شبکه های اجتماعی

12 نمونه وب سایت وبلاگ محبوب برای الهام بخشیدن به بازاریابی محتوای شما

همه ما می دانیم که چگونه طیف بازاریابی به سرعت در حال تکامل است.

امروزه برندها برای جذب ترافیک به یک کانال متکی نیستند. در عوض، آنها به دنبال رسانه های متعدد برای کشف فرصت ها هستند.

بازاریابی محتوا یکی از آن کانال هایی است که در بین بازاریابان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بازاریابی محتوا یکی از آن کانال هایی است که در بین بازاریابان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با صحبت در مورد بازاریابی محتوا، نمی‌توانید نقش عظیم محتوای وبلاگ با کیفیت بالا را نادیده بگیرید.

این را می توان به عنوان توزیع محتوا در کانال های مختلف نیز درک کرد.

امروزه هر بازاریاب محتوا اهمیت وبلاگ نویسی را می داند و دائماً به دنبال نمونه های قابل توجه وب سایت وبلاگ به عنوان مرجع است تا تعامل مشتری و آگاهی از برند را در بازار افزایش دهد.

مفهوم وبلاگ نویسی مطمئناً جدید نیست، اما به تازگی پس از ظهور سئو در جهان، شتاب بیشتری به دست آورده است. این امر باعث شده است که برای هر کسب و کاری حفظ وبلاگ و کسب ترافیک عظیم از اینترنت ضروری باشد.

آنها می دانند که با استفاده از برخی ترفندهای کلیدی در صفحه می توان ترافیک وبلاگ را به راحتی به سرنخ تبدیل کرد.

طراحی جلب توجه و محتوای مرتبط دو عنصر ضروری یک وب سایت وبلاگ موفق هستند. به همین دلیل است که ما 12 نمونه از وب سایت های وبلاگ محبوب را برای الهام بخشیدن به شما جمع آوری کرده ایم.

بیا شروع کنیم!

1. هافینگتون پست

هافینگتون پست نیازی به معرفی ندارد. این در درجه اول یک وب سایت وبلاگ نویسی سیاسی است که در آن نویسندگان از سراسر جهان به طور مرتب با مقالات مختلف همکاری می کنند. می توان گفت که ورود هافینگتون پست مسیر وبلاگ نویسی سیاسی را تغییر داد و بینش های کلیدی جهان سیاسی را در اختیار همه قرار داد.

این سایت در سال 2005 در آمریکا راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون به دلیل محتوای عالی خود رشد چشمگیری در سراسر جهان داشته است. امروزه یکی از وبلاگ های پیشرو در بازار است که جدیدترین و جالب ترین اخبار را در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

خوراکی های کلیدی:

  • این وبلاگ چندین نسخه محلی دارد که خوانندگان را در مورد اخبار محلی هر کشور به روز نگه می دارد.
  • این یکی از آن وبلاگ‌هایی است که جدیدترین و قابل اعتمادترین اخبار جهان را ارائه می‌دهد و به طور منظم ترافیک را درگیر می‌کند.

2. TechCrunch

TechCrunch

TechCrunch یک سایت وبلاگ نویسی آمریکایی است که بر روی تمام اخبار تکنولوژی روز در بازار تمرکز دارد. این باعث می شود که آن را به یک پلتفرم برتر برای کسانی تبدیل کند که می خواهند با آخرین اخبار فناوری از جمله یادگیری ماشینی، علم داده و موارد دیگر به روز بمانند.

TechCrunch تقریباً 17.27 میلیون بازدید ماهانه منحصر به فرد از نقاط مختلف جهان دارد. این نشان دهنده محبوبیت سایت و تعداد فالوورهای آن است.

خوراکی های کلیدی:

  • علاوه بر وبلاگ‌ها، مجموعه‌های پادکست و ویدیوی TechCrunch راه عالی بازاریابی محتوا را نشان می‌دهند.
  • با استفاده از انواع فرم‌های محتوا، TechCrunch به شما امکان می‌دهد بدانید که چگونه می‌توانید سرنخ‌ها را هدایت کنید و محتوای معناداری برای کاربران ایجاد کنید.

3. لایف هکر

لایف هکر

Lifehacker یکی دیگر از وبلاگ های معتبر متعلق به G/O Media است. این وبلاگ توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی جینا تراپانیین در سال 2005 تأسیس شد. پیش از این، با حمایت سونی راه اندازی شد و سپس به طور پیوسته به خودی خود شروع به رشد کرد.

در طول سال‌ها، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان فناوری‌گرا در این سایت ظاهر شده‌اند و به آن یک نام برتر در مدار وبلاگ‌نویسی داده‌اند. علاوه بر به روز رسانی وبلاگ های روشنگر در مورد زمینه های مختلف زندگی، مردم همچنین مشتاقانه سری پادکست های عالی Lifehacker را دنبال می کنند.

این همچنین نشان می دهد که چگونه تیم Lifehacker به درستی از کانال های خاص بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک استفاده می کند.

خوراکی های کلیدی:

  • همه وبلاگ های آن با دیدگاهی برای آموزش خوانندگان نوشته شده است.
  • رویکرد اجتماعی منحصر به فرد به Lifehacker کمک می کند تا ترافیک ثابتی را از اینترنت هدایت کند و آن را به نمونه ای برتر برای دیگران تبدیل کند.

4. وب بعدی (TNW)

وب بعدی

به دنبال دریافت آخرین اطلاعات در مورد موضوعات پرطرفدار فناوری هستید؟ TNW شما را تحت پوشش قرار داده است. علاوه بر وبلاگ نویسی، TNW به دلیل مجموعه کنفرانس های سالانه خود نیز بسیار مشهور است. هدف اصلی این رویداد دعوت از ذهن‌های فناوری برتر و کارآفرینان تجاری از سراسر جهان و بحث در مورد موضوعات مختلف است.

این همان چیزی است که TNW به رشد اعتقاد دارد و مطمئناً افزایش ترافیک ماهانه خود را نشان می دهد که تقریباً حدود 10 میلیون بازدید کننده تخمین زده می شود.

خوراکی های کلیدی:

  • موضوع محتوای آموزنده آن به آن اجازه می‌دهد تا بازدیدکنندگان معمولی را از اینترنت بیاورد.
  • کنفرانس‌های سالانه TNW همچنین به برنامه‌های بازاریابی محتوای آن‌ها کمک می‌کند و ترافیک بیشتری را به سمت پلتفرم هدایت می‌کند.

5. The Verge

لبه

The Verge متعلق به Vox Media است و به دلیل به روز رسانی سریع اخبار در بین مردم بسیار محبوب است. چه بخواهید درباره کریپتو یا به‌روزرسانی‌های جدید PS5 بدانید، The Verge پلتفرم نهایی شما برای دریافت همه اخبار است.

همچنین یکی از آن سایت هایی است که می توانید نویسندگانی از نقاط مختلف جهان را پیدا کنید. این نشان دهنده تیم در حال رشد The Verge است که به طور مرتب محتوای جدید و تازه ارائه می کند. این وبلاگ همچنین دارای یک سری پادکست جداگانه است که شامل بحث هایی در مورد موضوعات مختلف در زمینه های فنی و سایر زمینه ها می شود.

خوراکی های کلیدی:

  • این وبلاگ دارای بخش جداگانه ای است که بررسی های گسترده ای را در مورد چندین لپ تاپ، تلفن هوشمند و ابزارهای دیگر ارائه می دهد.
  • به دلیل تنوع وبلاگ ها، ویدیوها و پادکست ها، مردم به سادگی محتوای آن را دوست دارند. این همچنین به آنها کمک می کند تا به طور منظم بازدیدهای بیشتری داشته باشند.

6. Engadget

Engadget

همانطور که از نام آن پیداست، تمرکز اصلی این وبلاگ آموزش مختصر به مخاطبان در مورد اتفاقات جاری در صنعت فناوری است. این یکی از آن وبلاگ های منحصر به فرد است که چند زبانه است و به هر خواننده در سراسر جهان سهولت می بخشد.

چه بخواهید در مورد آخرین ابزارهای گیمینگ یا گوشی‌های هوشمند تاشو بدانید، Engadget مکانی است که می‌توانید همه آن را کشف کنید. این باعث می شود که آن را به وب سایتی برای همه نوع مخاطبانی تبدیل کند که به دنبال دانستن موضوعات مختلف در حین گشت و گذار در یک مکان هستند.

خوراکی های کلیدی:

  • عملکرد چند زبانه آن مزایای زیادی را برای خوانندگان با پیشینه های زبانی مختلف ارائه می دهد.
  • Engadget نمونه کاملی از نحوه جذب ترافیک علاقه مند به فناوری با ارائه محتوای روشنگری مختصر است.

7. کارآفرین

کارآفرین

مجله معروف آمریکایی Entrepreneur نیز وبلاگی با همین نام دارد. این وبلاگ منبع نهایی برای خوانندگان تجاری است. این شامل مصاحبه های مختلف، ویدئوها، پادکست های شخصیت های تجاری معروف است. این آن را به یک نمونه وبلاگ برتر برای افراد تجاری تبدیل می کند که آخرین اخبار را پوشش می دهد.

خوراکی های کلیدی:

  • این یک وبلاگ عالی برای خواندن مقالات مبتنی بر نظر از نویسندگان برتر و متخصصان تجارت در جهان است.
  • اگر به دنبال به دست آوردن سرنخ با نوشتن برای دنیای تجارت هستید، به طور مرتب کارآفرین را دنبال کنید تا در مورد موضوعات داغ مورد بحث در صنعت بدانید.

8. Gizmodo

Gizmodo

Gizmodo یک پلتفرم پرطرفدار برای موارد مختلف از فناوری گرفته تا علم است. این وبلاگ همچنین متعلق به رسانه G/O است و دارای یک سایت فرعی جداگانه به نام io9 است. این سایت در درجه اول اخبار صنعت سرگرمی را پوشش می دهد و به همین دلیل از ترافیک بالایی برخوردار است.

رسانه‌های G/O با داشتن سایت‌هایی مانند Gizmodo، Lifehacker و دیگران، دقیقاً نشان می‌دهند که چگونه بازاریابی محتوای هوشمند از طریق ایجاد محتوای با کیفیت بالا انجام می‌شود.

این می تواند به عنوان یک نمونه وبلاگ نویسی عالی برای هر کسب و کاری که به دنبال درک فرصت ها از بازار است، کار کند.

خوراکی های کلیدی:

  • این سایت بررسی های کاملی از جدیدترین ابزارها ارائه می دهد و به هر خواننده اجازه می دهد مزایا و معایب آنها را درک کند.
  • این یکی دیگر از نمونه‌های وبلاگ عالی است که بر روی اخبار پرطرفدار مختلف برای جذب ترافیک منظم از اینترنت تمرکز می‌کند.

9. سیمی

سیمی

Wired نیز از آن دسته نام هایی است که نیازی به معرفی ندارد. ابتدا به عنوان یک مجله در ایالات متحده تأسیس شد، سپس به آن چراغ سبز نشان داد تا هویت جدیدی در قالب یک وبلاگ بسازد. این برای شرکت بسیار خوب عمل کرد، زیرا آنها به راحتی توجه مردم را از هر دو رسانه مطالعه جلب کردند.

امروزه، میلیون‌ها ترافیک ماهانه در وب‌سایت دارد که نشان می‌دهد محتوای عالی با استراتژی مناسب چگونه می‌تواند بدون نقص کار کند.

خوراکی های کلیدی:

  • این یک پلت فرم نهایی برای همه خوانندگان فناوری است، به درستی به دلیل طیف گسترده ای از موضوعات.
  • هر کسی که به دنبال ایجاد یک وبلاگ فناوری است که بتواند ترافیک زیادی را به دست آورد، باید موضوع محتوای Wired را دنبال کند. این یک مثال مناسب از تولید سرنخ از طریق موضوعات فناوری پرطرفدار است.

10. Mashable

قابل له کردن

Mashable که مقر آن در نیویورک است، یک شرکت رسانه ای چند پلتفرمی است که توسط پیت کشمور در سال 2005 تأسیس شد. وبلاگ آن به منبعی پیشرو در اینترنت برای اطلاع از آخرین اتفاقات در سراسر جهان تبدیل شده است. این یکی از معدود وبلاگ هایی است که با نسخه های جداگانه بر اساس نیازهای اخبار محلی هر کشور کار می کند.

خوراکی های کلیدی:

  • Mashable یک وبلاگ بسیار همه کاره است که محتوای با کیفیت را در موضوعات مختلف ارائه می دهد.
  • Mashable یک مثال عالی از اینکه چگونه تمرکز بر نسخه‌های محلی وبلاگ‌ها می‌تواند به تولید سریع سرنخ‌ها نیز کمک کند ارائه می‌کند.

11. The Daily Beast

جانور روزانه

Daily Beast را می توان به عنوان یکی از بهترین نمونه های وبلاگ در بازار نیز نامید. محتوای با کیفیت در طیف وسیعی از موضوعات ارائه می دهد. این یک پورتال خبری سرگرمی مبتنی بر فناوری نیست، بلکه یک وبلاگ کامل است که در آن می توانید همه چیزهایی که در جهان اتفاق می افتد را بیابید.

این سایت به دلیل به‌روزرسانی‌های فعال در مورد سیاست‌های حیاتی آمریکا، میلیون‌ها بازدیدکننده در ایالات متحده دارد. این همان چیزی است که آن را از سایر وبلاگ ها متمایز می کند زیرا نمای کاملی از آنچه به طور منظم در سراسر ایالات متحده اتفاق می افتد را ارائه می دهد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید اخبار مربوط به جرم و جنایت، سرگرمی و سایر زمینه ها را اغلب در وب سایت پیدا کنید.

خوراکی های کلیدی:

  • همچنین می توانید چند سری پادکست عالی را در این سایت پیدا کنید. همه آنها به صورت خلاقانه برای بحث در مورد موضوعات داغ در جامعه ایالات متحده ترسیم شده اند.
  • Daily Beast یک مثال عالی است که نشان می دهد چگونه پوشش موضوعات پرطرفدار می تواند ترفندی برای جذب ترافیک بیشتر برای وبلاگ شما داشته باشد.

12. Android Authority

android-authority

Android Authority نام جدیدی در دنیای وبلاگ نویسی نیست، به خصوص در میان علاقه مندان به برنامه نویسی اندروید. این دارای هزاران نکته و راهنما برای برنامه نویسی اندروید است.

در همین حال، پلتفرم وبلاگ نویسی اصلی آن، دید عالی به جدیدترین گوشی های هوشمند و سایر ابزارها ارائه می دهد. به همین دلیل است که مردم از سرتاسر جهان این وبلاگ را به عنوان منبعی عالی برای یافتن نظرات و دیدگاه‌های با کیفیت درباره ابزارهای الکترونیکی ارزیابی می‌کنند.

سبک محتوای وب سایت بسیار ساده و برای همه نوع خوانندگان ساخته شده است و به همه اجازه می دهد تا اهداف را به راحتی درک کنند.

خوراکی های کلیدی:

  • این یک پلت فرم عالی برای یادگیری برنامه نویسی اندروید است، زیرا نکات و ترفندهای مختلفی را در وبلاگ های هفتگی ارائه می دهد.
  • Android Authority با ترکیبی از وبلاگ های فناوری و یادگیری، نمونه دیگری از تولید سرنخ هوشمند را از طریق محتوای آموزنده به نمایش می گذارد.

کلمات پایانی

این ما را به پایان این مقاله می‌رساند که در آن نمونه‌های عالی وبلاگ را تعریف کرده‌ایم که هر بازاریاب محتوا باید درباره آن‌ها بداند. با نگاهی به این وبلاگ‌ها، می‌توانید هنر نوشتن محتوای بی‌نقص را بیاموزید که بتواند بازدیدکنندگان را جذب و جذب کند.

برای استفاده از حداکثر مزایای بازاریابی محتوا، باید یک تقویم محتوا بسازید و به یک زمان‌بندی نیاز دارید که به شما کمک کند به موقع پست کنید. هزاران ابزار مانند SocialPilot در بازار موجود است که می تواند به شما در ایجاد محتوا و زمان بندی کمک کند.

امروز نسخه آزمایشی رایگان آن را امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا