شبکه های اجتماعی

6 روش برای استفاده از نقل قول های Pinterest برای افزایش مخاطب

نقل قول های Pinterest در حال تبدیل شدن به با ارزش ترین هک محتوای شما در سال 2020 است!

با توجه به Pinterest Trends، اخیراً کاربرانی که برای «تغییر نقل قول‌ها»، «نقل‌قول‌های شادی»، «نقل‌قول‌های مثبت» و «نقل‌قول‌های الهام‌بخش» جستجو می‌کنند تا در تابلوی خود ذخیره کنند، افزایش یافته است.

و برندهای فعال به این روند توجه می کنند!

مارک های زیر را که از نقل قول های Pinterest برای ارتقای استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند، بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه می توانید در سال 2020 همین کار را انجام دهید:

چرا نقل قول های Pinterest برای برندها بسیار خوب کار می کنند؟

شاید مدتی است که برندهایی را دیده باشید که در اینستاگرام و فیس بوک نقل قول ارسال می کنند.

اما این روند به همین جا ختم نمی‌شود – کسب‌وکارهای بیشتری از Pinterest به‌عنوان پلتفرم اجتماعی پرترافیک دیگری برای به اشتراک گذاشتن قیمت‌های برند خود استفاده می‌کنند.

به لطف فید هوشمند Pinterest، پین‌های توصیه‌شده و سایر ابزارهای کشف در Pinterest، برندها با مظنه‌ها موفقیت بزرگی را مشاهده می‌کنند!

از کمک به برندها برای کشف مخاطبان جدید، افزایش تعامل، ترویج کمپین ها و حتی افزایش فروش – نقل قول های Pinterest یک دارایی عالی برای زرادخانه اجتماعی شما هستند!

نحوه استفاده از نقل قول های Pinterest نکته شماره 1: معروف و شناخته شده برای الهام بخشیدن را نقل کنید

ابتدا، برند سبک زندگی Brit + Co با استفاده از طرح رنگی روشن و حباب دار، گرافیک های سفارشی را با نقل قول از نمادهای زن ایجاد می کند.

در اینجا، آنها ذهنیت و صدای قدرت دخترانه خود را با ارسال نقل قولی از میشل اوباما به Pinterest در روز جهانی زن به نمایش می گذارند.

حتی برای اسکرولرهایی که با Brit + Co آشنایی ندارند – اما هستند آشنا با میشل اوباما – هنوز احتمال زیادی وجود دارد که نقل قول را اگر با آنها صحبت کند ذخیره کنند.

نکته: Brit + Co نقل قول های Pinterest را به وب سایت یا اینستاگرام خود پیوند می دهد. شما هم باید این کار را بکنید! هنگامی که یک نقل قول توجه یک پینر را به خود جلب می کند، ممکن است آن ها نیز تمایل داشته باشند که روی تصویر کلیک کنند تا منبع را ببینند – رونق، ترافیک بیشتر برای سایت یا نمایه شما!

همچنین می‌توانید مانند Birchbox، گرافیک‌های نقل قول مارک‌دار از ترکیبی از شخصیت‌های تاریخی، نویسندگان یا کارآفرینان پست کنید.

این استراتژیک است زیرا نقل قول های مختلف ممکن است برای انواع مختلف افراد جذاب باشد. تنوع بخشیدن به نقل‌قول‌های خود یک راه عالی برای افزایش شانس خود برای دریافت ذخیره‌های پین بیشتر است.

آیا می دانستید که می توانید پین های خود را با آن زمان بندی کنید بعد – رایگان؟ برنامه ریزی و زمان بندی نقل قول های قابل پین خود را با Later اکنون شروع کنید!

نحوه استفاده از نقل قول های Pinterest نکته شماره 2: از طنز قابل اعتماد استقبال کنید

یک اشاره از بامبل بگیرید و حس شوخ طبعی خود را با نقل قول های مرتبط برجسته کنید!

اشتراک‌گذاری یک نقل قول خنده‌دار می‌تواند با مخاطبان گسترده‌ای طنین‌انداز شود و منجر به ذخیره شدن پین‌های شما در همه جا شود – که می‌تواند برای کسب‌وکار یا نام تجاری شما قرار گرفتن در معرض عالی باشد!

بامبل همچنین به طور استراتژیک به اینستاگرام پیوند داده و منتشر کرده است که به این برند خوش قلب امکان می دهد محتوای خود را در هر دو کانال اجتماعی تبلیغ کند.

نحوه استفاده از نقل قول های پینترست نکته شماره 3: با توصیفات، شاخ خود را به پا کنید

خط مراقبت از پوست Drunk Elephant Pins نظرات و توصیفات مشتریان را به عنوان نقل قول به تابلوی “all #drunkinlove” آنها.

انجام این کار نه تنها به ایجاد وابستگی به برند به شما کمک می کند، بلکه به عنوان راهی برای مشتریان شما برای به اشتراک گذاشتن توصیه های شخصی با کاربران Pinterest عمل می کند و جامعه خریداران شما را گسترش می دهد.

همچنین می‌توانید از نقل قول‌ها برای دستیابی به کارکنان بالقوه جدید استفاده کنید.

بررسی کنید که چگونه Uber هوشمندانه نقل قول‌های گواهینامه کارمندان را برای پست کردن در Pinterest ایجاد می‌کند و امیدواریم الهام بخش Pinners در حال مرور باشد تا رانندگی را به عنوان یک کار جانبی انجام دهند.

نحوه استفاده از نقل قول های Pinterest نکته شماره 4: از سوالات جلب توجه برای تبلیغ محصولات جدید خود استفاده کنید

ایجاد گرافیک پرسش و پاسخ زیبا و مارک دار – و لینک دادن هوشمندانه به وب سایت شما – کنجکاوی را در مورد اینکه چه پاسخی می تواند داشته باشد بر می انگیزد.

و اگر می‌دانید که فالوورهای شما می‌خواهند درباره‌اش بیشتر بدانند، سوال داغی است، به زودی با کلیک روی آن‌ها برای دریافت پاسخ، جهش مثبتی در ترافیک وب‌سایت خود خواهید دید.

در مورد Supergoop!، پاسخ است محصول آنها – ضد آفتاب را می توانید بعد از درست کردن بدون اینکه درخشش خود را بهم بریزد، استفاده کنید.

نحوه استفاده از نقل قول های Pinterest نکات شماره 5: Spark Wanderlust

دسته “سفر” در صدر زنجیره غذایی Pinterest قرار دارد. میلیون‌ها کاربر هنگام برنامه‌ریزی یا حتی رویاپردازی درباره سفر به Pinterest روی می‌آورند.

ارسال جملات هیجان انگیز در مورد تمایل به بودن در ساحل، نشستن در کوه ها یا سوار شدن بر هواپیما راهی محتمل برای ذخیره پین ​​های شماست!

و حتی اگر نام تجاری شما به طور سنتی مربوط به سفر نیست، همچنان می‌توانید در بازی Wanderlust Pin با تابلو یا پستی با مضمون سفر کمی پوست بگیرید. ادامه دهید و نحوه انجام Etsy را تقلید کنید:

یا یک گرافیک اختصاصی موقعیت مکانی مانند WILDFOX ایجاد کنید:

در مورد کسانی که در صنعت مسافرت هستند، آتلانتیس این کار را به خوبی انجام می دهد – و حتی لوگوی خود را به کار می برد تا به برند خود فشار بیشتری بدهد:

نحوه استفاده از نقل قول های Pinterest برای افزایش مخاطب شماره 6: به Pinners اشکال عشق را بدهید

فقط در روز ولنتاین نیست که نقل قول های عاشقانه باید به اشتراک گذاشته شود. “نقل قول عشق” یکی از عبارات جستجوی برتر است که هنگام جستجوی “نقل قول” در Pinterest ظاهر می شود.

بنابراین، اگر برای برند شما کار می کند، می تواند ارزش آن را داشته باشد که با چند نقل قول عاشقانه صحبت کنید!

یک مثال غیرمعمول از Match:

اما اگر نام تجاری شما به حیوانات یا سگ ها مربوط می شود، یک ایده خلاقانه این است که برای دوستداران حیوانات خانگی نیز مانند Wag قیمت گذاری کنید!

نحوه ایجاد الگوهای نقل قول Pinterest

اکنون که چند تکنیک خلاقانه برای تسریع استراتژی بازاریابی پینترست خود با نقل قول ها را یاد گرفتید، بیایید دقیقاً نحوه ساخت آنها را توضیح دهیم.

با وجود موجی به ظاهر جدید از برنامه های گرافیکی که هر هفته راه اندازی می شوند، تعداد زیادی ابزار و برنامه برای انتخاب وجود دارد. اما، هرگز نترسید! ما این کار را برای شما انجام دادیم و همه آنها را بررسی کردیم. در اینجا سه ​​مورد از بهترین ها آورده شده است:

شماره 1: تمام شد

یک مسیر سریع واقعی برای ساختن گرافیک نقل قول های زیبا! برای شروع استفاده از Over، برنامه را دانلود کرده و باز کنید و سپس به “Templates” بروید.

با گزینه های آماده برای ایجاد مانند “نقل قول” و هزاران گزینه فونت، می توانید به خلاقیت خود اجازه دهید از اینجا پرواز کند!

هنگامی که از طراحی خود راضی شدید، حتی می توانید با انتخاب فلش زرد رنگ “صادرات” در گوشه سمت راست بالا، مستقیماً در یکی از تابلوهای Pinterest خود منتشر کنید.

شماره 2: Adobe Spark

اگر به دنبال ابزاری هستید که به شما امکان می دهد حتی گزینه های خلاقانه تری برای ایجاد نقل قول های Pinterest به شما بدهد، Adobe Spark، یک برنامه رایگان طراحی گرافیک آنلاین و موبایلی را امتحان کنید.

برای شروع، ابتدا باید به وب‌سایت آن‌ها بروید، با اطلاعات کاربری Gmail یا Adobe خود وارد شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

پس از ورود به سیستم، می توانید از نوار جستجوی اصلی در داشبورد خود برای یافتن قالب های Pinterest استفاده کنید.

وقتی طرحی را برای بازی انتخاب کردید، می‌توانید تصاویر را آپلود کنید، پس‌زمینه و رنگ‌ها را اضافه کنید و حتی سبک متن شخصی‌شده برند خود را ادغام کنید!

ممکن است واترمارک Adobe Spark را در گوشه سمت راست پایین مشاهده کنید. توجه داشته باشید: می‌توانید این را یک‌بار حذف کنید، اما برای ادامه حذف آن، باید به اشتراک ممتاز ارتقا دهید.

آیا می‌دانستید که ویدیو در پینترست در حال حاضر بسیار بزرگ است؟ از صفحه اصلی Adobe Spark خود، می توانید به گزینه “ویدئو” بروید. از اینجا می توانید نقل قول های متحرک برای Pinterest خود ایجاد کنید یا متن نقل قول خود را در بالای ویدیو قرار دهید.

حتی بهتر از آن، اکنون می‌توانید پین‌های ویدیو را با ابزار زمان‌بندی Later Pinterest زمان‌بندی کنید!

ویدیوی خود را از کتابخانه رسانه انتخاب کنید و برای برنامه ریزی آن را روی تقویم محتوای خود بکشید و رها کنید!

تقویم محتوا به شما یک نمای کلی سریع از پین های برنامه ریزی شده شما می دهد و به شما کمک می کند زیبایی شناسی مناسب تابلوهای خود را حفظ کنید.

برای جلوگیری از هرگونه غافلگیری، می‌توانید با دستورالعمل‌های ویدیوی پینترست آشنا شوید.

هم اکنون ویدیوها را برای Pinterest برنامه ریزی کنید! به هر طرح پولی ارتقا دهید، فقط از 9 دلار در ماه شروع می شود!

شماره 3: کانوا

کاربر پسند؟ بله طرح های زیبا؟ بررسی! Canva یکی از ساده ترین ابزارهای طراحی است که استفاده می شود.

برای ایجاد یک الگوی نقل قول Pinterest با Canva، به وب سایت آنها بروید و سپس وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

در قسمت «ایجاد طراحی» روی فلش سمت راست کلیک کنید تا «Pinterest Pin» را ببینید.

از اینجا می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید! برای طراحی ساده، روی «پس‌زمینه» در ستون سمت چپ کلیک کنید و یک رنگ ثابت را انتخاب کنید، یا روی «عکس‌ها» کلیک کنید تا پس‌زمینه‌ای با زمینه بیشتر انتخاب کنید (حتی می‌توانید پس‌زمینه خود را آپلود کنید).

نسبت ایده‌آل Pinterest 2:3 است، اما اگر جهت گیری متفاوت برای ایده شما بهتر عمل می‌کند، به سادگی گزینه «استفاده از ابعاد سفارشی» را از صفحه اصلی Canva انتخاب کنید.

واضح است که انتشار نقل قول‌های پینترست یک راه شگفت‌انگیز (ناگفته نماند، ارگانیک) برای هدایت ترافیک به هر کجا که می‌خواهید برود، صدای برندتان را به نمایش بگذارید و با مخاطبانتان ارتباط معناداری برقرار کنید!

از این مارک‌ها الهام بگیرید و شروع به ایجاد نقل قول‌های فوق‌العاده قابل پین‌گذاری برای افراد گسترده و نمایه خود کنید – و فراموش نکنید که عملکرد آنها را با تجزیه و تحلیل Pinterest خود پیگیری کنید!

اکنون نوبت شماست: امروز یک نمودار نقل قول ایجاد کنید و آن را برای پست در Pinterest برنامه ریزی کنید ابزار زمان‌بندی رایگان پینترست بعدی!

این پست را دوست دارید؟ سنجاق آن! ????

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا