شبکه های اجتماعی

چگونه تأثیر اینفلوئنسرها را به حداکثر برسانیم

ممکن است تعجب کنید – آیا اینفلوئنسر مارکتینگ ارزشش را دارد؟

البته از آنجایی که نان و کره ماست، انتظار دارید که بله بگوییم. اما لازم نیست فقط حرف ما را قبول کنید – آمارهای اینفلوئنسر مارکتینگ نشان می‌دهد که این استراتژی به طور مداوم تأثیر بالایی بر موفقیت یک کمپین بازاریابی دارد. 60 درصد از بازاریابان با بیان اینکه معتقدند دارای الف است ROI بالاتر نسبت به تبلیغات سنتی

با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که اندازه بازار اینفلوئنسر مارکتینگ به طور تصاعدی در چند سال گذشته رشد کرده است – هم از نظر تعداد برندهایی که قصد استفاده از اینفلوئنسرها را دارند. بازاریابی دیجیتال کمپین ها (فقط 7 درصد از بازاریابان نمی گویند) و تعداد رسانه های اجتماعی کاربرانی که خود را اینفلوئنسر معرفی می کنند (بیش از 50 میلیون، بر اساس برخی موارد).

سال گذشته، فوربس گزارش داد که مصرف‌کنندگان «حرکت به سمت دیجیتال را تکمیل کرده‌اند»، و این امر را برای برندها حیاتی‌تر از همیشه کرده است تا از سر و صدا به منظور ایمن کردن فروش آنلاین بکاهند.

رونق حاصل در رسانه های اجتماعی محبوبیت کمپین چیزی است که تام تعجب نکرده است

سخنرانی در رویداد اخیر ما100 روز برای تعامل با ژنرال Z، او گفت، “وقتی صحبت از حفظ و ایجاد قهرمانان برند می شود، چیز خاصی در مورد اجتماعی وجود دارد که هیچ کانال دیگری نمی تواند آن را تکرار کند.

این نتایج در انواع کمپین هایی که با موفقیت از اینفلوئنسرها استفاده کرده اند قابل مشاهده است دسترسی به مخاطبان آنلاین عظیم – و حتی ویروسی شوند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا اینفلوئنسر مارکتینگ این نوع تأثیر را دارد – راهنمای ما را بخوانید چرا اینفلوئنسر مارکتینگ موثر است؟ برای تفکیک کامل – اما به همین دلیل است که این نوع کمپین بسیار محبوب است رسانه های اجتماعی – و اینکه چرا ما علاقه زیادی به آموزش به برندها داریم که چگونه می توانند تأثیر را در کمپین های خودشان به بهترین نحو مهار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا