شبکه های اجتماعی

GSMA از اصلاحات بخش مخابرات هند با دولت ارشد استقبال می کند. جایزه رهبری در MWC 2023

دولت هند در سال 2023 “جایزه رهبری دولت” را دریافت کرده است GSMA‘s کنگره جهانی موبایل (MWC) رویداد 2023 در بارسلون اسپانیا، اتحادیه آی تی آشوینی وایشناو روز سه شنبه خبر داد.

GSMA انجمنی است که اپراتورهای تلفن همراه و صنعت جهانی موبایل را نمایندگی می کند.

“اصلاحات ارائه شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی، دولت تحت رهبری در مخابرات بخش آن را به طور کامل متحول کرده است. این جایزه جهانی این تلاش ها را به رسمیت می شناسد.

وایشناو گفت: “هدف پوشش 5G سراسر هند تا پایان سال آینده محقق خواهد شد. در یک دستاورد برجسته، 387 منطقه قبلا تحت پوشش خدمات 5G قرار گرفته اند.”

سپهبد دکتر اس پی کوچار، مدیر کل انجمن اپراتورهای تلفن همراه هند (COAI) گفت که “جایزه رهبری دولتی” GSMA رهبری در سطح جهانی را در ایجاد سیاست های نظارتی صحیح برای اتصال تلفن همراه به رسمیت می شناسد.

ما از این دستاورد عظیم به ویژه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات، وزیر ارتباطات و همچنین کل وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات مخابرات هند، تمجیدهای گرم خود را ابراز می کنیم. کوچار در بیانیه ای گفت: رهبری پربار و پشتیبانی پویا به صنعت ارائه شده است.

وی افزود: صنعت از این پیشرفت بسیار خوشحال و مشتاق است و “ما مشتاقانه منتظریم تا نقش خود را در ارتقای بخش مخابرات هند به اوج تر کنیم و به دستیابی به نقاط عطف بیشتر در آینده کمک کنیم.”

در همین حال، Reliance Jio سرویس True 5G را در 277 شهر در سراسر کشور راه اندازی کرده است و در مسیر دستیابی به هدف اعلام شده برای افزایش ردپای Jio 5G برای پوشش هر شهر، تالوکا و تحصیل در سراسر کشور تا دسامبر سال جاری است.

جوایز GN - به ابزارک های مورد علاقه خود رای دهید

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا