دیجیتال مارکتینگ

مشاوره و منابع برای صاحبان مشاغل AAPI، از صاحبان مشاغل AAPI

خوش آمدید به شکستن طرح – مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها که به چالش‌ها و فرصت‌های کسب‌وکار منحصربه‌فرد صاحبان و کارآفرینان بی‌نظیر می‌پردازد. بیاموزید که آنها چگونه کسب و کار خود را رشد داده اند یا توسعه داده اند، سرمایه گذاری های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند، یا چالش های جانبی ایجاد کرده اند، و چگونه داستان های آنها می تواند الهام بخش و به موفقیت شما باشد.

→ اکنون دانلود کنید: الگوی طرح کسب و کار رایگان

جوامع جزیره‌ای آسیایی اقیانوس آرام (AAPI) که از حدود 20 کشور مختلف سرچشمه می‌گیرند، سابقه طولانی در طرد، قوانین سختگیرانه مهاجرت و تبعیض دارند. هنگامی که مهاجرانی مانند پدربزرگ من از شرق و جنوب شرق آسیا در قرن 19 و 20 وارد آمریکا شدند، بیشتر مشاغل موجود، نیروی کار کمرشکن بود.

زمانی که دسترسی به شغل کم بود، یا دستمزدها کم بود، بسیاری از تازه واردان برای تأمین مخارج خانواده خود به ایجاد مشاغل کوچک متکی بودند. این مشاغل عمیقاً در زندگی روزمره جامعه آمریکایی – رستوران ها، سالن های ناخن، مغازه های دونات فروشی، خشکشویی ها، اسپاها، بازارها و بسیاری دیگر ریشه دوانده اند.

با این حال، موانع همچنان وجود دارند. CAPACD ملی داده‌های فدرال و عضویت در کسب‌وکارهای کوچک AAPI را تجزیه و تحلیل کرد و به شکاف‌های دسترسی به بودجه، افزایش اخیر جنایات ناشی از نفرت و موانع زبان اشاره کرد. با وجود این چالش ها، اداره سرشماری ایالات متحده حدود 2 میلیون کسب و کار متعلق به AAPI را در تمام صنایع، از سرگرمی، مراقبت های بهداشتی، مهمان نوازی، تولید، املاک و مستغلات، فناوری و غیره گزارش کرده است. نام‌های خانوادگی بی‌شماری مانند YouTube، DoorDash، Old Navy، Peloton و Notion توسط آمریکایی‌های آسیایی تأسیس شدند.

یکی دیگر از موانعی که کارآفرینان را از رشد شرکت های موفق باز می دارد، نیاز به آگاهی بیشتر از منابع موجود است. در این پست، توصیه ها، سازمان ها و خدماتی را که برای رفع نیازهای منحصر به فرد صاحبان مشاغل AAPI وجود دارد، کشف کنید.

از بنیانگذاران و مدیران موفق AAPI بیاموزید

کتاب‌ها و مقاله‌ها را بخوانید یا به پادکست‌هایی گوش دهید، مانند این پادکست که یامینی رنگان، مدیر عامل HubSpot را نشان می‌دهد، تا داستان‌هایی در مورد اینکه چگونه کارآفرینان موفق شرکت‌های خود را ساخته‌اند و حفظ کرده‌اند، بیاموزید. آن‌ها درس‌ها و دیدگاه‌هایی از زندگی واقعی خواهند داشت تا به شما در تصمیم‌گیری درست برای سرمایه‌گذاری‌تان کمک کنند.

من با چند بنیانگذار AAPI ارتباط برقرار کردم که شرکت‌هایشان در چند سال گذشته شکوفا شده‌اند. در اینجا برخی از خرد آنها برای تشویق موفقیت شما آورده شده است.

1. برای شروع ساختن تیم خود خیلی منتظر نمانید.

ساندرو روکو، بنیانگذار و مدیرعامل سانزو، می‌گوید: «برای شروع ساختن تیم مناسب، خیلی منتظر نمانید. به خصوص در بازار کار فشرده، یافتن، استخدام، استخدام و حضور اعضای تیم مناسب به زمان نیاز دارد. و بنابراین اگر بیش از حد صبر کنید، در واقع عقب هستید. هیچ برند یا شرکتی که تا به حال آن را بزرگ کرده است، این کار را فقط با تیم موسس اصلی انجام نداده است، بنابراین مهم است که به خوبی استخدام کنید.”

توصیه از صاحبان مشاغل AAPI: ساندرو روکو

2. برای فراوانی بجنگید.

کیم فام، یکی از بنیان‌گذاران Omsom، می‌گوید: “برای فراوانی بجنگید. من و خواهرم و یکی از بنیان‌گذاران ونسا با کمبود درونی دختران پناهندگان ویتنامی مبارزه کردیم، و این موضوع در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های ما (به ویژه در روزهای اولیه) –– اما برای اینکه واقعاً شرکت رویاهای خود را بسازید، باید برای آن فراوانی بجنگید و بازی کنید تا برنده شوید. این به معنای انجام نوسانات و خطرات بزرگ است، اما همچنین استراحت، شادی و جشن را انتخاب کنید.

توصیه صاحبان مشاغل AAPI: کیم فام

3. قصد و ذهن آگاهی را تمرین کنید.

لوسیا تران، تهیه کننده خلاق و بنیانگذار استودیوی او، می گوید: “هر کاری که من انجام می دهم باید بیشتر از ایجاد عکس و فیلم برای شرکت ها باشد. در غیر این صورت، ما چه کار می کنیم جز اینکه یک محصول دیگر را بفروشیم؟ باید قصد و هوشیاری وجود داشته باشد. در آنچه که ما به جهان ارائه می دهیم – در شرکت خود عدالت ایجاد کنید، به افرادی که استخدام می کنید و افرادی که هدف آنها هستید اهمیت دهید، و برای ایجاد شادی در جهان تلاش کنید. “

توصیه صاحبان مشاغل AAPI: لوسیا ترن

4. به خودت ایمان داشته باش.

استفی لین، تصویرگر، نقاشی دیواری و بنیانگذار روز خوبی داشته باشید، می‌گوید: «به خودت ایمان داشته باش، به کاری که انجام می‌دهی ایمان داشته باش و ادامه بده. خودتان را بیرون بگذارید و برای هر چیزی که به سراغتان می‌آید آماده باشید، زیرا هرگز نمی‌دانید چه چیزی برایتان در دسترس است مگر اینکه تلاش کنید.»

توصیه از صاحبان مشاغل AAPI: steffi lynn

با اتاق بازرگانی آسیایی ملی و محلی خود درگیر شوید

اتاق بازرگانی یک شبکه تجاری غیرانتفاعی است، نه یک نهاد دولتی. کسب‌وکارها، سازمان‌ها و افراد می‌توانند برای حمایت از توسعه اقتصادی، ایجاد شغل، ثبات جامعه و نمایندگی برنامه‌های قانونی خود در سطوح محلی، ایالتی و ملی به عضویت اتاق درآیند.

علاوه بر اتاق بازرگانی ایالات متحده، اتاق های محلی در سراسر کشور وجود دارد، از جمله اتاق هایی برای جوامع اقلیت. عضو شدن معمولاً شامل دسترسی به روابط با سایر مشاغل، تخفیف در خدمات، افزایش دید و فرصت هایی برای شنیدن صدای شما است.

با جستجو در فهرست اتاق بازرگانی، اتاق بازرگانی آسیایی محلی را در شهر یا ایالت خود بیابید و همچنین سازمان های زیر را بررسی کنید:

1. اتاق بازرگانی و کارآفرینی آمریکایی جزیره‌نشین آسیایی/اقیانوس آرام

(National ACE) سازمانی است که از توسعه اقتصادی و ایجاد جامعه برای نسل فعلی و بعدی کارآفرینان AAPI حمایت می کند. ملی ACE با روابط با کنگره، کاخ سفید و آژانس های فدرال، ابتکارات متعددی را رهبری می کند که کمک های مالی، آموزش، رویدادها و تقویت صدای AAPI را ارائه می دهد. در بخش های بعدی در مورد تعدادی از برنامه های آنها خواهید خواند.

2. بنیاد آموزش اتاق بازرگانی پان آسیایی آمریکا

(USPAACC) یک سازمان غیرانتفاعی است که به عنوان یک سازمان آموزشی و شبکه ای با دروازه ای به قراردادهای شرکتی و دولتی، تامین کنندگان و شرکت های Fortune 1000 خدمت می کند. برنامه های USPAACC شامل همسان سازی تجاری، مجموعه های رهبری، حمایت از قانونگذاری، مسابقات زمینی، کنفرانس ها و جوایز است.

شبکه خود را رشد دهید و مهارت های خود را تقویت کنید

CAPACD ملی گزارش داد که صاحبان مشاغل AAPI در درجه اول به خانواده و دوستان برای مشاوره و پول متکی هستند.

با این حال، یک گام مهم در رشد کسب و کار، گسترش شبکه شما، جمع آوری فرصت های بیشتر و یادگیری مهارت های جدید است. شرکت در رویدادها، ثبت نام در کارگاه ها و پیوستن به سازمان ها می تواند شما را با افراد و منابعی آشنا کند که سفر کارآفرینی را کمتر تنها و مرموز می کند. در اینجا چند شبکه وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • برنامه کسب و کار کوچک ائتلاف ملی برای توسعه جامعه آمریکایی آسیا و اقیانوسیه آسیا و اقیانوسیه (National CAPACD) آموزش مالی، مربیگری و کمک های فنی همتا را برای کارآفرینان AAPI و صاحبان مشاغل کوچک فراهم می کند تا به آنها در ایجاد اعتبار و سرمایه کمک کند. اکثر صاحبان مشاغلی که برنامه به آنها خدمت می کند مهاجر یا پناهنده هستند.
  • ACE NextGen جامعه ای متشکل از کارآفرینان جوان AAPI است که در تلاش برای حضور رهبری بیشتر در آمریکا و در عین حال احساس رضایت و حمایت در حرفه خود هستند. عضویت شامل برنامه‌ریزی آموزشی، کنفرانس‌ها، نشست‌ها و دسترسی به فضاهای شبکه‌ای که فقط برای دعوت‌ها به صورت حضوری و آنلاین وجود دارد، می‌شود. اعضای ACE NextGen همچنین این فرصت را دارند که با شرکت های National ACE و Fortune 500 برای تأثیرگذاری بر سیاست های تجاری کار کنند.
  • گلد هاوس بیشتر به دلیل افزایش بازنمایی صداها و چهره‌های API در رسانه‌ها و سرگرمی‌ها شناخته می‌شود، اما در شرکت‌هایی که ساکنان جزیره آسیایی و اقیانوسیه تأسیس شده‌اند نیز سرمایه‌گذاری می‌کند. شتابدهنده آینده آن یک برنامه 12 هفته ای با کلاس های مستر، مشاوره 1:1، سرمایه گذاری های مالی، حمایت از جمع آوری کمک های مالی، و جامعه کارآفرینان تازه کار است. خانه طلا همچنین میزبان ائتلاف رهبری چند فرهنگی است، اتحادیه ای از صندوق ها که به قرار دادن رهبران جوامع کم نمایندگی در هیئت مدیره و هیئت های مشاوره شرکت های خصوصی پیشرو کمک می کند.
  • انجمن کسب و کار آسیایی اعضای خود را در مورد سیاست های دولت در مورد مشاغل کوچک آموزش می دهد. این انجمن با چندین سازمان اجتماعی، آژانس های عمومی و شرکت ها فعال است تا دیدگاه های صاحبان مشاغل آسیایی آمریکایی را ارائه دهد. اعضای انجمن همچنین تشویق می شوند تا با یکدیگر تجارت کنند، در رویدادها شرکت کنند و استعدادهای جدید را با فهرست کردن موقعیت های خود در هیئت شغلی ABA جذب کنند.
  • اجلاس کسب و کار جزایر اقیانوس آرام آسیایی آمریکا یک رویداد مجازی رایگان است که توسط اداره تجارت کوچک ایالات متحده میزبانی می شود. کارشناسان ارائه‌ها، پانل‌ها و کارگاه‌های آموزشی را در چهار مسیر هدایت می‌کنند: ارتباطات تجاری و بازاریابی، تنوع، حقوق صاحبان سهام و گنجاندن، قرارداد دولتی و گواهی کسب‌وکار، و مدیریت مالی کسب‌وکارهای کوچک و گرایش‌های سرمایه‌گذاری. در سال 2022، این اجلاس در 13 و 14 نوامبر با ارائه به زبان انگلیسی و چند گزینه ترجمه برگزار می شود.

درخواست برای تامین مالی

چه درخواست برای کمک‌های بلاعوض و وام یا تأمین منابع مالی از سرمایه‌گذاران، داشتن سرمایه بیشتر به سرعت بخشیدن به فرآیند دستیابی به مؤلفه‌های لازم برای اداره کسب‌وکار شما – به عنوان مثال، تولید، کارکنان و بازاریابی- کمک می‌کند.

  • Gold House Ventures، کارآفرینان در حال تغییر صنعت را با سرمایه گذاران مرتبط می کند تا رشد شرکت را تسریع بخشد.
  • مرکز منابع کسب و کار کوچک ملی ACE آموزش مجازی در مورد دسترسی به سرمایه، درخواست کمک هزینه، درک بودجه دولتی، بازاریابی و موارد دیگر ارائه می دهد. همچنین برنامه‌ای به نام AAPISTRONG دارد که با 100 اتاق بازرگانی آسیایی وابسته به خود برای کمک به کسب‌وکارهایی که تحت تأثیر منفی همه‌گیری، تعصب نژادی و نفرت ضد AAPI قرار گرفته‌اند، همکاری می‌کند.

با افتخار کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید و به راحتی قابل جستجو باشید

برخی از مردم مشتاق حمایت از مشاغل متعلق به اقلیت هستند و اغلب به دنبال آنها هستند. گوگل قابلیت افزودن ویژگی «مالک آسیایی» را به نمایه‌های کسب‌وکار راه‌اندازی کرد تا مشتریان بتوانند مشاغلی مانند شما را با استفاده از Google Maps و موتور جستجو پیدا کنند. هنگام اجرای بازاریابی سنتی و دیجیتال خود، با خیال راحت ریشه های AAPI خود را تأیید کنید.

فضایی برای شکوفایی کسب و کار شما وجود دارد و یک گام مهم کمک گرفتن از خدمات و سازمان هایی است که دقیقا برای همین هدف ایجاد شده اند. با گذشت زمان، این منابع ممکن است به شما در ایجاد یک پایه تجاری قوی برای نسل های آینده کمک کند.

قالب طرح کسب و کار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا