شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از لینکدین برای مبتدیان

لینکدین یک پلتفرم مناسب برای هر کسی است که به دنبال دستیابی به مخاطبان حرفه ای است.

با این اوصاف، دانستن نحوه استفاده از لینکدین ممکن است به آزمون و خطا نیاز داشته باشد، به خصوص اگر تازه وارد این پلتفرم شده باشید.

در این پست وبلاگ، همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید پوشش می دهیم – از تنظیم نمایه تا اشتراک گذاری اولین پست خود!

لینکدین چیست؟

مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، لینکدین برای به اشتراک گذاری و ایجاد محتوا، ارتباط با سایر کاربران و رشد یک جامعه استفاده می شود. اما چیزی که لینکدین را متمایز می کند همین است تمرکز حرفه ای.

این مکانی برای یافتن فرصت‌های شغلی، به نمایش گذاشتن مهارت‌های خود، پیوستن به بحث‌ها با کارشناسان صنعت، تبلیغ برند یا محصولات خود و حتی هدایت ترافیک به وب‌سایت شما است.

برای مثال، برند جهانی سبک زندگی و سبک کیت اسپید، از لینکدین برای دستیابی به مخاطبان هدفمند از زنان حرفه ای و ایجاد جامعه ای حول ارزش ها و محصولات برند استفاده می کند.

افراد همچنین می توانند از LinkedIn برای تبلیغ کار خود، شبکه سازی و افزایش آگاهی با کارفرمایان بالقوه استفاده کنند.

چه بخواهید مهارت های خود را به نمایش بگذارید یا به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید، استفاده از LinkedIn یک مکان عالی برای شروع است.

برای شروع لینکدین آماده اید؟ اکنون می‌توانید برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و انتشار خود را انجام دهید پست های لینکدین با Later – رایگان!

نحوه استفاده از لینکدین برای مبتدیان

داشتن صفحه لینکدین ابزار قدرتمندی است که می توانید از آن برای دیده شدن برند یا شرکت شخصی خود استفاده کنید. در اینجا نحوه شروع به کار آمده است:

  1. صفحه لینکدین خود را تنظیم کنید

  2. شبکه خود را بسازید

  3. محتوای جذاب ایجاد کنید

  4. به طور مداوم پست کنید

  5. جامعه پرورش دهندگان

مرحله شماره 1: صفحه لینکدین خود را راه اندازی کنید

اولین قدم برای شروع لینکدین ایجاد یک صفحه پروفایل است.

می‌توانید برای یک نمایه رایگان لینکدین ثبت‌نام کنید یا از بین تعدادی از طرح‌های اشتراک پولی انتخاب کنید: طرح فروش، طرح شغلی یا طرح تجاری.

نحوه ایجاد یک پروفایل شخصی در لینکدین:

  1. از LinkedIn دیدن کنید و با استفاده از نام، آدرس ایمیل و رمز عبور انتخابی خود برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید.

  2. عکس نمایه ای را انتخاب کنید که منعکس کننده روشی باشد که می خواهید در یک زمینه حرفه ای دیده شوید. تحقیقات نشان می‌دهد که افراد در صورت داشتن عکس، ۱۴ برابر بیشتر احتمال دارد صفحه شما را ببینند.

  3. یک تصویر بنری اضافه کنید که پشت عکس نمایه شما قرار دارد تا صفحه شما متمایز شود.

  4. یک عنوان شغلی جالب و خلاصه ای بنویسید که در آن مهارت ها، نقاط قوت و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارید. لینکدین همچنین به شما امکان می دهد تا شش نمونه از کار خود را برای برجسته کردن بهترین پروژه های خود آپلود کنید.

  5. در نهایت، سوابق کاری، تحصیلات و مهارت های اصلی خود را درست مانند رزومه اضافه کنید.

نکته: URL لینکدین خود را سفارشی کنید تا حرفه ای تر به نظر برسد. برای تغییر URL خود، روی نماد “Me” در بالای صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید و از منوی کشویی “View profile” را انتخاب کنید. روی «ویرایش نمایه و نشانی اینترنتی عمومی» در سمت راست صفحه و سپس «ویرایش URL سفارشی خود» کلیک کنید.

نحوه ایجاد یک صفحه تجاری لینکدین:

  1. در صفحه اصلی LinkedIn خود، روی نماد “Work” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

  2. به سمت «ایجاد صفحه شرکت» بروید و دسته‌ای را انتخاب کنید که شرکت شما را به بهترین شکل توصیف می‌کند.

  3. وقتی از شما خواسته شد اطلاعات را پر کنید، سپس لوگوی شرکت یا عکس نمایه خود را آپلود کنید.

مرحله 2: شبکه خود را بسازید

پس از تکمیل نمایه خود، می توانید شروع به ساخت شبکه لینکدین خود کنید.

لینکدین به شما گزینه “اتصال” و “دنبال کردن” سایر اعضا را می دهد.

آ ارتباط یک رابطه دو طرفه است که از طریق یک دعوت آغاز می شود. پذیرش اتصال به این معنی است که هر دو طرف می توانند محتوا و شبکه های یکدیگر را ببینند.

همچنین به این معنی است که می توانید از طریق ابزار پیام رسان لینکدین به یکدیگر پیام مستقیم ارسال کنید.

توسط ذیل یک کاربر، می‌توانید از تمام فعالیت‌های او به‌روز بمانید – بدون اینکه مستقیماً به آن متصل باشید.

این یک راه عالی برای دنبال کردن پست‌های مرتبط با صنعت از برندها، تأثیرگذاران و رهبران فکری است.

منتخب باشید و شبکه خود را مدیریت کنید تا نشان دهد که می خواهید با چه کسانی کار کنید (یا همکاری کنید)، از آنها یاد بگیرید و چگونه می خواهید در صنعت خود دیده شوید.

نکته: هنگام ارسال درخواست اتصال، یک پیام شخصی سازی شده اضافه کنید. یک یادداشت سریع برای معرفی خود یا توضیح اینکه چرا می خواهید وصل شوید، می تواند در ایجاد یک رابطه قوی با شخص جدید کمک زیادی کند.

مرحله سوم: محتوای جذاب ایجاد کنید

به لطف چندین ویژگی جدید مانند داستان های لینکدین، نظرسنجی های تعاملی و واکنش های سریع، لینکدین یک پلت فرم قدرتمند برای تعامل با متخصصان صنعت است.

در اینجا برخی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان جدید در لینکدین آورده شده است:

نکته 1 نامزدی: به‌روزرسانی‌های وضعیت پست

اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های وضعیت راهی سریع و آسان برای ارتباط شما با مخاطبان لینکدین است.

بررسی کنید که چگونه WeWork از یک به‌روزرسانی ساده وضعیت برای به اشتراک گذاشتن یک داستان برند انسانی با پیوند به وب‌سایت خود استفاده می‌کند:

بسیاری از اینفلوئنسرهای لینکدین با ارسال به‌روزرسانی‌های طولانی‌تر درباره سفرهای شغلی‌شان، موانعی که با آن‌ها مواجه شده‌اند و درس‌هایی که در این مسیر آموخته‌اند، به دسترسی ویروسی دست می‌یابند.

آدام فریزبی، بنیانگذار و مدیر عامل In The Style، به طور مرتب قطعاتی از داستان خود را در پلتفرم به اشتراک می گذارد، از جمله مبارزاتی که سفر تجاری او را شکل داده است:

داستان سرایی اصیل و الهام بخش بین مخاطبان شما اعتماد ایجاد می کند و به آنها بینشی در مورد پیشرفت برند یا شرکت شما می دهد. پست هایی که از نظر حرفه ای مرتبط و شخصی هستند، بلافاصله افراد را درگیر می کنند.

نکته: با گنجاندن هشتگ‌های مرتبط و برچسب‌گذاری کارشناسان، رهبران صنعت یا شرکت‌ها، دسترسی خود را بهینه کنید.

نکته ۲: مقالات را در لینکدین منتشر و به اشتراک بگذارید

لینکدین محتوای منتشر شده در «پلتفورم انتشار» خود را در اولویت قرار می‌دهد، بنابراین ایده خوبی است که از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن مقالات طولانی که رهبری فکری شما را به نمایش می‌گذارند، استفاده کنید.

بیل گیتس یکی از تأثیرگذاران برتر لینکدین است که از این پلتفرم برای افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوا استفاده می کند:

اگر ارتباطات شما به اندازه کافی مقاله شما را دوست داشته باشد که آن را به اشتراک بگذارد، می تواند درها را به روی مخاطبان جدید باز کند!

نکته 3 نامزدی: محتوای ویدیویی را ارسال کنید

پست‌های ویدیویی یکی از موفق‌ترین انواع محتوا در لینکدین هستند و کاربرانی که گزارش می‌دهند 20 برابر بیشتر احتمال دارد آنها را نسبت به سایر انواع پست‌ها به اشتراک بگذارند.

ویدئوها می توانند ایده های شما را زنده کنند و شخصیت شما را به شیوه ای غنی تر و جذاب تر نشان دهند.

بررسی کنید که چگونه پلتفرم طراحی Figma از محتوای ویدیویی سرگرم کننده و متحرک برای تبلیغ ابزار محصول جدید خود استفاده می کند:

برندها همچنین از پست های ویدئویی برای تبلیغ داستان و اخلاق خود استفاده می کنند. با نشان دادن به مخاطبان که افرادی پشت شرکت هستند، می توانید اعتماد به برند خود را افزایش دهید و یک شخصیت آنلاین مرتبط ایجاد کنید.

نگاهی بیاندازید به اینکه مک دونالد چگونه داستان شخصی یکی از کارمندان خود و ارتباط آنها با برند جهانی را نشان می دهد:

محتوای ویدیویی تمایل بیننده را برای مدت طولانی‌تری به خود جلب می‌کند – و هر چه فرد طولانی‌تر با محتوایی در پلتفرم ارتباط برقرار کند، این احتمال بیشتر است که الگوریتم لینکدین آن را برای مخاطبان گسترده‌تری تقویت کند.

مرحله چهارم: به طور مداوم پست کنید

یکی از بهترین نکات لینکدین برای مبتدیان این است که ثابت قدم باشند. نه تنها با تعداد دفعات ارسال پست، بلکه با لحن، بازاریابی برند، پیام‌ها و نحوه تعامل با مخاطبان.

ابزار رایگان لینکدین بعدی به شما این امکان را می دهد که پست های لینکدین خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید، بنابراین می توانید چندین پست لینکدین ایجاد کنید و آنها را برنامه ریزی کنید تا در زمان های پست بهینه شما پخش شوند.

زمان‌بندی پست‌هایتان از قبل به شما کمک می‌کند در زمان خود صرفه‌جویی کنید و در مورد داشتن یک تقویم محتوای منظم سازماندهی کنید. با حفظ یک برنامه محتوای ثابت، بهتر می توانید از شبکه حرفه ای پر رونق لینکدین استفاده کنید و برای برند یا کسب و کار خود سرنخ ایجاد کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای درگیر شدن در انجمن لینکدین، نظر دادن و واکنش به پست‌های دیگران است.

نه تنها با نشان دادن عضو فعال لینکدین به شما در ایجاد ارتباطات ارزشمند کمک می کند، بلکه می تواند به شما کمک کند دانش صنعت خود را به مخاطبان جدید نشان دهید.

با ارسال سوالات و درخواست از مخاطبان خود برای به اشتراک گذاشتن بینش و نظرات خود، گفتگو را آغاز کنید. تعامل با انجمن لینکدین به روشی تعاملی به افزایش تعامل پست کمک می کند و به شما فرصتی می دهد تا درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بررسی کنید که چگونه شرکت مسافرتی TUI از نظرسنجی های LinkedIn برای سنجش آنچه مخاطبان خود در تعطیلات به دنبال آن هستند استفاده می کند:

به‌عنوان عضو لینکدین، می‌توانید گروه‌های لینکدین را راه‌اندازی کنید یا به آن بپیوندید تا ایده‌ها را مبادله کنید، اخبار صنعت را به اشتراک بگذارید و ارتباطات ارزشمندی به دست آورید.

پس از عضویت در گروه، به مکالمات بپیوندید، سؤال بپرسید، برای سایر اعضا پیام ارسال کنید و شهرت خود را به عنوان یک رهبر آگاه در زمینه خود بسازید.

این مراحل را در مورد نحوه استفاده از LinkedIn دنبال کنید و در کمترین زمان در صدر بازی خود خواهید بود. چه بخواهید شغلی پیدا کنید، برند خود را تبلیغ کنید، محتوای خود را بازاریابی کنید یا شبکه ای از مخاطبین ایجاد کنید، لینکدین بهترین بستر آنلاین برای دستیابی به اهداف حرفه ای شما است.

آماده ارتقای استراتژی لینکدین خود هستید؟ خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید پست های لینکدین از قبل با Later — در همه طرح‌های جدید رایگان و پولی موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا