چه طور

7 بهترین راه برای به حداکثر رساندن فروش تجارت الکترونیکی

هر بازار آنلاینی که بخواهد فروش تجارت الکترونیکی را افزایش دهد با دو سناریو پرخطر مواجه است. مردم به طور فزاینده ای از اینترنت برای یافتن کالاها و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند. حتی برای شرکت های کوچک، تجارت الکترونیک بسیار مهم است. وجود یک فروشگاه اینترنتی به تنهایی کافی نیست.

برای به حداکثر رساندن فروش تجارت الکترونیک خود، باید وب سایت خود را بهبود بخشید و بازاریابی در غیر این صورت، شرکت شما هرگز به پتانسیل کامل خود رشد نخواهد کرد. ما 7 تا از عالی ترین استراتژی هایی را که ممکن است برای آن استفاده کنید، در اختیار شما قرار می دهیم فروش تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید.

فروش تجارت الکترونیک چگونه کار می کند؟

تجارت الکترونیک یک استراتژی تجاری ساده است که در آن افراد یا شرکت ها کالاها یا خدماتی را به صورت آنلاین ارائه می کنند. از آنجا که تمام معاملات به صورت آنلاین از طریق یک بازار آنلاین انجام می شود، می توان آن را به عنوان انطباق آنلاین از مدل فروش معمولی در نظر گرفت. در رابطه با تجارت الکترونیک، شرکت‌ها و افراد B2B ممکن است با فهرست کردن کالاها و خدمات خود، تبلیغ آنها و انجام بسیاری از فعالیت‌های آنلاین به روش‌های مختلف درآمد کسب کنند.

خرده فروشان آنلاین می توانند با کانال هایی مانند فروشگاه های توزیع کننده یا وب سایت هایی مانند آمازون سازگار شوند. با این حال، باز کردن کسب و کار آنلاین خود شما را مستقیماً با مشتریان در تماس می‌کند و به شما امکان می‌دهد اطلاعات زیادی در مورد آنها بیاموزید. با این حال، اگر می خواهید تجارت الکترونیکی شما موفق باشد، یک وب سایت باید با دقت ساخته و بهینه شود. اگر وب سایت شما پیچیده باشد، سرعت بارگذاری کند باشد و اطلاعات گیج کننده ای ارائه دهد، نرخ تبدیل شما متضرر می شود. را نرخ تبدیل در وب‌سایتی افزایش می‌یابد که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند به سرعت آنچه را که در جستجوی آن هستند پیدا کرده و با چند کلیک خرید کنند.

بهترین راه برای افزایش فروش آنلاین

می بینید که عدم فروش آنلاین هیچ توجیهی ندارد. اکنون بیایید در مورد چند استراتژی که ممکن است برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود استفاده کنید، بحث کنیم.

1. بازاریابی آنلاین

این روزها مشتریان بالقوه کمتر به آنها وابسته هستند دهان به دهان قبل از خرید آنلاین هر محصولی بسیاری از آنها از خواندن نظرات در مورد یک محصول در همه سیستم عامل ها اطمینان حاصل می کنند. با ترکیب کانال های مختلف بازاریابی آنلاین مانند سئو، که، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی وابسته یا اینفلوئنسر مارکتینگ، فروشگاه های تجارت الکترونیک می توانند درآمد خوبی ایجاد کنند زیرا به جذب مشتری و ارزش برند کمک می کند.

منبع

این به بازاریابی و فروش بیشتر آنلاین در یک زمان کمک می کند. علاوه بر این، بازاریابی آنلاین حتی بر تصمیم خرید مشتریان تأثیر می گذارد.

2. مشتریان خود را بشناسید

سطح اعتماد مصرف کننده تحت تأثیر قرار می گیرد خدمات مشتری. وقتی تجربه خوبی داشته باشند، 52 درصد از افراد چیز دیگری می خرند. 89 درصد از مشتریان پس از یک برخورد بد به رقیب تغییر می کنند. ارائه خدمات استثنایی کار سختی نیست.

سفر مشتریمنبع

مهربان باشید، سریع پاسخ دهید و از سابقه خرید مشتری آگاه باشید. کارکنان پشتیبانی باید تکنیک واکنش سریع را توسعه دهند و پلتفرم های رسانه های اجتماعی را مدیریت کنند. وقتی اقلام مربوط به آنها را به نمایش می گذارید، مشتریان برای خرید از شما می آیند. هنگامی که شما تجربه مصرف کننده را تنظیم می کنید، مشتریان می بینند که چه چیزی می خواهند بخرند، که به شکوفایی تجارت الکترونیک شما کمک می کند.

3. مدل کسب و کار خود را بر اساس رفتار بازار بهبود بخشید

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق، ابتدا باید بازار هدف را بشناسید و درک کنید. توانایی شما برای ارائه خدمات بهتر به آنها و افزایش احتمال انتخاب آنها به کسب و کار شما بستگی به این دارد که چقدر جمعیت شناختی هدف خود را به طور موثر درک می کنید. نتیجه یک استراتژی دیجیتالی قوی ایجاد می کند و درآمد آنلاین شرکت شما را افزایش می دهد.

تقسیم بندی بازارمنبع

خواسته ها و سلایق مشتریان آنها توسط صاحبان مشاغل و بازاریابان با جزئیات بسیار درک و پیش بینی می شود. حتی تحقیقات ساده بازار ممکن است اطلاعات زیادی در مورد مشتریانی که با آنها کار می کنید به شما بدهد تا انواع افرادی را که کسب و کار آنلاین شما برای آنها هدف گذاری شده است، بهتر درک کنید. می توانید از این اطلاعات برای ایجاد شخصیت خریدار استفاده کنید.

4. یک پایگاه داده ایمیل ایجاد کنید

بازاریابی ایمیلی هنوز یک استراتژی موثر برای افزایش فروش تجارت الکترونیک است. ایمیل‌ها نسبت به سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، نرخ کلیک بسیار بالاتری دارند و شامل پتانسیل در نظر گرفتن می‌شوند. قوی لیست ایمیل ممکن است به هدف گیری مصرف کننده کمک کند و با نرخ تبدیل به طور قابل توجهی بالاتر هدف قرار دهد.

نکته بازاریابی ایمیلیمنبع

بهترین چیز این است که ارائه انگیزه به مشتریانی که اطلاعات خود را ارائه می دهند، نیازی به فروش ندارد. ارائه تخفیف های آنلاین، جوایز منحصر به فرد برای خواندن خبرنامه ها، قرار دادن جعبه های ثبت نام در محل فروش، و سایر استراتژی های مشابه می تواند به طور طبیعی به ایجاد یک سبد ایمیل قابل توجه کمک کند.

5. برای افزایش فروش روی تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید

گنجاندن تبلیغات اجتماعی پولی در برنامه بازاریابی تجارت الکترونیک شما و بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک می تواند بسیار سودمند باشد. اگر می خواهید فروش تجارت الکترونیک را افزایش دهید، تبلیغات پولی به شما امکان می دهد به مخاطبان جدیدی دسترسی داشته باشید. مطالب به اشتراک گذاشته شده پروفایل شبکه اجتماعی شما فقط برای دنبال کنندگان شما قابل مشاهده است.

تبلیغات پولیمنبع

شبکه های رسانه های اجتماعی انتخاب های مختلفی را برای انتخاب مخاطبان مناسب برای محتوای حمایت شده ارائه می دهند. برای یافتن مخاطبان هدف تجارت الکترونیکی خود، ممکن است بر اساس اطلاعات جمعیتی مانند جغرافیا، ترجیحات خرید، سن یا جنسیت به مشتریان نزدیک شوید. تبلیغات را برنامه ریزی کنید و یک تقویم تبلیغات پولی ایجاد کنید تا در راس امور قرار بگیرید و به طور پیوسته فروش تجارت الکترونیک را در طول زمان افزایش دهید.

6. از اینفوگرافیک بهترین استفاده را ببرید

استفاده از متن و تصاویر برای انتقال اطلاعات در مورد یک موضوع خاص به عنوان شناخته شده است اینفوگرافیک. قبل از ارائه راه حل، اینفوگرافیک به طور مرتب در بازاریابی استفاده می شود تا توجه مخاطب را به یک مشکل یا موضوع مهم جلب کند.

اینفوگرافیک چیست؟منبع

از آنجایی که اینفوگرافیک ها می توانند به طور گسترده توزیع شوند، اینفوگرافیک ها ابزار موثری برای مغازه هایی است که سعی می کنند خود را به عنوان یک مقام در بازار خود قرار دهند. یک کسب و کار این فرصت را دارد که تخصص خود را در یک اینفوگرافیک چشم نواز و خوش ساخت که برای مخاطب هدف منحصر به فرد و جذاب است، ارائه دهد.

7. افزایش اعتماد مخاطبان

علاقه بیشتر مصرف کنندگان به اقلام شما قابل اعتماد در هر سطح از فرآیند خرید یک استراتژی برای افزایش فروش آنلاین است. این بدان معنی است که شما می توانید با تأیید و بهبود هر مرحله تبدیل ها را افزایش دهید.

نکته طراحیمنبع

مشتریان هنگام بازدید از صفحه محصول انتظار جزئیات دقیق و به روز در مورد کالا را دارند. بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین ممکن است به مصرف‌کنندگانی که با ضبط ویدیویی از بسته‌بندی محصول و استفاده از آن برای اولین بار برای افزایش فروش محصول موافقت می‌کنند، تخفیف ارائه دهند.

نتیجه

اینها تنها چند استراتژی برای افزایش فروش آنلاین هستند. اگر از روش هایی که در این پست ارائه کرده ایم برای افزایش فروش استفاده کنید، حجم سفارش فروشگاه شما به میزان قابل توجهی بهبود می یابد. با این حال، ممکن است بخواهید یک رویکرد فردی تر را برای به دست آوردن نتایج عالی تر انتخاب کنید. بسته به نوع کالا یا خدماتی که به مشتریان بالقوه ارائه می دهید، می توانید از تکنیک های سفارشی شده استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا