شبکه های اجتماعی

فیس بوک: نحوه دریافت نشان تایید شده در فیس بوک: راهنمای گام به گام

پلتفرم های رسانه های اجتماعی متا، فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ به کاربران خود هویت منحصر به فردی ارائه می دهند. این هویت منحصر به فرد “تأیید” نامیده می شود. در مورد فیس بوک، تأیید معمولاً داوطلبانه است، اما حساب ها باید انجام شوند تایید شده است. در اینجا این است که چگونه می توانید خود را دریافت کنید حساب فیس بوک تایید شده:

شرایط و صلاحیت:
برای دریافت نشان تأیید شده، صفحه فیس بوک یا مشخصات

باید باشد:

  • معتبر: نماینده یک شخص حقیقی، کسب و کار ثبت شده، یا نهاد دیگری باشد.
  • منحصر بفرد: تنها نماینده این شخص یا شرکت باشید. به استثنای صفحات و نمایه های خاص زبان، هر شخص یا شرکت فقط مجاز به تأیید یک صفحه یا نمایه است. فیس بوک صفحات و نمایه های عمومی را تأیید نمی کند.
  • کامل: حداقل یک پست در فعالیت اخیر خود، یک بخش درباره، و یک صفحه یا عکس نمایه قرار دهید.
  • قابل توجه: نشان دهنده یک فرد، برند یا نهاد شناخته شده و اغلب جستجو شده است.

همچنین بخوانید

چگونه استوری اینستاگرام خود را در پروفایل فیسبوک خود به اشتراک بگذارید
نحوه ایجاد نظرسنجی در فیسبوک توییتر و لینکدین

پس از اطمینان از برآورده شدن الزامات فوق، در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما در ادامه مطلب آمده است:

  1. وارد سیستم خود شوید حساب فیس بوک و به صفحه وب درخواست نشان تأیید: https://www.facebook.com/help/contact/295038365360854.
  2. پر کردن فرم را شروع کنید. ابتدا، را انتخاب کنید نوع حساب می خواهید تأیید شوید (صفحه یا نمایه فیس بوک)
  3. خود را تایید کنید اعتبار با آپلود شناسه رسمی ممکن است گواهینامه رانندگی شما باشد، گذرنامه، کارت شناسایی ملی، تشکیل پرونده مالیاتی، قبض آب و برق اخیر یا اساسنامه.
  4. خود را تایید کنید قابل توجه بودن با پر کردن دسته بندی که حساب شما در آن قرار می گیرد و کشور یا منطقه ای که حساب شما در آن محبوب ترین است. در بخش مخاطبین، می‌توانید درباره انواع افرادی که شما را دنبال می‌کنند، علایق و دلایلی که شما را دنبال می‌کنند، به فیس‌بوک بیشتر بگویید.
  5. در نهایت، می توانید تا پنج لینک به نشریات یا نمایه های رسانه های اجتماعی که بدنامی شما را برجسته می کند. هر پیوندی که حاوی محتوای پولی یا تبلیغاتی باشد پذیرفته نخواهد شد. آنها باید مستقل باشند.
  6. پس از ارسال کامل فرم، فیس بوک آن را بررسی می کند و درخواست شما را تایید یا رد می کند. ممکن است تکمیل این فرآیند 48 ساعت تا 45 روز طول بکشد.

کاربران فیس بوک همچنین می توانند حساب های خود را با یک وب سایت رسمی، یک پروفایل اینستاگرام یا یک حساب توییتر پیوند دهند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا