بازی

افسانه اژدهای سفید چشم آبی

The Legend Of Blue Eyes White Dragon اولین Yu-Gi-Oh بود! مجموعه در سال 2002 منتشر شد. این مجموعه دارای هر دو کارت برجسته در انیمه و همچنین کارت های کاملا اصلی بود.


مرتبط: Yu-Gi-Oh!: کهن الگوهای قدیمی که هنوز به پشتیبانی نیاز دارند

اگرچه بسیاری از کارت‌های موجود در مجموعه قربانی خزش قدرت شده‌اند و در حال حاضر ضعیف‌تر شده‌اند، بسیاری از کارت‌های قدرتمند Legend Of Blue Eyes White Dragon هنوز هم امروز بازی می‌کنند. از آنجایی که یو-گی-اوه! قابلیت چرخش مجموعه را ندارد، کارت‌های همان ست اول را هنوز می‌توان در بازی مدرن بازی کرد، تا زمانی که در لیست ممنوعیت ممنوع نباشد.

10 اشکال انسان خوار

اگرچه سطوح قدرت Man-Eater Bug در طول سال ها به شدت کاهش یافته است، اما هنوز هم یکی از نمادین ترین کارت های روزهای اولیه بازی است. با وجود اینکه در بازی مدرن خیلی قوی نیست، اشکال Man-Eater در نوع محبوب Goat (جایی که مجموعه های قبل از The Lost Millennium قانونی هستند) انتخاب خوبی است.

Man-Eater Bug یکی از شناخته شده ترین هیولاهای افکت تلنگر است و علیرغم سادگی آن، هنوز یک انتخاب فوق العاده برای فرمت هایی است که از استخر کارت اولیه و محیط های پیش نویس ساخته شده توسط طرفداران استفاده می کنند.

9 بسپارش

کارت پلیمریزاسیون و پس زمینه هنری

در آن زمان، پلیمریزاسیون تنها راه برای احضار هیولاها بود. در حالی که در بازی مدرن، بسیاری از عرشه ها دارای جادوهای همجوشی (اغلب قوی تر) خود هستند، پلیمریزاسیون هنوز هم نقشی دارد.

به عنوان مثال، کرک ها هنوز هم از پلیمریزاسیون به خوبی استفاده می کنند. راه های زیادی برای جستجوی مستقیم آن از روی عرشه وجود دارد که به شما امکان می دهد از جستجوهای زیاد به عنوان راهی برای نازک کردن عرشه استفاده کنید. پلیمریزاسیون یکی از ساده‌ترین کارت‌هایی است که می‌توان در بازی‌هایی مانند Yu-Gi-Oh پیدا کرد! در جایی که ثبات مهم است، این یک ویژگی فوق العاده است.

8 شمشیرهای نور آشکار

شمشیرهای نور آشکار

یکی از نمادین ترین کارت های طلسم در تمام بازی های Yu-Gi-Oh!، Swords Of Revealing Light یکی از ستاره های متاگیم اولیه بود. این یک کارت استال فوق‌العاده است و به شما امکان می‌دهد هیولاهای تلنگر حریف خود را وادار به چرخش کنید و به طور بالقوه کارایی خود را از دست بدهید.

مطالب مرتبط: Yu-Gi-Oh!: هیولاهای کلاسیک که مستحق ارتقا هستند

اگرچه طلسم و حذف تله زیادی در بازی مدرن وجود دارد که نمی‌توان بازی زیادی را مشاهده کرد، اما در قالب Goat آنقدر قوی است که به یک کارت در هر عرشه محدود می‌شود. از آنجایی که Mystical Space Typhoon نیز محدود است، پاسخ های کمی در آن متاگیم دارد و در اوایل یو-گی-اوه بسیار قوی است! فرمت ها

7 خروج

کارت هیولا اثر Exodia The Forbidden One در Yu-Gi-Oh!  بازی کارتی معاملاتی

Exodia، The Forbidden One، و همچنین چهار قطعه دیگر، همگی در ست اول بازی به نمایش درآمدند. این اولین شرط برد جایگزین بود و یکی از قوی ترین ها باقی ماند. اگرچه Deep Draw Exodia ناسازگار است، اما در گذشته عملکرد خوبی داشته است، حتی در بین هشت تیم برتر Yu-Gi-Oh قرار گرفته است! مسابقات جهانی 2012.

اغلب، عرشه‌های Exodia برای بدست آوردن هر پنج مهره قبل از اینکه حریف شما بتواند بازی کند، تمام یا هیچ است، و با افزایش قدرت کشش در طول سال‌ها، فقط قوی‌تر می‌شود.

6 جادوگر تاریکی

کارت شعبده باز تاریک و پس زمینه هنری

در حالی که هیولاهای معمولی اغلب دیگر ظاهر نمی شوند، جادوگر تاریکی یکی از استثناهای نادر است. کل کهن الگوی Dark Magician در اطراف آن ساخته شده است و راه های زیادی برای فریب دادن آن در زمین به صورت رایگان دارد. Dark Magician یکی از معدود هیولاهای معمولی است که هنوز در یو-گی-اوه مدرن جایی دارد! به عنوان بخشی از عرشه های سرکش

Dark Magician همچنین به عنوان نیمی از موتور Red-Eyes Dark Dragoon نشان داده شد. اگرچه به دلیل ممنوعیت بازی Predaplant Verte Anaconda در عرشه‌های اختصاصی Dark Magician به قابلیت حیات آن آسیب وارد شده است، اما همچنان فوق‌العاده است و آنها را به یک تهدید قابل دوام تبدیل می‌کند.

5 اژدهای سفید چشم آبی

کارت اژدهای سفید چشم آبی و پس زمینه هنری

هیولای تیز Seto Kaiba، اژدهای سفید چشم آبی به طور گسترده ای یکی از (اگر نه بیشتر) هیولاهای نمادین در تمام Yu-Gi-Oh در نظر گرفته می شود! علیرغم قدمت آن، هنوز هم در بازی های مدرن وجود دارد و عرشه های Blue-Eyes به لطف امواج متعدد پشتیبانی قابل اجرا هستند.

مطالب مرتبط: Yu-Gi-Oh!: Every Blue-Eyes Extra Deck Monster، رتبه بندی شده

حتی بازی را به عنوان یک موتور قرعه کشی به عنوان یک هدف دور انداختن برای Trade In دیده است. عرشه های Blue-Eyes اغلب کپی های متعددی از Blue-Eyes White Dragon را به راحتی به نمایش می گذارند، که می توانند به هیولاهای قدرتمند اضافی عرشه تبدیل شوند که با آنها در ذهن ایجاد شده اند. حتی عرشه برنده Yu-Gi-Oh بود! مسابقات جهانی 2016.

4 سیاه چاله

کارت حفره تاریک و پس زمینه هنری

یکی از بهترین دستمال‌های کاغذی در Yu-Gi-Oh!، بخش زیادی از زندگی Dark Hole به هر طریقی در لیست ممنوعیت بازی سپری شد. قبل از اینکه چند سال بعد کاملاً ممنوع شود، به یک نسخه در هر دسته در لیست ممنوعیت اصلی محدود شد. در نهایت در اواسط سال 2019 کاملاً نامحدود شد اما یک کارت فوق العاده باقی ماند.

در Yu-Gi-Oh تعداد زیادی دستمال مرطوب برد بدون قید و شرط وجود ندارد! حتی اگر روی طرف شما نیز تأثیر بگذارد، می‌توانید قبل از اینکه واقعاً با هر یک از موجودات خود بازی کنید، Dark Hole را فعال کنید، بنابراین فقط به حریف شما آسیب می‌زند.

3 رایگکی

کارت Raigeki و پس زمینه هنری

Raigeki مانند Dark Hole بیشتر عمر خود را به صورت محدود یا ممنوع سپری کرد اما در حال حاضر کاملاً نامحدود است. اغلب به عنوان یکی از بهترین دستمال مرطوب های تخته ای در نظر گرفته می شود، زیرا یک طرفه است. برخلاف کارت‌هایی مانند لایتنینگ استورم، Raigeki نیازی به فعال‌سازی ندارد و هر هیولا را تا زمانی که واقعاً می‌توان نابود کرد، نابود می‌کند.

حتی اگر نفی شود، چیزی است که حریف باید آن را نفی کند یا در خطر از دست دادن بازی است. این کار از شر یک نفی خلاص می‌شود تا مطمئن باشید که شروع کننده بازی خود را بدون نگرانی در مورد اینکه حریف شما را خاموش می‌کند، آماده کنید.

2 هیولا دوباره متولد شد

کارت Monster Reborn و پس زمینه هنری

Monster Reborn یک طلسم احیای بی قید و شرط است که به شما امکان می دهد یک هیولا را از هر قبرستان بازگردانید. این یک توسعه دهنده فوق العاده است، به طوری که تقریباً در تمام عمر خود در لیست ممنوعیت محدود بوده است (حتی برای مدت کوتاهی بین سال های 2004-2010 ممنوع و خاموش شده است).

با چه گورستان محوری یو-گی-اوه! به نظر می رسد، Monster Reborn به گزینه های زیادی اجازه می دهد. این به شما علوفه می دهد تا هیولاهای پیوندی شما به راحتی صعود کنند، و همچنین یک هیولای رئیس را که حریف شما توانسته است از شر آن خلاص شود، بازگرداند.

1 گلدان حرص و طمع

کارت Pot Of Greed و پس زمینه هنری

Pot Of Greed نه تنها بهترین کارت از Legends Of Blue Eyes White Dragon، بلکه یکی از بهترین کارت های تمام دوران است. اثر آن به طرز فریبنده ای ساده است، دو کارت بکشید. مزیت کارت در Yu-Gi-Oh فوق العاده مهم است! همانطور که قوام است.

Pot Of Greed باعث می شود که شما اساساً در یک دک کوچکتر بازی کنید، زیرا استفاده از آن هیچ نقطه ضعفی ندارد و به قیمت یک کارت دو کارت در دست شما می گذارد. اجرای آن در هر دک الزامی بود، از اواخر سال 2005 از بازی منع شده است و بعید است که هرگز بازگردد.

بعدی: Yu-Gi-Oh!: بهترین هیولاهای اژدها در بازی، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا