بازی

بدافزار فاینال فانتزی 14، توسعه جدید Fallout 4

تمام داستان های مودینگ که این هفته نظر ما را جلب کرد.


مجموعه ای از مدهای بزرگ و هیجان انگیز این هفته منتشر شد که به ما محتوای اضافی می دهد که به راحتی می تواند برای به روز رسانی های رسمی عبور کند. از Fallout 4 گرفته تا Sonic Frontiers نیز، هیچ کمبودی در تنوع وجود ندارد.


با این حال، جمع بندی این هفته را با بحث و جدل آغاز می کنیم. یکی از مدهای مورد علاقه طرفداران Final Fantasy 14 این هفته به شدت طرفداران را ناراحت کرد تا از استفاده متقلبان از سوء استفاده در MMO جلوگیری کند.

مطالب مرتبط: بازی‌های سرویس زنده مرده‌اند، زنده باد بازی‌های خدماتی

Noctis در فاینال فانتزی 14


مد زیبایی شناسی بسیار محبوب GSHADE در این هفته به منظور جلوگیری از کلاهبرداران بدافزار را شامل می شود. این کار از آنجایی انجام شد که نویسنده مد می‌ترسید که GSHADE توسط متقلب‌ها برای پیاده‌سازی مودهایی که امکان مزیت غیرمنصفانه را فراهم می‌کنند، استفاده شود، چیزی که GSHADE این کار را نمی‌کند. در حالی که سازنده می‌گوید که کاربران معمولی چیزی برای ترس ندارند، اما این حرکتی است که همچنان مورد انتقاد قرار گرفته است، تاییدیه‌ها را از دست داده و حتی در Final Fantasy 14 Discord محبوب ممنوع شده است.

گیمر ویدیوی روز

Mod Fallout 4 17500 خط گفتگوی کاملاً صدادار، جناح جدید، پایان جایگزین اضافه می کند

در اخباری که به احتمال زیاد مورد استقبال طرفداران قرار می‌گیرد، ما یک مد Fallout 4 به قدری بزرگ داریم که می‌تواند برای یک بسط جدید عبور کند. اداره کلانتر فنز هزاران خط گفت و گو را اضافه می کند که از طریق چهار داستان مختلف گفته می شود که از جناح ها و مناطق جدید تشکیل شده است. با نصب مود، می‌توانید حتی به یک پایان جایگزین در داستان اصلی دسترسی داشته باشید، امیدواریم که پیشنهادات ناامیدکننده جزئی در بازی وانیلی را بهبود ببخشید. شاید برای برخی از ما هیجان‌انگیزتر از همه، این مد حتی یک همراه جدید را اضافه می‌کند، که با تلاش خود تکمیل می‌شود. زیرا Sole Survivor هرگز نمی تواند دوستان کافی داشته باشد.

امی رز، جوجه تیغی صورتی انسان شکل، در یک مزرعه علفزار ایستاده و یک چکش بزرگ در دست دارد.
اعتبار: Kanzukiryu از طریق بازی موز

Sonic Frontiers Mod باعث می‌شود امی قبل از DLC کاملا قابل پخش باشد

سگا قبلاً فاش کرده بود که امی امسال در Sonic Frontiers قابل بازی خواهد بود، اما آنها این بار نتوانستند مددرها را شکست دهند. با نصب مود «Amy Frontiers»، تمام مدل‌های شخصیت‌ها، انیمیشن‌ها و جلوه‌های صوتی Sonic به Amy’s تغییر یافته است – حتی با معرفی مدل جدید Super Amy برای باس‌ها. برخی از زیبایی‌شناسی درون بازی نیز به‌روزرسانی شده‌اند و به بازی ظاهر جذاب‌تری می‌دهند تا با شخصیت اصلی امی سازگاری بیشتری داشته باشد.

یک سفید
از طریق EchoEclipseWolf

کسی قبلاً آن بالون جاسوسی را به Skyrim تغییر داده است

در اوایل این هفته، جهان با وحشت شاهد این بود که برخی از شهروندان ایالات متحده باید از پرتاب به هوا برای سقوط یک بالون جاسوسی هشدار داده می شدند. گلوله های آنها نه تنها نمی رسید، بلکه اگر می رسیدند به طرز باورنکردنی بد می شد. بنابراین، البته، موددرهای Skyrim تصمیم گرفتند در این شرایط هر کاری که می‌توانیم انجام دهند – بنشینیم و بخندیم.

مود «Aldmeri Dominion Spy Balloon» یک دستگاه بزرگ و تهدیدآمیز را به آسمان Skyrim اضافه می‌کند و حادثه دیپلماتیکی را که اوایل این هفته چرخه اخبار را در برگرفت، به تمسخر می‌گیرد. این یکی نیز بسیار ایمن‌تر است که سعی کنید خودتان را پایین بیاورید، زیرا احتمالاً حتی در 10 اتفاق خطرناکی که در Skyrim در طول رویدادهای بازی رخ داده است، نیست.

بعدی: معلوم شد که بازی‌های GBA نقطه شیرین نوستالژی من هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا