شبکه های اجتماعی

هیچ چیز تلفن (2) برای عرضه در ماه جولای تایید نشده است: انتظار چه چیزی است

بستن

گوشی هیچی 2

دومین گوشی هوشمند از هیچ چیمدیر عامل شرکت گفت، با نام Phone (2)، قرار است در ماه جولای عرضه شود کارل پی در مصاحبه با فوربس

پی همچنین قبلاً اشاره شد که تلفن (2) به تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهد شد و آن را بالاتر از گوشی میان رده Nothing Phone (1) قرار می دهد و آن را به عنوان یک پیشنهاد “ممتاز” معرفی می کند، همانطور که Pei دوباره تکرار کرد و از نو.

وقتی از او پرسیده شد که چرا Snapdragon 8+ Gen 1 را به جای 8 Gen 2 جدید برای تلفن (2) انتخاب کرده است، او توضیح داد که اولی با چندین به روز رسانی بهتر بهینه شده است و این شرکت به تجربه کاربر نسبت به اولین بودن در مسابقه مشخصات اهمیت می دهد. علاوه بر این، هزینه عاملی در فرآیند تصمیم گیری بود.

Pei همچنین تأیید کرد که تلفن (2) دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که کمی بزرگتر از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تلفن (1) است.

پی بر اهمیت بازار ایالات متحده برای موفقیت این شرکت تاکید کرد و برنامه هایی را برای تلفن فاش کرد (2). او قبلاً گفته بود که تلفن (2) در ایالات متحده عرضه می شود و اکنون معتقد است که جایگزین مناسبی برای تلفن همراه خواهد بود. آیفون و یک فرصت عالی را در ایالات متحده می بیند که سیب تا حد زیادی تسلط دارد.

همچنین بخوانید

مدیر عامل هیچ چیز، کارل پی، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را بررسی می کند
Google Pixel 7a vs Pixel 6a Whats new

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد تلفن وجود ندارد (2). با این حال، شایعات حاکی از آن است که گوشی آینده می تواند در برخی مشخصات در مقایسه با نسل قبلی خود بهبود یابد. طبق شایعات قبلی، انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با فرکانس FHD+ 120 هرتز باشد و تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه دهد. این تلفن همچنین ممکن است در مدل های 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت، مشابه تلفن (1) موجود باشد.

ما انتظار داریم که Phone (2) همزمان با اولین عرضه جهانی خود در هند عرضه شود، که به نظر می رسد در ماه جولای، یک سال پس از عرضه Phone (1) باشد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا