شبکه های اجتماعی

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام با دوره های آنلاین

بنابراین شما یک فالوور وفادار در اینستاگرام ایجاد کرده اید، یاد گرفته اید که چگونه زیبایی اینستاگرام خود را بسازید، و از استوری های اینستاگرام برای افزایش مخاطبان خود استفاده می کنید.

حالا آن **زمان کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود فرا رسیده است!**

پس از ایجاد فالوور، چند راه برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. می توانید پست های حمایت شده را اجرا کنید، پیوندهای وابسته به محصولات را به اشتراک بگذارید، یا می توانید محصولات تجارت الکترونیک را بفروشید.

اما از بین همه گزینه‌های شما، ایجاد یک دوره آنلاین یکی از بهترین راه‌ها برای جذب فالوورهایتان و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با آنها است، همگی در عین حال که درآمدزایی می‌کنید!

ویدیوی رایگان ما با امیلی وایس را تماشا کنید متفکر برای راهنمایی در مورد ایجاد اولین دوره آنلاین خود، ساختن قیف فروش و تبلیغ دوره خود به دنبال کنندگان خود!

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام نکته شماره 1: «چرا» خود را بدانید

قبل از اینکه بیرون بروید و تجهیزات تولید ویدیو بخرید و اولین دوره آنلاین خود را ایجاد کنید، باید مدتی را به این فکر کنید که دوره شما در مورد چیست و مهمتر از همه، چرا.

یکی از بهترین راه‌ها برای این کار این است که تلاقی بین اشتیاق، مهارت‌هایتان و آنچه بازار می‌خواهد را کشف کنید.

اشتیاق شما چیزی است که واقعاً شما را هیجان زده می کند. به این فکر کنید: اگر فردا از خواب بیدار شوید و تمام روز را صرف انجام کاری که دوست دارید بگذرانید، آن کار چیست؟

به آن توجه داشته باشید. چیزهایی که شما را هیجان زده می کند – که باعث می شود لبخند بزنید – این علایق شما هستند و باید مسیر خود را حول آن موضوعات متمرکز کنید.

بعد، شما می خواهید به استعدادهای خود نگاه کنید. واقعا در چه کاری خوب هستید؟ شما در چه زمینه ای تجربه زیادی دارید؟ اگر قرار باشد کسی با شما تماس بگیرد و کمک بخواهد، چه چیزی می توانید به او کمک کنید؟

به عبارت دیگر، چه مهارت هایی دارید که می توانید به کسی آموزش دهید؟

آخرین چیزی که می خواهید به آن نگاه کنید، تقاضای بازار است. مردم چه چیزی می خواهند؟ مردم می خواهند در مورد چه چیزی بیشتر بیاموزند؟ دنیا به چه چیزی بیشتر نیاز دارد؟ و مهمتر از همه، مردم حاضرند برای یادگیری چه چیزی بپردازند؟

اگر بتوانید این بخش پایانی را با علاقه و استعدادهایتان هماهنگ کنید، فرصتی باورنکردنی برای شما ایجاد می کند تا پیام خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

بنابراین چگونه می‌خواهید تقاضای بازار را پیدا کنید؟

شاید دنبال کنندگان شما مدام از شما سؤالات مشابهی می پرسند – مانند اینکه چگونه بعد از تمرین به درستی کشش دهید یا اینکه چگونه عکس های اینستاگرام خود را صحنه سازی می کنید؟ شما باید آنچه را که مشتریان می پرسند تنظیم کنید.

یک مثال عالی از @minimalistbaker، یک حساب اینستاگرام فوق العاده محبوب است که دستور العمل های ساده مبتنی بر گیاه را به اشتراک می گذارد.

اگر به فید Minimalist Baker نگاه کنید، ممکن است فکر کنید که یک دوره آموزشی مناسب در مورد تغذیه مبتنی بر گیاه، آشپزی یا چیزی در این راستا است.

در واقع، مینیمالیست بیکر یک دوره آموزشی در این زمینه ایجاد کرد عکاسی از غذا.

او چگونه به آن موضوع رسید؟ او به جامعه خود گوش داد. او متوجه شد که بسیاری از نظرات روی پست‌های او این سوال را مطرح می‌کردند که چگونه او عکس‌های فوق‌العاده‌ای از محصولات غذایی خود گرفته است – این چیزی است که مخاطبان او واقعاً می‌خواستند درباره آن بیاموزند.

به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کسب درآمد از طریق دوره های آنلاین هستید؟ وارسی متفکر، پلت فرم شماره 1 دوره آنلاین، برای شما راهنمای رایگان برای ایجاد و فروش دوره آنلاین خود!

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام نکته شماره 2: به دنبال کنندگان خود گوش دهید

هنگامی که ایده ای در مورد آنچه می خواهید دوره آموزشی خود داشته باشید، وقت آن است که بیشتر گوش دهید و بفهمید که دنبال کنندگان شما بیشتر علاقه مند به یادگیری در مورد چه چیزی هستند.

شما همچنین می خواهید چیزهایی را که در بازار اتفاق می افتد هماهنگ کنید، بنابراین کمی تحقیق کنید، وارد گوگل شوید و دریابید که آن سوالاتی که به طور مرتب پرسیده می شوند چیست.

آیا شما یک وبلاگ دارید و هر بار که پست می گذارید با همان 20 سوال مواجه می شوید؟ اینها احتمالاً نقطه شروع بسیار خوبی برای شروع تعیین محتوای دوره شما هستند.

و اگر این سؤالات را دریافت نمی‌کنید و واقعاً نمی‌دانید فالوورهای شما چه چیزی می‌خواهند یاد بگیرند، در اینجا یک نکته داخلی وجود دارد: از آنها بپرسید!

این ساده ترین راه برای پیدا کردن آنچه دنبال کنندگان شما می خواهند بدانند است. و اینستاگرام با افزودن ویژگی هایی مانند استوری اینستاگرام، استیکرهای نظرسنجی و استیکر سوالات جدید این کار را بسیار آسان کرده است.

به کمک نیاز دارید تا برای جامعه خود سؤالاتی مطرح کنید؟ در اینجا دو مورد عالی برای شروع شما وجود دارد:

1. بزرگترین چالش شما با XYZ چیست؟

این یک سوال عالی برای پرسیدن زمانی است که می دانید چه چیزی را می خواهید تدریس کنید اما به دنبال موضوعات خاصی برای تمرکز بر روی آن هستید.

به عنوان مثال، می توانید از جامعه خود بپرسید “بزرگترین چالش شما در مورد تغذیه گیاهی چیست؟” و سپس می توانید دوره خود را حول موضوعات و چالش هایی که مردم مطرح می کنند بسازید.

نکته: گنجاندن اطلاعات تا آنجا که می توانید در دوره آموزشی خود به این معنی نیست که فوق العاده موثر خواهد بود. شما می خواهید مهم ترین محتوا را به شکلی ساده در اختیار کاربران خود قرار دهید.

2. من قصد دارم یک دوره آموزشی با موضوع XYZ ایجاد کنم. چه سؤالاتی دارید که می خواهید آنها را مطرح کنم؟

این سؤال عالی دیگری است که باید از جامعه خود بپرسید زیرا می تواند به شما در سازماندهی بهتر محتوا در دوره خود کمک کند.

از پاسخ هایی که به دست می آورید برای ترسیم فصل های دوره خود استفاده کنید و هر حوزه موضوعی را که ممکن است از دست داده اید اضافه کنید. به این ترتیب، شما تمام موضوعاتی را که جامعه شما علاقه مند به یادگیری در مورد آنها است، پوشش خواهید داد.

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام نکته شماره 3: آن را از آنجا بیرون بیاورید

هنگامی که می دانید چه چیزی را تدریس می کنید و با فالوورهای خود صحبت می کنید و متوجه می شوید که آنها چه چیزی می خواهند بدانند، مهم است که محتوای دوره خود را آزمایش و تأیید کنید.

این فوق العاده مهم است. این به شما این امکان را می‌دهد که محتوای خود را سریع‌تر منتشر کنید و همچنین شروع به درآمدزایی سریع‌تر کنید.

در اینجا سه ​​راه ساده وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

1. میزبانی یک مینی دوره یا چالش رایگان

اولین راه برای ارائه دوره خود، میزبانی یک دوره کوتاه یا یک چالش رایگان است. و یکی از بهترین نمونه ها از جن اسکوئر از @docjenfit می آید.

به منظور کسب نتایج بهتر در دوره خود، جن یک چالش حرکتی را آغاز کرد و آن را به صورت رایگان به دنبال کنندگان خود ارائه داد.

میزبانی یک چالش رایگان مانند جن یک راه عالی برای آماده کردن جامعه شما و راه اندازی قیف فروش خود با جمع آوری آدرس های ایمیل قبل از پخش برنامه اصلی است.

2. دوره خود را پیش فروش کنید

راه بعدی این است که دوره خود را پیش فروش کنید. Matt Kohn از @differenthunger این کار را انجام داد و دوره خود را به مبلغ 3000 تا 10 دلار پیش فروش کرد، به این معنی که او حتی قبل از ایجاد دوره خود 30000 دلار درآمد داشت!

مت آزمایش کرد و ثابت کرد که مردم حاضرند برای چیزی که او می‌خواهد آموزش دهد، هزینه بپردازند. و در نتیجه حتی قبل از اینکه جلوی دوربین برود، توانست از اینستاگرام خود درآمد کسب کند.

3. بتا دوره خود را راه اندازی کنید

استراتژی سوم این است که دوره خود را بتا راه اندازی کنید. دلیل اینکه شما باید دوره خود را به صورت بتا راه اندازی کنید این است که به شما امکان می دهد بازخورد بسیار خوبی از کاربران دریافت کنید و برای آماده شدن برای راه اندازی کامل خود شروع به ساختن توصیفات کنید.

با راه‌اندازی بتا، در ازای دریافت بازخورد، حداقل دوره آموزشی محصول (یا MVP) خود را با نرخ تخفیف ارائه می‌دهید.

این کلید اینجاست. شما باید مطمئن شوید که مشتریان شما درک می کنند چرا آنها چنین تخفیفی دریافت می کنند. با ایجاد آن خط ارتباطی باز، می توانید به تکرار مفاهیم دوره خود ادامه دهید و مطمئن شوید که در حال بهبود دوره خود هستید و در عین حال برای راه اندازی خود مدرک اجتماعی دریافت می کنید.

چگونه از اینستاگرام خود کسب درآمد کنید نکته 4: قیف فروش خود را درک کنید

بیایید کمی در مورد قیف فروش صحبت کنیم – مفهومی که احتمالا قبلاً شنیده اید.

وقتی می‌خواهید از حساب اینستاگرام خود با دوره‌های آنلاین کسب درآمد کنید، فکر کردن به فالوورهای خود و اینکه در کجای قیف هستند کمک می‌کند.

در بالای قیف جایی است که شما آگاهی را ایجاد می کنید. اینها فالوورهای اینستاگرام شما هستند که مشکل دارند و از آن آگاه هستند. بنابراین هدف شما در اینجا آموزش است.

با حرکت به سمت وسط قیف خود، این فالوورهای شما هستند که متوجه می شوند مشکل دارند و اکنون به دنبال راه حل هستند.

در نهایت، در انتهای قیف خود، دنبال کنندگان خود را دارید که متوجه می شوند مشکل دارند، به دنبال راه حل هستند و آماده اقدام هستند.

حالا تصور کنید که تمام فالوورهای اینستاگرام شما در بالای قیف هستند. چگونه می توانید آنها را وادار کنید تا دوره های آموزشی آنلاین خود را خریداری کنند؟

پاسخ: با ایجاد محتوای واقعاً ارزشمند که اعتماد ایجاد می کند، رابطه شما را تقویت می کند و واقعاً در نظر می گیرد که فالوورهای شما در سفر خود کجا هستند.

شما باید به این فکر کنید که دنبال کنندگان شما چه می خواهند یا به چه چیزی نیاز دارند، از چه چیزی مطمئن نیستند و چه نوع محتوایی برای آنها ارزشمندتر است.

هنگامی که آن چیزها را درک کردید، می توانید شروع به ایجاد محتوای شگفت انگیز کنید که لیست ایمیل شما را می سازد.

به این ترتیب، وقتی دوره کامل خود را راه اندازی کردید، از قبل تعداد زیادی از طرفداران خواهید داشت که به شما اعتماد دارند و آماده خرید از شما هستند.

و نکته جالب در مورد این این است که وقتی شروع به ایجاد یک دوره آنلاین کردید، همه این محتوا را می توان از دوره شما جدا کرد. بنابراین شما همیشه می توانید به آن یک دوره پیش بروید و واقعاً به دنبال کنندگان خود کمک کنید تا در سطح عمیق تری با شما ارتباط برقرار کنند.

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام نکته شماره 5: در تبلیغات خود ثابت قدم باشید

وقتی بتوانید با فالوورهای خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید، تقریباً مطمئناً فروش شما افزایش می یابد. و به همین دلیل است که بسیار مهم است که در تبلیغات خود ثابت قدم باشید – به شما کمک می کند تا این ارتباطات را ایجاد و پرورش دهید.

البته این همیشه آسان نیست. بسیاری از مردم از ارسال آن ویدیو لایو اضافی اینستاگرام احساس ناراحتی می کنند. آن‌ها نمی‌خواهند به‌عنوان پرفروش شناخته شوند و فالوورهای خود را بترسانند.

قطعاً باید تعادل وجود داشته باشد، اما همانطور که جن اسکوئر می‌گوید، وقتی تبلیغ شما از یک مکان پرشور باشد، فالوورهای شما آن را احساس خواهند کرد.

این فقط در مورد فروش بیشتر نیست، بلکه در مورد ارائه اشتیاق شما و ایجاد محتوایی است که واقعاً معتقدید ارزشمند است.

به همین دلیل بسیار مهم است که از ابتدا شروع کنید، نمودار تماس واقعی خود را مرور کنید، علاقه خود را تنظیم کنید و از آن برای هدایت بقیه کارهایی که انجام می دهید استفاده کنید.

اینها تنها چند راه هستند که می توانید برای کسب درآمد از اینستاگرام خود با دوره های آنلاین استفاده کنید.

اگر به دنبال نکات بیشتری در مورد نحوه کسب درآمد از اینستاگرام خود هستید، از جمله نکاتی در مورد ایجاد اولین دوره آنلاین خود، فراموش نکنید که ویدیوی کامل ما را در بالا ببینید! همچنین می توانید راهنمای رایگان Thinkific برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین را از اینجا دانلود کنید.

به دنبال رشد کسب و کار خود با اینستاگرام هستید؟ بعداً می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی فید، برنامه‌ریزی پست‌ها، بهینه‌سازی تجزیه و تحلیل و فروش کمک کند. ثبت نام رایگان!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا