دیجیتال مارکتینگ

فضاهای توییتر چیست؟ [+Why Marketers Should Care]

پس از ماه‌ها آزمایش بتا، توییتر ویژگی صوتی جدید خود، فضاهای توییتر را دائمی کرد.

امروز، این ویژگی بسیار مورد بحث بالاخره در دسترس همه کاربران قرار گرفت.

فضاها، که به کاربران توییتر اجازه می دهد به مکالمات صوتی عمومی گوش دهند و در آن شرکت کننداندکی پس از راه اندازی و ارزش گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری اپلیکیشن Clubhouse – که به طور مشابه تجربه اتاق چت صوتی را ارائه می دهد، وارد تست بتا خود شد.

اکنون دانلود کنید: ترندهای رسانه های اجتماعی در سال 2022 [Free Report]

اکنون که اینجا باقی مانده است، بسیاری از برندهای دارای فالوورهای قوی در توییتر نیز شروع به توجه بیشتر به فرصت های بازاریابی Spaces کرده اند.

چرا بازاریابان فضاهای توییتر را تماشا می کنند؟

به دنبال راهی برای تعیین اینکه آیا Twitter Spaces یا Clubhouse برای کسب و کار شما مناسب تر است؟ راهنمای ویدیویی ما را در مورد مقایسه جوانب مثبت و منفی دو فضای صوتی اجتماعی در زیر بررسی کنید.

1. توییتر مخاطبان زیادی دارد.

توییتر روزانه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد. این پایگاه کاربر شامل مخاطبانی است که با جمعیت‌های مختلف در سراسر جهان مطابقت دارند. به همین دلیل، برندها می توانند به مخاطبان هدف از انواع صنایع و زمینه ها دسترسی پیدا کنند.

در حالی که پایگاه کاربر کلاب هاوس به سرعت رشد کرد، به دلیل ماهیت تا حدودی انحصاری آن، دسترسی قابل مقایسه ای به توییتر ارائه نمی دهد.

اپلیکیشن اجتماعی صوتی در ابتدا فقط برای دعوت طراحی شد و با فهرست کاربری کوچکی از رهبران فکری صنعت «نخبگان»، افراد مشهور و تأثیرگذاران شروع به کار کرد. اخیراً کاربران روزانه شروع به دعوت شدن کرده و برنامه آن را برای کاربران اندروید گسترش داده اند.

2. فضاهای توییتر می تواند منحنی یادگیری کوتاه تری ارائه دهد.

یادگیری نحوه استفاده و آزمایش با یک برنامه کاملاً جدید رسانه های اجتماعی – مانند Clubhouse – می تواند زمان بر باشد. نه تنها باید نحوه هدایت آن را بیاموزید، بلکه باید کاربران، برندها و روندهای برتر آن را نیز مطالعه کنید تا یاد بگیرید چگونه به مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

با در نظر گرفتن منحنی‌های یادگیری، بازاریاب‌هایی که کاربران باتجربه توییتر هستند، ممکن است صرفاً به این دلیل که قبلاً در توییتر دنبال‌کنندگانی دارند و فقط باید یاد بگیرند که چگونه از یک ویژگی اضافی استفاده کنند، به Spaces over Clubhouse روی بیاورند تا یک پلتفرم کاملاً جدید.

3. فضاهای توییتر می تواند برای برندها جذاب تر باشد.

در حالی که پلتفرم صوتی زنده کلاب هاوس کاربرانی را به سمت مکالمه بین فردی معتبر به جای اطلاعات برند جذب کرده است، مخاطبان توییتر به دیدن محتوای برندها مانند تبلیغات، ویدیوهای بازاریابی و ناوگان تبلیغاتی عادت دارند.

از آنجایی که تبلیغ برند برای کاربران توییتر طبیعی‌تر و رایج‌تر به نظر می‌رسد، این مخاطبان احتمالاً Space متعلق به برند را می‌پذیرند یا با آن درگیر می‌شوند.

4. فضاهای توییتر از نظر بصری تعاملی است.

توییتر ایموجی های فضایی

توییتر تعدادی ویژگی را برای جذابیت بصری Spaces ارائه می دهد.

برای مثال، شنوندگان Spaces می‌توانند از شکلک‌ها برای واکنش به نظرات سخنران استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در حالی که نسخه زنده یا ضبط‌شده است، فضا را در فید خبری خود به اشتراک بگذارند – به دیگران اجازه می‌دهند با آنها همگام باشند.

“[The reaction feature]عالی است زیرا من آن را به عنوان تعادل کامل در دسترس بودن برای درونگراها و برونگراها می بینم. کریستال وو، مدیر سابق جامعه رسانه های اجتماعی HubSpot و آزمایش کننده بتای Spaces، گفت: اگر صحبت کردن راحت نیست، از شکلک استفاده کنید.

5. Spaces نسبت به سایر پلتفرم‌های استریم محیط معمولی‌تری را فراهم می‌کند.

به دلیل ماهیت گاه به گاه Spaces، بازاریابان و مخاطبان ممکن است هنگام صحبت در اسپیس یا راه اندازی آن احساس ترس نداشته باشند، که می تواند منجر به گفتگوهای جذاب بین برندها و دنبال کنندگان آنها شود.

وو توضیح داد: “فشار هنگام پیوستن به یک فضا کاهش می یابد. در تمام بحث هایی که من در آنها شرکت کرده ام، مردم بسیار آرام تر هستند، مهم نیست که موضوع مورد بحث چقدر مهم یا معمولی است.” من از این کار لذت می‌برم زیرا احساس «روشن» بودن را از بین می‌برد، همانطور که اکثر ما در طول این همه‌گیری در زوم بوده‌ایم.»

برای آشنایی با نحوه استفاده از این ویژگی و سایر ویژگی‌ها در Spaces، به خواندن یک راهنمای سریع ادامه دهید.

نحوه استفاده از فضاهای توییتر

نحوه ایجاد فضا در توییتر

1. از صفحه اصلی یا برگه Spaces شروع کنید.

دو راه برای شروع Space وجود دارد:

چگونه در توییتر فضا ایجاد کنیم

از آنجا، شما باید:

سپس، می توانید رویداد خود را با دیگران در فید خود به اشتراک بگذارید تا آنها را به پیوستن دعوت کنید.

2. رویداد فضایی خود را شروع کنید.

به عنوان یک میزبان، چند چیز به شما وظیفه داده می شود:

بیشتر بخوانید در مورد آداب فضاهای توییتر در اینجا.

3. به دنبال درخواست های سخنران باشید.

هنگامی که برای اولین بار یک Space را راه اندازی می کنید، تنظیم پیش فرض محدود کردن بلندگوها به آنهایی است که شما تعیین می کنید. با این حال، می‌توانید آن را به افرادی که دنبال می‌کنید یا هرکسی که می‌پیوندید تغییر دهید.

توجه داشته باشید که شما می توانید همزمان حداکثر 10 سخنران را تعیین کنید و یک میزبان مشترک داشته باشید.

وقتی شخصی درخواست صحبت می‌کند، اعلانی دریافت می‌کنید و می‌توانید انتخاب کنید که به او امتیاز صحبت بدهید یا درخواست را نادیده بگیرید. اگر شنونده را لغو می کنید، حتماً او را به مخاطب معرفی کنید.

4. بلندگوها را بردارید یا تغییر دهید.

اگر بیش از 10 مهمان دارید که می‌خواهند صحبت کنند، می‌توانید روی یکی از بلندگوهای فعلی‌تان ضربه بزنید تا امتیازات او حذف شود.

این به شما امکان می دهد بلندگوهای احتمالی را به حداقل برسانید یا بلندگوهای بیشتری اضافه کنید. اگر چت طولانی‌تری دارید و می‌خواهید چندین شنونده در بحث مشارکت داشته باشند، این می‌تواند مفید باشد.

دعوت از کسی برای صحبت در فضاهای توییتر

منبع تصویر

به‌علاوه، اگر مکالمه اشتباه شود یا شخصی چیزی غیرمنتظره بگوید، توییتر به سازندگان فضایی اجازه می‌دهد در صورت گفتن یا انجام کار نامناسب سخنرانان را گزارش یا مسدود کنند.

این می تواند به مدیران کمک کند تا محیطی امن و محترمانه برای همه شنوندگان و شرکت کنندگان ایجاد کنند.

5. پایان دادن به فضا.

فضای توییتر فقط توسط شخصی که آن را راه اندازی کرده است می تواند پایان یابد. برای پایان دادن به فضایی که ایجاد کرده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد پایان ضربه بزنید.

کادر توضیح فضای توییتر شما که هدف اتاق صوتی شما را توضیح می دهد

منبع تصویر

6، داده های Space خود را دانلود کنید.

به گفته توییتر، پلتفرم رسانه اجتماعی داده‌های مربوط به فضا شامل ضبط‌ها و رونویسی‌ها را تا 30 روز پس از رویداد برای بررسی در صورت نقض خط‌مشی حفظ می‌کند.

فضاهای توییتر

منبع تصویر

سازندگان فضا فقط می‌توانند ظرف 30 روز پس از میزبانی به آن داده‌ها دسترسی پیدا کرده و دانلود کنند، در حالی که سخنرانان می‌توانند رونوشت‌های صوتی را دانلود کنند. فضاها برای افرادی که گوینده نیستند زودگذر است و مکالمات به محض پایان از برنامه ناپدید می شوند.

نحوه پیوستن به فضاها در توییتر

7. در یک فضا شرکت کنید.

وقتی فردی که دنبال می‌کنید در یک Space باشد، یک دایره بنفش در اطراف عکس نمایه او در جدول زمانی خود خواهید دید. فضای توییتر همچنین می تواند به عنوان یک بنر در بالای فید شما ظاهر شود.

1669664444 113 فضاهای توییتر چیست؟ Why Marketers Should Care

وقتی روی آن ضربه می‌زنید، جزئیات بیشتری درباره افرادی که در Space هستند به شما داده می‌شود و دکمه «شروع گوش دادن» را مشاهده می‌کنید. اگر خالق فضا به هر کسی که به آن می‌پیوندد اجازه دهد صحبت کند، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید وارد فضا شوید.

1669664445 871 فضاهای توییتر چیست؟ Why Marketers Should Care

8. سعی کنید صحبت کنید.

هر فضایی که به آن بپیوندید متفاوت است. برخی به هر کاربری اجازه می‌دهند صحبت کنند در حالی که برخی دیگر از شرکت‌کنندگان می‌خواهند توانایی صحبت در فضا را درخواست کنند.

دکمه های ناوبری پایین فضای توییتر

با نگاه کردن به نماد میکروفون خود متوجه خواهید شد. یا می‌گوید «درخواست» یا «صحبت کنید».

هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، میزبان مطلع می شود و آن را تایید یا رد می کند. هنگامی که نوبت شما برای صحبت است، به شما اطلاع داده می شود.

9. فضا را به اشتراک بگذارید.

از پیمایش پایین هر Space، می‌توانید روی نمادی که دو نفر را برای دعوت از دنبال‌کنندگان خاص برای پیوستن نشان می‌دهد، یا روی دکمه اشتراک‌گذاری برای توییت کردن پیوندی به فضایی که در آن هستید ضربه بزنید.

نمادهای دوستان فضای توییتر را به اشتراک بگذارید و دعوت کنید

10. به گفتگو واکنش نشان دهید.

اگر می‌خواهید به چیزی که یک بلندگو در یک Space می‌گوید پاسخ دهید، اما نمی‌خواهید صحبت کنید، می‌توانید روی نماد قلب شکل در ناوبری پایینی Space ضربه بزنید تا لیستی از شکلک‌ها را ببینید که می‌توانید روی آن ضربه بزنید تا واکنش بصری نشان داده شود. .

ایموجی‌های واکنشی که وقتی می‌خواهید به چیزی واکنش نشان دهید و روی نماد ایموجی ضربه بزنید، در فضاهای توییتر ظاهر می‌شوند.

منبع تصویر

11. شروع کننده مکالمه مبتنی بر توییت را به اشتراک بگذارید.

وو می گوید یکی از چیزهای مورد علاقه او در مورد Spaces این است که شرکت کنندگان می توانند توییت های عمومی را مستقیماً در یک Space به اشتراک بگذارند.

“هر کدام [speaker] وو توضیح می‌دهد که in the Space می‌تواند یک توییت را به اشتراک بگذارد که در بالای Space ظاهر می‌شود. ما می‌توانیم از آن به عنوان نقطه مرجع در حین چت استفاده کنیم تا افراد بتوانند در بحث‌ها تعامل بیشتری داشته باشند.

در زیر نگاهی به فضای “فضا” خود توییتر است. در طول چت، که به کاربران توییتر امکان می‌دهد درباره ویژگی Space بازخورد بدهند، یک سخنران توییتی را از شخصی در مورد اینکه چگونه Spaces شرکت‌کنندگان را در قالب بصری خود اولویت می‌دهد به اشتراک گذاشت.

فضایی در توییتر که در آن یک توییت به اشتراک گذاشته می شود و مورد بحث قرار می گیرد

برای اشتراک‌گذاری توییت‌ها در یک فضا، وو می‌گوید فقط باید فضایی را که در آن قرار دارید به حداقل برسانید، یک توییت عمومی پیدا کنید، روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و روی گزینه Spaces ضربه بزنید. از آنجا، توییت در بالای فضای شما ظاهر می شود تا زمانی که میزبان فضایی آن را حذف کند یا توییت دیگری به اشتراک گذاشته شود.

12. یک Space را ترک کنید یا کوچک کنید.

به بحثی که در حال گوش دادن به آن هستید علاقه ندارید؟ تنها کاری که برای خروج باید انجام دهید این است که روی دکمه “ترک” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید به فید توییتر خود بازگردید، اما می‌خواهید به مکالمه Space گوش دهید، می‌توانید روی فلش رو به پایین در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا آن را به یک پخش‌کننده کوچک تبدیل کنید که به شما امکان می‌دهد توییت‌ها را بدون خروج ببینید. فضا.

پیمایش در رسانه های اجتماعی صوتی

اگر شما یک بازاریاب جامعه محور هستید، Twitter Spaces یا Clubhouse می تواند ارزش آزمایش را داشته باشد و راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان خود در سطح گفتگوی بیشتری باشد.

در حالی که مطمئناً می‌خواهید فضاهای توییتر را آزمایش کنید، باید به این کار ادامه دهید

در نهایت، اگر تصمیم می‌گیرید که رسانه‌های اجتماعی صوتی برای برند شما مناسب هستند، باید به مزایا، معایب و مخاطبان هر پلتفرم نگاهی بیندازید تا مشخص کنید کدام یک به بهترین وجه با هدف شما مطابقت دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Clubhouse، که پدیده رسانه های اجتماعی صوتی را آغاز کرد، این پست در مورد رشد برنامه را بررسی کنید. همچنین می توانید این راهنمای دقیق نحوه کار را بررسی کنید تا ببینید ویژگی های Clubhouse چگونه با فضاهای توییتر مقایسه می شود.

آیا بیشتر به افزایش دنبال‌کننده‌ها و استراتژی توییتر خود علاقه دارید؟ برای دانلود یک منبع رایگان مفید روی زیر کلیک کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ماه می 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا