیجه رسید که تجربه نرم افزار دوربین S23 Ultra یکی از نکات کلیدی است، اما همچنین ناامیدی خود را در بخش رابط کاربری این شرکت تکرار کرد.

https://www.youtube.com/watch?v=bVu_X1lELY4

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا