شبکه های اجتماعی

در اینجا نحوه مدیریت والدین بر روی دستگاه فرزندشان آمده است

گوگل بازی بسیار مفید است کنترل والدین ویژگی هایی که به والدین کمک می کند کنترل دستگاه فرزندشان را از نظر محتوای مشاهده شده و ویژگی های قابل دسترسی مدیریت کنند. والدین می توانند برای فرزند زیر 13 سال خود یک حساب Google ایجاد کنند. علاوه بر این، آنها می توانند با استفاده از برنامه Family Link در تلفن های هوشمند خود آن را مدیریت کنند.

هنگامی که کنترل های والدین بر روی یک اندروید والدین می‌توانند محتوایی را که فرزندانشان از آن دانلود یا خریداری می‌کنند محدود کرده یا پیگیری کنند فروشگاه Google Play در آن دستگاه بر اساس سطح بلوغ.

با این حال، تنظیمات تأیید خرید فقط برای خریدهای انجام شده از طریق سیستم صورت‌حساب Google Play اعمال می‌شود. در اینجا برخی از گزینه های کنترل والدین موجود در Google Play آمده است:

کتابخانه خانواده Google Play: این ویژگی به والدین کمک می کند محتوایی را که فرزندانشان می توانند دانلود و به آنها دسترسی داشته باشند، ردیابی و کنترل کنند. با این کار، والدین می‌توانند برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و کتاب‌های خریداری‌شده توسط فرزندانشان را در دستگاه مربوطه نظارت کنند.

فیلتر محتوا: Google به والدین اجازه می‌دهد سطوح فیلتر محتوا را بر اساس بلوغ برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی موجود در فروشگاه Play تنظیم کنند. فیلترها شامل همه، بلوغ کم، بلوغ متوسط ​​و بلوغ بالا هستند. والدین می توانند فیلتر را بر اساس سن فرزندشان سفارشی کنند و دسترسی به محتوای نامناسب را محدود کنند.

تاییدیه: ویژگی تأیید برنامه در Google Play به والدین اجازه می‌دهد قبل از نصب برنامه، درخواست برنامه را از بچه‌ها بررسی، تأیید یا رد کنند. با استفاده از این والدین می توانند کنترل برنامه هایی را که کودک می تواند به آن دسترسی داشته باشد، مدیریت کنند.

تاییدیه های خرید: والدین می‌توانند با فعال کردن تأیید خرید و اطمینان از اینکه شما بر هزینه‌ها کنترل دارید، از خریدهای غیرمجاز در حساب فرزندشان جلوگیری کنند.

حفاظت از رمز عبور: تنظیم یک رمز عبور یا پین در حساب Google Play می‌تواند یک لایه امنیتی اضافی ایجاد کند که از دسترسی غیرمجاز یا تغییرات ایجاد شده در تنظیمات کنترل والدین جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است که این تنظیمات کنترل والدین ممکن است بسته به دستگاه و نسخه برنامه فروشگاه Google Play متفاوت باشد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا