شبکه های اجتماعی

موارد جدید، تاریخ راه اندازی و موارد دیگر

مایکروسافت در سال 2021 اعلام کرد که آواتارهای سه بعدی را به ارمغان خواهد آورد تیم ها و در اکتبر سال گذشته، این شرکت افتتاح شد مش پیش نمایش خصوصی آواتار هدف این آواتارها کمک به افراد در جلساتی است که نمی خواهند وب کم خود را روشن کنند. این شرکت اکنون اعلام کرده است که آواتارها برای تیم های مایکروسافت برای پیش نمایش عمومی شروع به عرضه می کنند.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: «از امروز، می‌توانید با آواتارها و واکنش‌های قابل تنظیم، خودتان را آنطور که می‌خواهید معرفی کنید.

چرا آواتارها مورد نیاز است
مایکروسافت گفت که در یک تحقیق دریافته است که استفاده از ویدئو با مشارکت، فراگیر بودن و اثربخشی در جلسه ارتباط زیادی دارد.

با این حال، تنها حدود 30 درصد از شرکت‌کنندگان با ویدیوی خود ملاقات می‌کنند. Avatars for Microsoft Teams جایگزینی برای گزینه باینری فعلی ویدیو یا بدون ویدیو ارائه می دهد.

آواتارها برای تیم‌ها به این منظور است که به کاربران «آنچه بسیار مورد نیاز را دارند» ارائه دهند دوربین زنگ تفريح.”

آنچه در آواتارها در حال تغییر است
در ماه اکتبر، مایکروسافت آواتارها را برای پیش نمایش خصوصی در ماه اکتبر منتشر کرد و از آن زمان، این شرکت چند به روز رسانی را انجام داده است.

بهبود نور برای آواتارها
مایکروسافت گفت که برای اینکه آواتارها واقع بینانه به نظر برسند، در حال راه اندازی یک سیستم نورپردازی جدید است. این باعث بهبود عملکرد و بهبود ظاهر پوست و موی آواتار شده است.

گزینه های سفارشی سازی
کاربران تیم‌های مایکروسافت اکنون می‌توانند آواتارهای خود را با گزینه‌هایی در کمد لباس، سرپوش و لوازم جانبی شخصی‌سازی کنند و خود را آنطور که می‌خواهند نشان دهند. گزینه های سفارشی سازی جدید شامل bindis و سمعک می باشد.

همچنین بخوانید

رقبا می گویند مایکروسافت باید برای حل مشکلات ضد تراست بیشتر تلاش کند
در اینجا نحوه استفاده از کانال ها در تیم های مایکروسافت آورده شده است

ایموجی متحرک واکنش ها
مایکروسافت واکنش‌ها را در Teams ارتقا داده است. اگر کاربر با استفاده از واکنش‌های ایموجی تیم‌ها واکنش نشان دهد، آواتار او آن واکنش را تقلید می‌کند. به عنوان مثال، اگر از واکنش دست بالا استفاده کنید، آواتار شما نیز دست خود را بالا خواهد برد.

چگونه یک آواتار بسازیم
کاربران می توانند این آواتارها را به دو روش در Microsoft Teams ایجاد کنند: برنامه را از صفحه اصلی Teams اضافه کنند یا از داخل یک جلسه Teams به سازنده دسترسی داشته باشند.

  • از صفحه اصلی Teams، کاربران می توانند سه نقطه بالای آن را انتخاب کنند فروشگاه نماد در نوار کناری سمت چپ برای راه اندازی نوار جستجو.
  • در نوار جستجو، “Mesh avatars” را تایپ کنید و برنامه مربوطه را انتخاب کنید.
  • از داخل یک جلسه Teams، سه نقطه سمت چپ نماد دوربین را در نوار بالا انتخاب کنید.
  • «افکت‌ها و آواتارها» را انتخاب کنید.
  • سپس، «آواتارها» را از ستون سمت راست انتخاب کنید و «اپن آواتارها» را در قسمت بالای «آواتار شما» انتخاب کنید. شما می توانید آواتار خود را مطابق میل خود شخصی سازی کنید.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا