شبکه های اجتماعی

WhatsApp ممکن است به زودی نوار جستجو را در تنظیمات برای کاربران اندروید اضافه کند

پلتفرم پیام رسان محبوب واتس اپ که متعلق به متا است، ظاهراً ویژگی جدید دیگری را به خود اضافه می کند اندروید برنامه بر اساس گزارش WABetaInfo، این شرکت به‌روزرسانی جدیدی ارائه کرده است که نوار جستجو را به برنامه اضافه می‌کند. تنظیمات. این ویژگی از طریق برنامه بتا گوگل پلی معرفی شده است. این بدان معناست که این ویژگی در حال حاضر فقط برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است و انتظار می‌رود با به‌روزرسانی‌های آتی برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه شود.

امکان جستجوی تنظیمات برنامه با استفاده از نوار جستجو از قبل در آیفون های اپل موجود است. این ویژگی جستجوی یک گزینه خاص را در تنظیمات برنامه برای کاربر آسان می کند.

چگونه کار خواهد کرد
این گزارش همچنین شامل اسکرین شات هایی است که نحوه عملکرد این ویژگی در واتس اپ در اندروید را توضیح می دهد. طبق تصاویر به اشتراک گذاشته شده، کاربران می توانند به راحتی به ویژگی جستجو در بالای بخش تنظیمات دسترسی داشته باشند و آنچه را که برای جستجو نیاز دارند تایپ کنند. برنامه نتایج مربوطه را با اعلان های مرتبط نمایش می دهد.

آزمایش‌کنندگان بتا که قبلاً این ویژگی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند نماد جستجو را با نوار اقدام پیدا کنند. هنگامی که این نماد شروع به ظاهر شدن کرد، به این معنی است که کاربر می تواند در تنظیمات WhatsApp جستجو کند.

همچنین بخوانید

پیام های ناپدید شده واتس اپ ممکن است به زودی 15 مدت زمان اضافی دریافت کنند
واتس اپ ممکن است به زودی به کاربران آیفون اجازه دهد تا به روزرسانی های وضعیت را در استوری های فیس بوک به اشتراک بگذارند

WhatsApp در حال کار بر روی Companion Mode
واتس اپ در حال حاضر در حال توسعه این ویژگی است که بیشترین درخواست را از سوی کاربران انجام داده است. این ویژگی برای آزمایش‌کنندگان منتخب بتا در اندروید در دسترس بود. این شرکت اخیراً این ویژگی را برای همه آزمایش کنندگان بتا ارائه کرده است. این ویژگی که در حال حاضر در تبلت های اندرویدی موجود است، به عنوان یک افزونه طراحی شده است دستگاه های مرتبط ویژگی.

حالت Companion به کاربران کمک می کند تا از طریق دستگاه اصلی به یک حساب WhatsApp در دو یا چند تلفن هوشمند دسترسی داشته باشند. با استفاده از این ویژگی، کاربران برای ورود به دستگاه جدید خود (یا گوشی هوشمند ثانویه) نیازی به خروج از دستگاه اصلی ندارند. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا حساب کاربری واتس اپ خود را در دو دستگاه مختلف فعال نگه دارند. کاربران همچنین می توانند اعلان ها را دریافت کنند، حتی اگر دستگاه اصلی آنها آفلاین یا خاموش باشد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا