شبکه های اجتماعی

13 کارشناس پیش بینی های اینستاگرام خود را برای سال 2019 به اشتراک می گذارند

آیا نمی دانید اینستاگرام بعدی چگونه خواهد بود؟ نگاهی اجمالی به آنچه که با این پیش‌بینی‌های اینستاگرام در سال 2019 از سوی اینفلوئنسرها، کارشناسان و استراتژیست‌هایی که در پشت برخی از برندهای مورد علاقه شما قرار دارند، بیابید.

و اگر می‌خواهید نگاهی به گذشته بیندازید، بررسی سال ۲۰۱۸ اینستاگرام ما را بررسی کنید!

آماده ای برای یادگیری آنچه در آینده در انتظار شماست؟ به گفته کارشناسان رسانه های اجتماعی، پیش بینی های برتر اینستاگرام برای سال 2019 در اینجا آمده است:

پیش بینی های اینستاگرام شماره 1: اینستاگرام در سال 2019 سرمایه گذاری هنگفتی روی IGTV خواهد کرد

IGTV که به عنوان اولین پلتفرم ویدیویی مستقل اینستاگرام راه اندازی شد، هنگامی که برای اولین بار در ژوئن امسال معرفی شد، موج های بزرگی ایجاد کرد. متأسفانه، علیرغم ارائه یک کانال کاملاً جدید به کسب و کارها برای نشان دادن خلاقیت خود، پذیرش کاربران از IGTV تاکنون نسبتاً کند بوده است.

اما همه اینها می تواند در سال 2019 تغییر کند! چندین کارشناس پیش‌بینی می‌کنند که اینستاگرام سال آینده سرمایه‌گذاری هنگفتی روی IGTV خواهد کرد و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای محبوب‌تر کردن آن اضافه خواهد کرد.

به هر حال… به یاد دارید زمانی که استوری های اینستاگرام در مقایسه با استوری های اسنپ چت یک جورایی لنگ بود؟ هنوز خیلی زود است که IGTV را حذف کنیم!

پیش‌بینی می‌کند: «در حالی که تعامل کاربر با IGTV تا کنون ناامیدکننده بوده است، من انتظار دارم اینستاگرام عملکرد و دید محتوای IGTV را بهبود بخشد و پول بیشتری برای استفاده برندها از این ویژگی صرف کند». مایکل ادلمن، مدیر ارشد بازاریابی در تجارت مد،

الیز دارما، کارشناس عشایر دیجیتال و اینستاگرام (@elisedarma)، نظر ادلمن را تکرار می کند و اظهار می کند که “اینستاگرام با بهینه سازی نوار جستجو در صفحه کاوش برای کلمات کلیدی موجود در عناوین و توضیحات ویدئوهای IGTV، حرکت های بزرگ تری به سمت تبدیل شدن IGTV به “یوتیوب بعدی” انجام خواهد داد.”

Darma همچنین پیش‌بینی می‌کند که «ویژگی‌های جدیدی برای سهولت عضویت در کانال IGTV افراد معرفی می‌شوند تا سازندگان در نهایت فکر کنند که جدیدترین محتوای خود را قبل از YouTube در IGTV پست کنند.»

مت ناوارا، مشاور رسانه های اجتماعی و دیجیتال (@mattnavarra)، موافق است که فیس بوک باید به عملکرد ضعیف جستجوی محتوای IGTV رسیدگی کند، و اضافه می کند که «گزینه های کسب درآمد محدود برای سازندگان [on IGTV] در مقابل سایر پلتفرم‌ها» همچنین می‌تواند مانع رشد پلتفرم جدید در سال ۲۰۱۹ شود.

پیش بینی های اینستاگرام شماره 2: آنالیز اینستاگرام حتی قوی تر خواهد شد

ردیابی و اندازه گیری تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما همیشه مهم بوده است. اما با تمرکز بیشتر اینستاگرام بر کسب و کار، نیاز به تجزیه و تحلیل قوی در مورد حفظ فالوور، فروش و موارد دیگر بسیار افزایش یافته است.

ما برخی از این موارد را در سال 2018 با آزمایش بتا فیس بوک تجزیه و تحلیل اینستاگرام در پلتفرم خود دیدیم. اما به گفته برخی از کارشناسان ما، سال 2019 می تواند سال اینستاگرام باشد واقعا در تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری می کند

تصویری از بتای تجزیه و تحلیل حساب اینستاگرام فیس بوک

مطابق با Marly Kos، مدیر توسعه تجارت و مشارکت در Casetify، “Wبا سرمایه گذاری مستمر فیس بوک در تجزیه و تحلیل، انتظار داریم بینش های جدید و داده های بسیار جامع تری در مورد اینکه چگونه کسب و کارها، اعم از بزرگ و کوچک، می توانند بهتر درک کنند که چگونه محتوای اینستاگرام آنها بر اهداف کلی بازاریابی آنها تأثیر می گذارد، انتظار داریم.

کوس ادامه می‌دهد: «آس یک نام تجاری، ما به دنبال بینشی در مورد اینکه چه چیزی باعث فروش می شود، چگونه آگاهی از برند را افزایش می دهیم، و چه چیزی باعث افزایش تعامل مشتری می شود، هستیم. به‌ویژه، ما معیارهای تعامل دقیق‌تری را برای پست‌های خرید، محتوای ویدیویی، استوری‌های اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام پیش‌بینی می‌کنیم.»

تیلور لورن، رئیس بازاریابی در بعد (@taylor.loren) موافق است که اینستاگرام احتمالاً در سال 2019 ابزارهای تحلیلی پیشرفته تری را توسعه خواهد داد. و هنگامی که این اتفاق بیفتد، کسب و کارها باید در ردیابی و تفسیر تجزیه و تحلیل خود بهتر شوند.

«از آنجایی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به کانال‌های خرید و فروش کامل تبدیل شده‌اند، برندها اکنون باید در اینستاگرام خود بازدهی سرمایه را گزارش کنند. شما باید بدانید که دقیقاً چه میزان ترافیک از اینستاگرام رانده می‌شوید و چگونه به فروش تبدیل می‌شودبنابراین اکنون زمان آن است که مهارت های گزارش دهی خود را تقویت کنید!

به دنبال بهینه سازی محتوای اینستاگرام و پیگیری عملکرد خود هستید؟ تجزیه و تحلیل قوی اینستاگرام بعدی داده های ارزشمندی در مورد ترافیک اینستاگرام و عملکرد CTR ارائه می دهد.

پیش بینی های اینستاگرام شماره 3: استوری های اینستاگرام در سال 2019 تعاملی تر خواهند بود

تا کنون، استوری های اینستاگرام بیشترین تعداد ویژگی های جدید را در سال 2018 داشته است، از جمله ابزارهای خلاقانه جدید، فونت ها، استیکرها و ابزارهایی برای مشاغل.

بنابراین در سال 2019 چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ خب، به گفته چندین متخصص، فشار بزرگ سال آینده باعث تعامل بیشتر استوری های اینستاگرام خواهد شد.

جسیکا گوزیک، رئیس شبکه های اجتماعی در اوبرلونظر می‌دهد که فیسبوک و یوتیوب نسخه‌های خود را از استوری‌ها در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌کنند، برای اینکه اینستاگرام در این فضا رقابتی باقی بماند، باید با تعاملی‌تر کردن استوری‌های اینستاگرام، نوآوری کنند.

ما امیدواریم اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را ارائه کند که استوری‌ها را تعاملی‌تر می‌کند، مانند سؤالات چند گزینه‌ای و امکان نظر دادن به استوری‌ها به صورت عمومی.»

لویک ژانژان، مدیر ارشد رشد به عنوان Fastory.io، دیدگاه مشابهی دارد و اشاره می کند که ارتباط از طریق استوری در سال 2019 حتی بحرانی تر خواهد شد. «وقتی با بازاریاب ها صحبت می کنم، واضح است که آنها دوست دارند مخاطبان خود را با داستان های همه جانبه درگیر کنند، با این حال، به نظر می رسد در یافتن راه هایی با مشکل مواجه هستند. برای تبدیل طرفداران/مخاطبان خود به مشتریان بالقوه/خریداران.”

ژانژان ادامه می‌دهد: «با راه‌اندازی تبلیغات قابل پخش فیس‌بوک، یک ابزار تعامل جدید که می‌تواند راه خود را به استوری‌های اینستاگرام باز کند، برندها می‌توانند ابزاری برای بازی‌سازی تجربیات مخاطبان خود ارائه دهند. بسیار عالی خواهد بود که تجربه‌های گیمیفی‌شده دیگری مانند قرعه‌کشی یا ربات‌ها به اینستاگرام راه پیدا کنند.»

پیش‌بینی‌های اینستاگرام شماره ۴: اصالت از همیشه مهم‌تر است

از آنجایی که افراد بیشتری از اینستاگرام برای جستجوی مشاغل و محصولات استفاده می کنند، بهینه سازی پروفایل خود برای فروش، فالوور و آگاهی بسیار مهم می شود. و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، ساختن زیبایی‌شناسی زیبا و منسجم اینستاگرام است!

در سال 2018، کسب‌وکارها به برنامه‌ریزی ظاهر فیدهای اینستاگرام خود پرداختند. و در حالی که ما انتظار نداریم این روند در سال 2019 کاهش یابد، برخی از کارشناسان اینستاگرام معتقدند که کسب و کارها به جای چیزی معتبرتر از فیدهای “عالی” سال 2018 دور می شوند.

سوفی گری**، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی و بنیانگذار DiveThru (@sophiegray)**، اظهار داشت: «من فکر می کنم سال 2019 یک گام به عقب از فیدهای بزرگ کاملاً مدیریت شده و یک گام به جلو به سمت واقعی رسانه های اجتماعی برخواهد داشت. مردم کمال‌هایی را که آنلاین یافت می‌شوند شروع کرده‌اند و به افرادی که می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند هوس می‌کنند. من سال 2019 را سالی می‌دانم که مردم شروع می‌کنند (یا ادامه می‌دهند) یک نگاه واقعی به زندگی خود به اشتراک بگذارند.»

به ویژه، گری معتقد است که اینفلوئنسرها باید از Insta-Curted فاصله بگیرند.کمال که در شبکه های اجتماعی بسیار جا افتاده است. به عنوان یک تأثیرگذار، منتظر نمانید تا دیگران این کار را انجام دهند. این کار را انجام دهید زیرا تشخیص می دهید که مشکلی وجود دارد و واقعاً برایتان مهم است. این نه تنها به فالوورهای شما کمک می کند، بلکه باعث کاهش فشار بر شما خواهد شد.»

ارین سامر، کارگردان هنری و عکاس (@erinsummer_) منعکس کننده احساسات گری است. از نظر زیبایی‌شناسی، من احساس می‌کنم فیلترهای قدیمی و قدیمی که در انتهای سال جاری شاهد آن بودیم، واقعاً محبوب خواهند بود. من فکر می‌کنم آنها جایگزینی با طراوت برای ظاهرهای کاملاً ویرایش شده و ویرایش شده هستند که ما نیز به آن عادت کرده‌ایم.

مطابق با کریستینا گالباتو، وبلاگ نویس سبک زندگی لوکس و سفر (@christinagalbato)، این مفهوم معتبرتر بودن در اینستاگرام (و به طور کلی رسانه های اجتماعی) چیزی بیش از تصویر است. این می تواند در موفقیت شما تفاوت ایجاد کند.

با وجود این همه برند و اینفلوئنسر در پلتفرم، دیگر مهم نیست که چه کسی می تواند زیباترین عکس را پست کند. چیزی که شما را در میان اشباع متمایز می کند، توانایی شما در ارتباط و صمیمیت با مخاطبان است. صادقانه و آسیب پذیر باشید و با هدف تقویت ارتباطات در استوری های اینستاگرام ظاهر شوید.”

نجیب زاده این نکته را منعکس می‌کند و می‌گوید: «با توجه به اینکه «نسل بیدار شد» که مسائل اجتماعی و زیست‌محیطی را سرلوحه فید رسانه‌های اجتماعی قرار می‌دهد، فقط آن برندهایی ریسک می‌کنند که در بحث‌های فرهنگی بزرگ‌تر شرکت کنند و مایلند در مورد موضوعات بحث‌برانگیز موضع بگیرند (کمپین کالین کپرنیک نایک را در نظر بگیرید. یا حمایت گوچی از خشونت ضد اسلحه) می‌تواند در اینستاگرام (و فراتر از آن) برجسته باشد.

پیش‌بینی‌های اینستاگرام شماره 5: اینفلوئنسر مارکتینگ شخصی‌تر می‌شود

محبوبیت اینفلوئنسر مارکتینگ مدام در حال افزایش است و فهمیدن دلیل آن بسیار آسان است. برخلاف تبلیغات سنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند به معرفی کسب و کار شما به مخاطبان جدید از طریق منبع قابل اعتمادتر، شریک تأثیرگذار شما کمک کند!

اما به گفته برخی از کارشناسان اینستاگرام، در سال 2019، همکاری با اینفلوئنسرهای بزرگ با فالوورهای زیاد کافی نخواهد بود. در واقع، با توجه به ناتان چان، ناشر مجله موسس **، میکرو اینفلوئنسرها در سال 2019 به عنوان «جریان اصلی» حکومت خواهند کرد اینفلوئنسرها کمتر و کمتر موثر می شوند.»**

برای ایجاد یک تجربه تبلیغاتی معتبرتر، کسب و کارها (و اینفلوئنسرها) باید علمی تر شوند و هر کانال را به عنوان یک نهاد جداگانه با اهداف متفاوت در نظر بگیرند.

شین مک کلاسکی، مدیر مشارکت و فروش در Influence.co، نظر می دهد: “در سال 2019، اینفلوئنسرها از تکرار محتوا در چندین پلتفرم اجتماعی به مشاهده هر پلتفرم به عنوان بخشی منحصر به فرد از قیف خود برای جذب و حفظ مخاطب حرکت می کنند.”

مک‌کلاسکی ادامه می‌دهد که با بیشتر شدن برندهایی که به دنبال راه‌های اصلی و معتبر برای دستیابی به مشتریان هستند، «اینفلوئنسرهایی که پیام‌های منحصربه‌فرد را در پلتفرم‌های اجتماعی مختلف خود تطبیق می‌دهند و به اشتراک می‌گذارند، بیشترین موفقیت را با رشد مخاطبان خود و تضمین تبلیغات برند در حال پیشرفت خواهند داشت.»

مت کرامپ، کارگردان هنری و عکاس (@mattcrump)، اضافه می کند که اینستاگرام همچنین احتمالاً در جریمه کردن اینفلوئنسرهایی که لایک و فالوور می خرند بهتر خواهد شد تا جذابیت آنها را افزایش دهد.

کرامپ می‌گوید: «در اواخر سال ۲۰۱۸، اینستاگرام اولین گام‌های خود را برای جلوگیری از درگیر شدن کاربران در رفتارهای کلاه‌برانگیز برداشت و با هشدار درون‌برنامه‌ای به آن‌ها اطلاع داد تا آن را حذف کنند». طبق گفته اینستاگرام، حساب‌هایی که به استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای افزایش مخاطبان خود ادامه می‌دهند، ممکن است تجربه اینستاگرام خود را تحت تأثیر قرار دهند. این می تواند به معنای هر چیزی باشد، از محدود کردن تعامل تا غیرفعال کردن حساب شما. بنابراین، به شما هشدار داده شده است: اگر لایک و فالو بخرید، روزگار بدی خواهید داشت.»

با ما بیشتر در بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام غوطه ور شوید راهنمای رایگان:

پیش بینی های اینستاگرام شماره 6: اینستاگرام ابزارهای جدیدی را برای بهبود ارتباطات کاربر به کاربر اضافه می کند

اینستاگرام در سال 2018 بسیاری از قابلیت‌ها را به دایرکت اینستاگرام اضافه کرد، از جمله راه‌های جدید برای اشتراک‌گذاری، ارتباط با سایر کاربران. و به گفته یکی از کارشناسان، این احتمال وجود دارد که اینستاگرام در دایرکت اینستاگرام در سال 2019 دو برابر شود.

مت ناوارا اظهار داشت: «کاهش اشتراک‌گذاری اجتماعی در پلتفرم‌های اصلی، همراه با افزایش اولویت برای اشتراک‌گذاری خصوصی ادامه خواهد یافت. برای رفع این مشکل، مجموعه گسترده‌تری از ابزارها و عملکردها را به برنامه‌های پیام‌رسان اضافه می‌کنیم تا به کاربران در هنگام برقراری ارتباط در گروه‌های چت یا اشتراک‌گذاری مستقیم محتوا با دوستان، گزینه‌های خلاقانه‌تری را ارائه دهند.

ناوارا همچنین خاطرنشان می کند که امنیت در سال آینده تمرکز بزرگی برای اینستاگرام خواهد بود. با توجه به حریم خصوصی و امنیت آنلاین که در سال 2018 به فیس بوک و سایرین نور بدی انداخته است، رمزگذاری انتها به انتها برای پیام‌رسانی احتمالاً در برنامه‌های اجتماعی محبوبی که در حال حاضر وجود ندارد یا تغییر نکرده است، در دسترس‌تر خواهد بود. به طور پیش فرض روشن است.»

2018 سال بزرگی برای اینستاگرام بود. با بسیاری از ویژگی‌ها، ابزارها و موارد دیگر، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که ببینیم چه چیز دیگری برای غول رسانه‌های اجتماعی در انتظار است!

آیا امسال پیش بینی اینستاگرام خود را دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

آیا می خواهید اولین کسی باشید که از آخرین ویژگی های اینستاگرام مطلع می شود؟ در خبرنامه Later’s ثبت نام کنید و به بیش از 1 میلیون بازاریاب که استفاده می کنند بپیوندید بعد تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه دهند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا