شبکه های اجتماعی

همه ی چیزهایی که لازم است بدانی

نسخه دسترسی زودهنگام از ماین کرافت همانطور که توسط اعلام شده اکنون برای کروم بوک ها در دسترس است مایکروسافت. این بازی دارای ویژگی هایی مانند بازی متقابل با دوستان، دسترسی به Minecraft Marketplace و امکان بازی در Realms خواهد بود. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد Minecraft در Chromebook بدانید.

الزامات Minecraft در چیست؟ Chromebook
Minecraft، بازی ویدیویی محبوب sandbox، اکنون برای امتحان کردن Chromebook از طریق نسخه دسترسی اولیه در دسترس است.

برای اجرای روان بازی، دستگاه باید حداقل الزامات خاصی را برآورده کند، مانند کارکرد بر روی ChromeOS 111 و مجهز بودن به معماری سیستم 64 بیتی (x86_64, arm64-v8a) – دارای Intel Celeron N4500، Intel i3-7130U، مدیاتک MT8183، کوالکام SC7180 یا بهتر. این بازی همچنین به حداقل 4 گیگابایت رم و 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای نصب بازی، نقشه ها و سایر فایل ها نیاز دارد.

هزینه Minecraft در Chromebook چقدر است
اگر علاقه مند به خرید نسخه دسترسی زودهنگام Minecraft برای Chromebook خود هستید، چند گزینه مختلف در دسترس شماست. اولین گزینه خرید Chromebook + است اندروید بسته نرم افزاری، که 19.99 دلار (حدود 1655 روپیه) قیمت دارد. این نسخه از Minecraft شامل هر دو نسخه Chromebook و Android است که به شما انعطاف پذیری برای بازی در هر دو دستگاه را می دهد.

همچنین، می‌توانید نسخه اندروید Minecraft را با قیمت 6.99 دلار (حدود 579 روپیه) خریداری کنید. اگر فقط قصد دارید Minecraft را در دستگاه اندرویدی خود بازی کنید، این گزینه ایده آل است. با این حال، اگر بعداً تصمیم گرفتید که می‌خواهید در Chromebook خود نیز بازی کنید، می‌توانید با 13 دلار اضافی (حدود 1077 روپیه) به نسخه Chromebook ارتقا دهید.

متأسفانه، اگر Minecraft را روی پلتفرم دیگری بازی می‌کنید و می‌خواهید به نسخه Chromebook تغییر دهید، نمی‌توانید دنیاهای موجود خود را منتقل کنید. به همین ترتیب، خریدهای قبلی Minecraft به نسخه Chromebook منتقل نمی‌شود و باید آن را جداگانه از فروشگاه Google Play خریداری کنید.

علاوه بر این، برای دسترسی به Minecraft در Chromebook، به یک حساب مایکروسافت نیاز دارید. اگر نسخه آزمایشی Minecraft را در Chromebook خود بازی کرده‌اید، لطفاً توجه داشته باشید که دنیای شما به نسخه کامل منتقل نخواهد شد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا