شبکه های اجتماعی

Oppo pad: مشخصات کلیدی Oppo Pad 2 به صورت آنلاین ارائه شد: چه چیزی را باید انتظار داشت

نزدیک

اوپو پد

اوایل امسال، اوپو سبد محصولات خود را با عرضه اولین تبلت خود گسترش داد اوپو پد. اکنون، سازنده گوشی چینی بر روی تبلت دیگری کار می کند که انتظار می رود جایگزین اوپو پد اصلی شود. طبق گزارش GizmoChina، یک منبع اطلاعاتی به نام Digital Chat Station برخی از جزئیات کلیدی را درز کرده است. اوپو پد 2. تبلت آینده احتمالاً با یک مدیاتک پردازنده برای مقایسه، Oppo Pad اصلی این ویژگی را داشت اسنپدراگون چیپست 870

انتظار می رود اوپو به زودی طیف جدیدی از گوشی های هوشمند تاشو از جمله دستگاه های Find N2 و Find N2 Flip را معرفی کند. این شرکت احتمالاً این دستگاه ها را در رویداد Inno Day 2022 در ماه دسامبر عرضه خواهد کرد. در این رویداد، Oppo همچنین ممکن است برخی از جزئیات را در مورد سری پرچمداران آینده Find X6 به اشتراک بگذارد. با این حال، این گزارش نشان نداد که آیا شرکت تبلت Oppo Pad 2 را در همان رویداد عرضه خواهد کرد یا خیر.

مشخصات مورد انتظار Oppo Pad 2
طبق گزارش، Oppo Pad 2 احتمالاً دارای یک پنل LCD 11 اینچی با وضوح 2.8K (2800 x 2000 پیکسل) است. نسخه قبلی تبلت آینده نیز دارای صفحه نمایشی با اندازه یکسان است اما وضوح کمتری 2560 در 1600 پیکسل را ارائه می دهد.

از سوی دیگر، Oppo Pad اصلی از چیپست اسنپدراگون استفاده می کند در حالی که گفته می شود تبلت آینده دارای چیپست Dimensity 9000 خواهد بود.

همچنین بخوانید

Oppo Find X6 Pro ممکن است دارای سه سنسور دوربین عقب 50 مگاپیکسلی باشد

این گزارش می افزاید: انتظار می رود Oppo Pad نسبت به مدل قبلی خود گزینه رم بالاتری ارائه دهد و واحد باتری بزرگتری را نیز در خود جای دهد که از شارژ سریع بهتر نیز پشتیبانی می کند.

جدا از این، در این گزارش به جزئیات دیگری در مورد تبلت آینده اشاره نشده است. بررسی کنید که Oppo Pad 2 چگونه با نسخه قبلی خود مقایسه می شود.

مشخصات کلید Oppo Pad
Oppo Pad اصلی با صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD در ماه فوریه عرضه شد. صفحه نمایش آن از نرخ رفرش 120 هرتز و نسبت تصویر 16:10 پشتیبانی می کند.

همچنین بخوانید

Oppo Find N2 ممکن است وزن کمتری از گزارش ادعاهای آیفون داشته باشد

Oppo Pad مجهز به پردازنده اسنپدراگون 870 به همراه 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

این تبلت دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و فلاش LED در پنل پشتی خود است. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، Oppo Pad دارای دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی است. این تبلت همچنین دارای باتری 8360 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا