شبکه های اجتماعی

مرورگر اپرا برای iOS سرویس رایگان VPN را اضافه می کند

اپرا را تمدید کرده است VPN رایگان سرویس مرورگر اپرا به iOS پس از اولین معرفی آن برای اندروید در سال 2019. مرورگر اپرا اکنون به صورت رایگان داخلی ارائه می دهد VPN خدمات در تمامی پلتفرم ها – iOS، اندروید، ویندوز، لینوکس و مک.

سرویس VPN اپرا کاملا رایگان است و نیازی به ایجاد حساب کاربری، اشتراک یا نصب افزونه های اضافی از سوی کاربران ندارد. کاربران می توانند VPN را با تغییر سوئیچ در منوی اصلی فعال کنند که ترافیک آنها را رمزگذاری می کند و آدرس های IP آنها را از ردیابی محافظت می کند.

سرویس VPN بر اساس یک خط مشی سختگیرانه عدم ورود به سیستم عمل می کند، به این معنی که داده های شخصی یا سابقه مرور را جمع آوری نمی کند و ناشناس بودن کامل را تضمین می کند. کاربران می توانند به سرعت و ایمن به مکان های مجازی از سراسر جهان دسترسی داشته باشند و یک تجربه مرور خصوصی را فراهم کنند.

مرورگر اپرا نشانک‌ها، شماره‌گیری سریع و موارد دیگر را به برنامه iOS اضافه می‌کند

علاوه بر سرویس VPN رایگان آن، مرورگر اپرا برای iOS چندین ویژگی جدید را معرفی کرده است. کاربران می توانند فعالیت های آنلاین خود را با ویژگی نشانک ها بهتر مدیریت و سازماندهی کنند. همراه با شماره گیری سریع، دسترسی سریع کاربران را به سایت های پربازدید فراهم می کند.

علاوه بر این، علاقه‌مندان به فوتبال اکنون می‌توانند از ویژگی جدید امتیاز زنده لذت ببرند، که مسابقات را در صفحه اصلی مرورگر نمایش می‌دهد و به‌روزرسانی‌های زنده در مورد بازی‌های در حال انجام، آینده و تکمیل‌شده از سراسر جهان ارائه می‌کند.

مرورگر اپرا برای iOS همچنین یک مسدود کننده تبلیغات داخلی ارائه می دهد که زمان بارگذاری را بهبود می بخشد و از تبلیغات ناخواسته جلوگیری می کند. علاوه بر این، مرورگر مجهز به پیشگیری از ردیابی هوشمند اپل، که کوکی‌های ردیابی را مسدود می‌کند، و محافظ کریپتوجک اپرا، که در برابر سرقت منابع دستگاه مرتبط با استخراج کریپتو محافظت می‌کند.

سرویس رایگان VPN برای برخی از کاربران با دسترسی زودهنگام به مرورگر Opera برای iOS در دسترس خواهد بود. انتظار می رود که عرضه کامل در هفته های آینده تکمیل شود. مرورگر اپرا برای دانلود در دسترس است آیفون از طریق اپ استور این ویژگی ها به نسخه iPadOS مرورگر نیز گسترش می یابد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا