بازی

آیا پوکمون یونیت ارزشش را دارد؟

Pokemon Unite از لحظه‌ای که شرکت Pokemon در نهایت این سری محبوب را به دنیای MOBA (محورهای نبرد آنلاین چند نفره) معرفی کرد، سرگردان شد. از زمان انتشار، فهرست پوکمون های موجود به طور منظم در حال گسترش است.


مطالب مرتبط: پوکمون یونیت: بهترین پوکمون قابل بازی، رتبه بندی شده

این اکشن روان و سریع است، و عنوان هنوز هم از عناصر کلیدی مجموعه استفاده می کند – مانند تجهیز آیتم های نگه داشته شده – که آن را آشنا نگه می دارد. نقش‌های پوکمون کاملاً فکر شده‌اند و به خوبی در ساختار تثبیت‌شده اکثر MOBA ها قرار می‌گیرند. به‌عنوان یک بازی دائماً در حال تکامل، اغلب نقشه‌های جدید، پوکمون، پوسته‌های Holowear، گزینه‌های سفارشی‌سازی و آیتم‌های نگهداری شده وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها همراه باشید و در نهایت به آن‌ها مسلط شوید.

گیمر ویدیوی روز

مرور

ما در TheGamer نگاهی به Pokemon Unite زمانی که در سال 2021 منتشر شد انداختیم و در ابتدا چهار ستاره از پنج ستاره را به آن اختصاص دادیم. اگرچه این رتبه‌بندی اولین برداشت از بازی در آن زمان بود، اما تجربه Cian Maher با فهرست متوازن و متوازن پوکمون به طرز قابل توجهی شبیه به وضعیت فعلی بازی است. او خاطرنشان می کند، “… من شرط می بندم که با افزایش سن Unite، این یک موضوع اصلی بحث خواهد بود. مطمئناً تغییراتی در تعادل وجود دارد، اما همانطور که هست… Pokemon Unite به درستی نیمی از ساختار ترکیبی Pokemon/MOBA خود را به دست می آورد. “

با این گفته ها، 50 درصد از بازی باقی می ماند است درست کردن آن در منظره ای که پوکمون فقط سطح آن را خراشیده است.

مفهوم پوکمون – موجودات جادویی با انواع، توانایی‌ها، گروه‌های حرکتی و آمار منحصربه‌فرد – به طرز شگفت‌انگیزی به ژانری مانند MOBA مجهز می‌شود، در حالی که متقاطع متنی اجرای مون‌هایی مانند Bouffalant و Ludicolo به‌عنوان بافرهای جنگلی عالی است.

وقتی واقعاً وارد یک بازی می‌شوید، باید احساس کنید که در خانه هستید، حتی اگر قبلاً در زندگی خود MOBA بازی نکرده باشید. پوکمون ها به طرز قابل توجهی انیمیشن خوبی دارند و منطقه جنگل احساس زنده بودن می کند (تا زمانی که سرنشینان را برای امتیازات تجربه و علاقه مندان شکست دهید).

همانطور که پوکمون های وحشی را شکست می دهید و از مناطق هدف خود دفاع می کنید، لحظه ای شیرین فرا می رسد که یک بازیکن دشمن را می بینید. هر دوی شما تردید خواهید کرد، موقعیت‌های خود را تنظیم می‌کنید، و در نهایت چشمانتان را در این جمله قفل خواهید کرد که آیا ما این کار را انجام می‌دهیم؟ ما این کار را انجام می دهیم. مدی که احساس می‌کند در یکی از مسیرهای سری با یک مربی روبرو می‌شوید.

تعهد زمانی

هوپا در حالی که حلقه هایش را گرفته است لبخند شیطنت آمیزی می زند.

اگر تازه وارد بازی هستید و می خواهید ریتم بسازید و با سرعت مناسبی یاد بگیرید، انتظار دارید حدود سه تا پنج ساعت در هفته وقت بگذارید عادت کردن به مکانیک ها، بازی کردن مسابقات، و دیدن اینکه کدام یک از پوکمون ها در حال حاضر قابل اجرا هستند.

یادگیری مکانیک های اولیه Unite و انتخاب آیتم های خود نیازمند کمی آزمون و خطا است زیرا تمام مربیان جدید باید خود را با زمان بندی و استراتژی های سخت بازی وفق دهند. شما احتمالاً می توانید فقط با انجام پنج تا ده بازی با ربات ها، این حس را پیدا کنید که به کجا بروید یک تا دو ساعت یادگیری. بعد از اینکه کنترل ها و مفاهیم اولیه را به دست آوردید، باید چند ساختمان قبل از مسابقه انجام دهید.

سطوح بالا و انتخاب حرکت در مسابقات به سرعت اتفاق می افتد، اما بیشتر انتخاب های شما زمانی است که استراتژی خود را از قبل آماده می کنید. آیتم های نگهداری شده، آیتم های نبرد، و سیستم منحصر به فرد Boost Emblem برای سازگاری و درک کامل نیاز به مطالعه دارند. این انتخاب ها ضروری هستند، بنابراین حدود 30 دقیقه زمان بگذارید تا بیلدهای Boost Emblem خود را بسازید و موارد دلخواه خود را انتخاب کنید.

در حالی که استاندارد ده دقیقه ای و PvP رتبه بندی شده قلب Pokemon Unite است، همچنین وجود دارد حالت های بازی سریع 3v3 و 4v4 چرخشی که روشی معمولی تری را ارائه می دهند برای عادت کردن به یک پوکمون خاص اگر محتوای PvE می‌خواهید، به رویدادهای Boss Rush توجه کنید که در آن می‌توانید با دوستان خود متحد شوید و به‌سرعت با یک سری از Boss Pokemon‌های افسانه‌ای مبارزه کنید. این جنگ ها معمولا هر کدام حدود پنج تا ده دقیقه طول بکشد.

با پایان هر مسابقه ده دقیقه بود و هر بازی که از شما می خواهد استراتژی خود را در واکنش به ترکیب تیم حریفان تنظیم کنید، Unite قابلیت پخش مجدد فوق العاده ای را در یک ساختار ساده ارائه می دهد.

مطالب مرتبط: Pokemon Unite: Gen 9 Pokemon We want to see

ارزش

Crustle، Gengar، Dragonite، Lucario، و Decidueye آسوده می‌ایستند و پوست‌های Holowear خاص خود را به رخ می‌کشند.

Unite یک بازی رایگان است روی هر دو نینتندو سوییچ و تلفن های همراه که هر دو را رایگان ارائه می دهد، ارز قابل درآمد (Aeos Coins) و ارز پرداخت شده (Aeos Gems). سکه های Aeos را می توان برای تکمیل مسابقات و دستاوردها به دست آورد، در حالی که Aeos Gems را فقط می توان با پول واقعی خریداری کرد.

می‌توانید از سکه‌های Aeos یا Aeos Gems برای خرید Unite License (پوکمون جدید) استفاده کنید – که تأثیر زیادی روی گیم‌پلی شما خواهد داشت. در حالی که می‌توانید یکی از ارزها را برای Unite Licenses انتخاب کنید، سایر گزینه‌های فقط لوازم آرایشی مانند پوسته‌های Holowear باید با پول واقعی از طریق Aeos Gems خریداری شوند. قیمت پوست های Holowear بین 400 تا 2499 Aeos Gems هر کدام متغیر است.

تعداد سنگهای Aeos

قیمت خرید (تومان)

120 (60+60 پاداش)

0.99 دلار

490 (245+245 پاداش)

3.99 دلار

980 (490+490 پاداش)

7.99 دلار

2,440 (1,220+1,220 پاداش)

19.99 دلار

2,740 (2,450+290 پاداش)

39.99 دلار

3500 (3050+450 پاداش)

49.99 دلار

7100 (6000+1100 جایزه)

99.99 دلار

در هفته اول انتشار، مجوزهای جدید پوکمون یونیت را فقط می توان با پول واقعی خریداری کرد قیمت 575 Aeos Gems یا 5 تا 8 دلار آمریکا خواهد بود بسته به بسته(های) Aeos Gems که خریداری می کنید.

اگر علاقه مند هستید، می توانید هزینه کنید 4 دلار آمریکا یا 490 جواهر Aeos برای پاس نبرد ممتاز. هزینه نزدیک تر خواهد بود 12 دلار دلار یا 1300 Aeos Gems اگر می خواهید Premium Battle Pass Plus را داشته باشید که با 25 رتبه از قبل باز شده شروع می شود..

در بخش بازی رایگان، Unite Licenses که به شما امکان دسترسی به یک پوکمون خاص را می دهد، بین 6000 تا 15000 سکه Aeos هزینه دارد و جدیدترین نسخه ها معمولاً به محدوده 12000 تا 15000 متمایل می شوند. شما می توانید هر هفته تا 2100 سکه رایگان از مسابقات خود کسب کنید، اما تکه های بزرگی از سکه ها وجود دارد که می توانید با تکمیل دستاوردهای خاص به دست آورید. این درآمدهای دستاورد، افزایش های بسیار مورد نیاز برای کل شما هستند و در حد هفتگی به حساب نمی آیند.

بازیکنان چه می گویند

مقدمه ای عالی برای ژانر MOBA – کریستین پلگرینو

Pokemon Unite یک MOBA نسبتا ساده است که برداشتن و یادگیری آن آسان است. چندین پوکمون برای بازی در دسترس هستند و دیگران دائماً به فهرست بازی اضافه می شوند. اگرچه این بازی و تعداد انگشت شماری پوکمون رایگان هستند، اما اگر بخواهید در Battle Pass هر فصل یا آخرین نسخه‌های شخصیت‌های منتشر شده شرکت کنید، باید هزینه پرداخت کنید.

یک اسپین آف پوکمون که مدت ها به پایان رسیده است – دیوید دافی

اگر یک نوع بازی وجود داشته باشد که Pokemon برای آن گریه کرده است، آن یک MOBA است. Pokemon Unite دسترسی به این ژانر را به ارمغان می‌آورد و تمام پیچیدگی‌های بازی‌هایی مانند Dota 2 و League of Legends را از بین می‌برد و یک بازی سرگرم‌کننده و قابل هضم را ایجاد می‌کند که زمان زیادی را در هر مسابقه نمی‌خورد. این تجربه می‌تواند برای بازیکنان جدیدتر، که اغلب توسط کسانی که آیتم‌های کاملاً تقویت‌شده دارند، از آنها خارج می‌شوند، بهتر باشد. با این حال، منحنی یادگیری آنقدر تند نیست و با اضافه شدن پوکمون‌های بیشتر، ضریب لذت و تنوع در مسابقات افزایش می‌یابد.

یک زمان سرگرم کننده با دوستان – اندرو اسکاریاتی

Unite ارزش دانلود را برای تجربه چند نفره Pokemon به تنهایی دارد. به ندرت می‌توانند پنج یا چند دوست که از پوکمون لذت می‌برند با هم بازی کنند، اما Unite این کار را ساده می‌کند و به دارندگان سوییچ و تلفن همراه اجازه می‌دهد تا برای مسابقات هیجان‌انگیز و سریع با هم متحد شوند. یادگیری اصول اولیه حتی برای افراد غیربازی ساده است، و مسابقات سفارشی به ده نفر اجازه می دهد تا جلسات آموزشی سرگرم کننده ای داشته باشند، اگر می خواهید کار تیمی خود را برای رتبه بندی تمرین کنید.

بعدی: Pokemon Unite: راهنمای کامل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا