شبکه های اجتماعی

5 راه برای ارتباط با مشاغل در واتس اپ

از برنامه ریزی برای تعطیلات گرفته تا مدیریت امور مالی یا حتی پیگیری زایمان. واتس اپ طیف گسترده ای از گزینه های تجاری را برای کمک به شما در مدیریت کارآمد وظایف روزانه ارائه می دهد. برای استفاده بیشتر از این گزینه ها و برقراری ارتباط موثر با مشاغل در واتس اپ، در اینجا چند راه ساده و سریع برای اعمال انتخاب های خود آورده شده است.

شروع شدن
تعامل با یک تجارت در واتس اپ به آسانی ارسال یک تبریک ساده مانند “سلام” به شماره حساب تجاری ثبت شده آنها است. هنگامی که یک مکالمه را آغاز کردید، می توانید هنگام گپ زدن با دوستان و خانواده به اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

انتخاب کنید
در واتس اپ، کاربران کنترل کاملی بر روی افرادی که می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند، دارند. هنگام شروع مکالمه با یک کسب و کار، کاربران باید به دنبال یک درخواست انتخاب باشند. واتس‌اپ از شرکت‌ها می‌خواهد تا قبل از شروع تعامل، از کاربران شرکت کنند. Opt-in را می توان به روش های مختلفی از جمله از طریق a سایت اینترنتی، در فروشگاه یا WhatsApp.

انصراف دهید
واتس‌اپ ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد راهی آسان برای انصراف از پیام‌های خاص به مشتریان ارائه دهند. برخی از برندها این گزینه را مستقیماً در چت خود ادغام کرده اند، از جمله دکمه هایی مانند “START” یا “STOP”. این گزینه به کاربران امکان می دهد به کسب و کار اطلاع دهند که دیگر مایل به دریافت به روز رسانی نیستند.

با انواع مشاغل ارتباط برقرار کنید

شما می توانید وظایف مختلفی را در یک انجام دهید چت واتساپمانند رزرو تاکسی یا خرید بلیط مترو، سفارش مواد غذایی یا خرید از مارک های مورد علاقه خود، بررسی موجودی و غیره. همه این راه حل ها، از جمله حمل و نقل، خرید، و بانکداری، به راحتی در WhatsApp قابل دسترسی هستند.

خدمات مشتری را دریافت کنید
پس از شروع مکالمه با یک کسب‌وکار در واتس‌اپ، می‌توانید راه‌حل‌ها یا خدمات منحصربه‌فردی را که ارائه می‌دهند، مانند اطلاعات برند، به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ محصولات و تبلیغات جدید، حل فوری شکایات، و دسترسی به کاتالوگ محصولات برای اطلاعات دقیق محصول، کشف کنید. . همه این ویژگی ها به راحتی در واتس اپ در دسترس هستند.

مسدود کردن و گزارش

اگر تعداد زیادی به‌روزرسانی از یک کسب‌وکار دریافت می‌کنید یا اطلاعات ناخواسته دریافت می‌کنید، می‌توانید در هر زمانی حساب آن‌ها را مسدود کنید و دلیلی برای آن بیاورید. این به واتس اپ کمک می کند بفهمد کدام مکالمه برای کاربران مفید است و ابزاری برای ارائه بازخورد به کسب و کار یا انجام اقداماتی از جمله مسدود کردن حساب در صورت لزوم فراهم می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا