چه طور

6 راه برای بهبود تبدیل بازاریابی اینستاگرام

آیا اینستاگرام شما مقدار مناسبی از لایک و تعامل مثبت دریافت می کند اما به فروش تبدیل نمی شود؟ رایج تر از آن چیزی است که فکر می کنید. گرفتار شدن در فرآیند خلاقانه اینستاگرام، انتخاب بین فیلترها و فکر کردن به یک کپشن شوخ، آسان است. کسب و کارها معمولا فراموش می کنند که چرا روی پلتفرم هستند. به افزایش فروش.

1. فروشگاه اینستاگرام خود را راه اندازی کنید

حتی اگر قبلاً فروش آنلاین از طریق وب‌سایتی که در آن همه معاملات تجارت الکترونیکی اتفاق می‌افتد، و حتی اگر شما به نمایش بگذارید فید اینستاگرام شما در وب سایت شما، از خرید اینستاگرام به عنوان منبع فروش نیز غافل نشوید. اینستاگرام شما می‌تواند چیزی بیش از یک ابزار برای ارسال عکس‌های محصول باشد. بیش از 44 درصد از بیش از یک میلیارد کاربر این برنامه، هر هفته با نماد خرید تعامل دارند.

زیبایی خرید اینستاگرام در راحتی آن است. اگر اهل کشوری هستید که از پرداخت پشتیبانی می‌کند، مشتریان شما می‌توانند مرور کنند، خرید کنند، و بدون خروج از برنامه پرداخت کنید.

2. بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید

آن قسمت کوچک بالای نمایه اینستاگرام شما ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما نه تنها اولین چیزی است که همه می بینند، بلکه به شما کمک می کند تا در جستجوها رتبه بندی کنید.

بیوگرافی خود را به عنوان کارت ویزیت خود در نظر بگیرید. شما کار کمی دارید (دقیقاً 150 کاراکتر)، اما باید در یک نگاه توضیح دهید که چه کسی هستید.

یک بیو بهینه و ایده آل اینستاگرام باید:

  • خلاصه کنید که نام تجاری شما چیست (چه کسی)
  • توضیح دهید که چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند (چرا)
  • کلمات کلیدی مرتبط را بگنجانید
  • یک لینک فعال به وب سایت خود داشته باشید (در صورت وجود)

منبع تصویر: CreativeCubes

CreativeCubes.Co (@creativecubesco)، یک فضای کار مشترک مستقر در استرالیا، یک نمونه عالی از بیو بهینه شده دارد. تنها در دو خط، این شرکت نه تنها می‌توانست توضیح دهد که چه کاری انجام می‌دهد، بلکه می‌توانست چرا مشتریانش آنها را به دیگران ترجیح می‌دهند.

صحبت در مورد فرهنگ ممکن است فوراً مخاطبان خاصی مانند استارتاپ ها و صاحبان مشاغل کوچک را جذب کند که فرهنگ و فرهنگ را در نظر می گیرند. جامعه سازی اولویت های اصلی بیو @creativecubesco شامل کلمات کلیدی ضروری مانند کار مشترک، اتاق‌های جلسه و فضاهای رویداد است.

یکی دیگر از جنبه های بسیار مهم و غالباً نادیده گرفته شده بیوگرافی شما، قسمت نام است. استفاده از یک کلمه کلیدی هدف به جای کلمه واقعی شما نام تجاری می تواند یک استراتژی عالی برای رتبه بندی در جستجوها باشد.

صفحه اینستاگرام smallorchidsمنبع تصویر: ارکیده های کوچک

بیوگرافی پائولا ولز (@smallorchids) یک مثال عالی ارائه می دهد. او به‌جای قرار دادن نام خود در بیو، «شیف آشپز» را اضافه کرد تا وقتی کاربران اینستاگرام آن کلمه کلیدی خاص را جستجو کنند، پروفایل او یکی از موارد پیشنهادی باشد.

3. سرمایه گذاری روی محتوای ویدیویی بیشتر را در نظر بگیرید

دامنه توجه ما به ویژه در رسانه های اجتماعی کوتاه و کوتاه تر می شود. به طور طبیعی، آسان تر است که کسی را از پیمایش در فیدهای خود به آن منع کنید محتوای خود را با یک ویدیو مشاهده کنید به جای هر رسانه دیگری

بیشتر از فقط مشارکت بیشتر، ویدیوهایی مانند دستورالعمل ها یا نظرات ابزارهای قدرتمندی برای کمک به تبدیل دنبال کنندگان به مشتری هستند. مطالعه ای از 84 درصد از خریداران می‌گوید ویدئویی که توسط یک برند ارسال شده بود، آنها را متقاعد کرد که یک محصول یا خدمات را خریداری کنند.

آ. پرش روی ریلز (ارزشش را دارد)

به‌عنوان یکی از جدیدترین افزوده‌های اینستاگرام، محتوای Reels بیشتر از ویدیوهای درون‌فید معمولی شما مورد توجه قرار می‌گیرد. هر بار که پست می کنید یک حلقه جدید، اینستاگرام به طور خودکار آن را به صفحه کاوش جدید اضافه می کند، جایی که می توانید به مخاطبانی فراتر از دنبال کنندگان فعلی خود دسترسی پیدا کنید. این چشم های بیشتری می گیری در محتوای خود، شانس بیشتری برای دریافت مطالب بیشتر دارید تبدیل ها.

حلقه اینستاگراممنبع تصویر: Girlfriend Collective

برند پوشاک فعال پایدار Girlfriend Collective (@girlfriend) از واقعی‌ها برای نمایش محصولات خود در عمل استفاده می‌کند.

نکته حرفه ای: فراموش نکنید که محصولاتی را که در قرقره های خود نشان می دهند، تگ کنید. به این ترتیب، بینندگان می توانند برای مشاهده محصولات، اطلاعات بیشتر در مورد آنها، یا خرید مستقیم از ویترین فروشگاه مجازی خود، روی نماد کیسه خرید در حلقه شما ضربه بزنند. برای ویرایش آسان ویدیو، از برنامه هایی مانند Instasize که به شما امکان می دهد با چند ضربه محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید.

4. همیشه یک تماس برای اقدام قوی (CTA) داشته باشید.

گاهی اوقات مشتریان شما آنطور که شما می خواهید رفتار نمی کنند زیرا آنها به سادگی نمی دانند شما چه می خواهید. قانون در شبکه های اجتماعی: اگر نپرسید، دریافت نخواهید کرد.

بنابراین، باید به آن‌ها بگویید – آیا می‌خواهید مشتریانتان روی پیوند موجود در بیو شما کلیک کنند، روی نمادهای کیسه خرید ضربه بزنند یا جدیدترین اقلام موجود در فروش شما را بررسی کنند.

راه‌های زیادی برای گنجاندن یک CTA بدون املای آن در عنوان خود وجود دارد (اما لطفاً این کار را نیز انجام دهید). می‌توانید یک ایموجی را در کنار یک پیوند در استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، یک CTA “swipe up” را اضافه کنید، یا حتی آن را در برخی از تصاویر خود جاسازی کنید.

نکته حرفه ای: CTA های خوب شامل پاسخ به سوال در ذهن مشتری خود، “چه چیزی در آن برای من؟”. استفاده از برچسب‌های قابل خرید اینستاگرام، بلافاصله یک View Shop CTA در پایین پست شما اضافه می‌کند.

پست اینستاگرام greatjonesمنبع تصویر: گریت جونز

نام تجاری لوازم آشپزی Great Jones (@greatjones) همیشه شامل یک جایزه کوچک در بالای CTA معمولی “روی پیوند موجود در بیو ما کلیک کنید” است. این برند کدهای تبلیغاتی و تخفیف‌های محدودی را برای کپشن‌های خود ارائه می‌کند تا فالوورهای خود را به اقدام ترغیب کند.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را تشویق کنید

صرف نظر از صنعت کسب و کار شما، خریداران تجارت الکترونیک قبل از خرید محصول به بررسی ها به عنوان تحقیق نگاه می کنند. نظرات می تواند به صورت بازخورد کتبی در صفحه محصول یا پلت فرم اجتماعی تعیین شده شما، نظرات در مورد شما باشد پست های اجتماعی، یا از طریق ایجاد محتوایی مانند وبلاگ، عکس و ویدیو.

ارزش ارسال UGC فراتر از راحتی ارسال مجدد عکس های مشتری است. 88 درصد خریداران قبل از خرید محصول به دنبال عکس ها و فیلم های مشتریان واقعی می گردند.

برای تشویق مشتریان به پست کردن عکس‌های بیشتری با پوشیدن یا استفاده از محصولات شما، می‌توانید:

  • یک هشتگ مارک دار را در بیو خود به عنوان CTA تبلیغ کنید
  • به آنها یادآوری کنید که پس از خرید هر چیزی از فروشگاه شما، شما را به عنوان بخشی از پیام تشکر شما برچسب گذاری کنند
  • از ابزارهای شنیداری رسانه های اجتماعی برای کمک به یافتن نام های تجاری یا کلمات کلیدی و هشتگ های خاص استفاده کنید

سلام سولانا پست اینستاگراممنبع تصویر: سولانا

برند مد آهسته Solana (@hola.solana) مرتباً UGC را در صفحه اینستاگرام خود پست می‌کند و مشتریانی را که لباس‌های پرفروش می‌پوشند، نشان می‌دهد.

6. لینک موجود در بیو خود را به حداکثر برسانید

شما فقط مجاز به یک لینک در بیو هستید. مطمئن شوید که مورد درست را تبلیغ می کنید. در حالی که ممکن است پیوند مستقیم به وب سایت شما واضح باشد، ممکن است بخواهید پیوند نمایش داده شده به صفحه اصلی خود را به صفحه فرود فروش تغییر دهید. این روش می تواند مشتریان شما را به مکان مناسب هدایت کند.

بسیاری از برندها از ابزارهای صفحه فرود میکرو شخص ثالث استفاده می کنند که به شما امکان می دهد قانون تک پیوند را به حداکثر برسانید و روی آن کار کنید.

بسته به ویژگی های ابزار انتخابی شما، برخی به شما این امکان را می دهند که در هر پست اینستاگرام فالوورها را به یک صفحه فرود متفاوت هدایت کنید یا پنج تا هفت لینک به شما بدهند. بعلاوه، می توانید عملکرد هر لینک را دنبال کنید و فالوورهای خود را بدون زحمت به صفحه صحیح ارجاع دهید.

همچنین می توانید از افزونه هایی مانند نوار اعلان POWR تعامل موثر با مشتریان خود به محض ورود به صفحه شما؛ این تضمین می کند که می توانید آنها را به برگه های مناسب هدایت کنید و تبدیل را تشویق کنید.

شروع کنید

تعامل همه چیز اینستاگرام نیست. شما این تبدیل ها را بیش از هر چیزی می خواهید! با این نکات می توانید در کمترین زمان فالوورهای خود را به مشتری تبدیل کنید. اما، قبل از رفتن، یک قانون بازاریابی را فراموش نکنید: به آزمایش ادامه دهید و آماده باشید تا اوضاع را تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا