بازی

بهترین NPC ها در Keys From The Golden Vault

هر کتاب ماجراجویی از Dungeons & Dragons دارای NPCهایی است که به شما کمک می‌کنند تا به دنیا برسید و مهمانی‌تان در حین کاوش در آن چه خواهد بود. با Keys from the Golden Vault، چندین NPC به یاد ماندنی وجود دارد که واقعاً نشان می‌دهد که شخصیت‌هایی که در حین گشت و گذار با آنها روبرو می‌شوید چقدر منحصربه‌فرد هستند.


مطالب مرتبط: Dungeons & Dragons: How To Build the Perfect Heist Crew

اگر به دنبال اجرای Keys از Golden Vault هستید، بهتر است خود را با این افراد آشنا کنید، زیرا آنها در واقع می‌توانند ماجراجویی را بر اساس تعامل شما با آن‌ها تغییر دهند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 میرا رهیر

Meera Raheer اثر کاترینا لادون

میرا و خانواده Raheer معرفی شما برای Golden Vault خواهند بود، زیرا او می تواند به عنوان نگهدارنده Golden Vault شما استفاده شود. Meera با پیشینه ای داستانی شامل عوامل سازمان و درک یک دولت فاسد، NPC عالی برای معرفی بازیکنان شما با مفهوم Golden Vault است.

او در بیشتر موارد مال شماست که باید قالب گیری کنید. میرا اهمیت و ارزش پیروی از قانون را درک می کند، اما همچنین انجام آنچه که درست است همیشه به معنای پیروی از قانون نیست. او یک NPC عالی برای معرفی جنبه خاکستری اخلاقی برخی از ماجراهای این ماژول است، با گذشته خودش که بر این نظرات تأثیر می گذارد.

9 مورپوس سبز

Zala Morphus از Keys از The Golden Vault انگشتش را به دهانش گرفته و طومارهایش را جمع کرده است.
Zala Morphus اثر ایرینا نوردسول

احتمالاً یکی از جالب‌ترین NPC‌هایی که با آن‌ها مواجه خواهید شد، Zala Morphus کاملاً آن جادوی انسانی نیست که انتظار دارید ببینید. با یک چشم سبز و چنگال بزرگ که می تواند شما را تکه تکه کند، واضح است که Zala دیگر انسان نیست.

او که تبدیل به یک غیرمعمول شده است، یکی از NPC هایی است که می تواند به شما کمک کند یا به شما آسیب برساند. او از بازگشت به شکل انسانی خود ناامید است و برای پاسخ به ستاره ها نگاه می کند. آیا شما کمکی خواهید بود که او نیاز دارد یا حواس پرتی دیگری در تلاش او برای تبدیل شدن به انسان دوباره؟

8 دکتر کیسی دانل

دکتر Cassee Dannell از Keys From The Golden Vault کتاب‌هایی در دست دارد که متعجب به نظر می‌رسد
دکتر Cassee Dannell اثر نیکی داوز

پس از معرفی این ماجراجویی، با این زن معمولاً شاد و با حالتی پریشان روبرو خواهید شد. او سرسخت، باهوش است و مایل است هر چیزی را که دوست دارد برای محافظت از مردم در معرض خطر قرار دهد.

مطالب مرتبط: Dungeons & Dragons – Every Adventure In Keys From The Golden Vault، رتبه بندی شده

شخصیت دیگری که به‌عنوان یک فرد نیکوکار رمزگذاری شده است و هنوز می‌داند چه چیزی مهم‌تر است، او حاضر است دست‌هایش را کثیف کند – او قبلاً هم داشته است – و مایل است به طرف کمک کند تا به موزه نفوذ کند و همین کار را انجام دهد. او ممکن است اکنون از نظر دیگران یک شخصیت رسوا باشد، اما آیا شما و حزب شما می توانید او را به لطف همنامش بازگردانید؟

7 جوستر ماریت

JOSTER MAREET با سه قطعه، از جمله یکی به صورت صدپا و دیگری به صورت خفاش، توطئه می کند.
Joster Mareet اثر کای کارپنتر

چه کسی می دانست که شما با یک خدمتکار ارباب شیطان گراتست دسیسه می کنید؟ جوستر، جوستری که شکل یک بند قرمز زیبا را به خود می گیرد، ممکن است بهترین نیت را برای دوستانش نداشته باشد. در حالی که سایر NPC ها را می بینید که از نیات واقعی Joster غافل شده اند، این نباید برای کسی تعجب آور باشد که به چه کسی خدمت می کند.

او می تواند از طریق تله پاتی وارد ذهن شما شود و درخواست کند، و انکار این انکوبوس زیبا سخت خواهد بود. در حالی که Sythian Skalderang NPC برجسته‌تر از این ماجراجویی است، او بسیار آزاردهنده‌تر و به مراتب کمتر دلپذیر است. علاوه بر این، او به هر حال توسط Joster بازی می‌شود، یعنی Joster NPC بهتری است. او شما و حزبتان را در چه مشکلی قرار خواهد داد؟

6 زندانی 13

زندانی 13 از Keys From the Golden Vault که به طرز تهدیدآمیزی با مشت گره کرده می‌ایستد
زندانی 13 اثر کاترینا لاندون

چه چیز سرگرم کننده تر از بازی یا تعامل با یک شرور بی رحم بدون محدودیت است؟ هیچ چی. زندانی 13 گواه آن است. او نقشه کشی است که گوشش را روی زمین نگه می دارد و رازهای زیادی در آستین هایش دارد. داشتن یک ماجراجویی کامل به نام شما بسیار طول می کشد، و این کوتوله ثابت می کند که چقدر باهوش است.

او در حالی که در یکی از محافظت‌شده‌ترین زندان‌های تاریخ D&D به سر می‌برد، روشی منحصربه‌فرد برای نگه‌داشتن عوامل خود در بیرون در صف دارد. ممکن است گاهی جنبه محتاط‌تر او را ببینید، اما در بیشتر موارد، او یک جنایتکار مطمئن است که می‌خواهید در سمت خوب خود نگه دارید.

5 جرازون افریتی

جرازون افریتی از کلیدهای طاق طلایی که بالای تختی از طلا و جمجمه نشسته است
Jarazoun The Efreeti اثر اولیویه برنارد

به نظر می‌رسد که NPC‌های قدرتمند و قدرتمند اغلب در Keys from the Goldne Vault ظاهر می‌شوند و Jarazoun the Efreeti یکی دیگر از این شخصیت‌ها است. ترسناک و تحمیل‌کننده، او شخصیت سرگرم‌کننده‌ای است که می‌توان با او روبرو شد، به‌ویژه زمانی که می‌خواهد از او راضی کند.

مطالب مرتبط: سیاه چال ها و اژدها – بهترین هیولاها از کلیدهای طاق طلایی

با این حال او کمی کلاهبردار است. حضور ترسناکی که به تقلید از چیز واقعی کاهش می یابد. او برای کسی که می‌ترسد خودش به دردسر بیفتد، جسارت زیادی دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که او کار سختی برای شما نخواهد داشت. مراقب باشید او را تا حد خصومت ناراحت نکنید.

4 زورهنا آدولار

زورهنا آدولار با دست دراز شده
برای ذخیره Zorhanna Adulare توسط Nikki Dawes mp3 youtube com روی دانلود کلیک کنید

زرحنا که زمانی زنی شیرین و مهربان بود، عمداً ظالم و مالک شده است. البته تغییر نگرش بی دلیل نیست و این شما هستید که باید بفهمید چه مشکلی دارد و به او کمک کنید تا به هوش بیاید. البته هیچ چیز به این آسانی که به نظر می رسد نیست و مصیبت زرهنا بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد بود که در ابتدا انتظار داشتید.

آیا نیت اصلی او درست بود یا سزاوار سرنوشتی بود که برایش رقم خورد؟ ملاقات با Zorhanna واقعی، ماجراجویی را وارد مرحله بعدی می‌کند و شما از یادگیری هر آنچه که می‌توانید از این archmage در تلاش برای درک واقعیت لذت خواهید برد.

3 ثابت ها

پرتره کنستانتوری از کلیدهای طاق طلایی
پرتره کنستانتوری اثر نیکی داوز

در حالی که از لحاظ فنی یک NPC نیست، پرتره کنستانتوری یک آیتم جادویی با شخصیت بزرگ و متمایز است که به راحتی می توان دید که چگونه زیباترین مرد جهان به این لیست راه پیدا کرد.

یک نقاشی کوچک فضول که همیشه مکالمات را استراق سمع می کند تا اسرار مورد سوء استفاده را بعدا به دست بیاورد، پرتره کنستانتور مطمئناً شما را آزار خواهد داد، زیرا تنها بهترین رفتار را می طلبد و ثابت می کند که چگونه غرور و نگرش تحقیرآمیز باعث ایجاد یک اثر خنده دار با جالب ترین تعاملات در طول بازی شما می شود. .

2 Nixylanna Vidorant

Nixylanna Vidorant که یک حلقه در یک hnad و خنجر خود را در پشت خود نگه داشته است
Nixylanna Vidorant اثر اوین فونگ

درست زمانی که فکر می‌کنید می‌دانید اوضاع چگونه پیش می‌رود، Keys from the Golden Vault می‌تواند به شما یک توپ منحنی پرتاب کند و شما را وادار کند بهترین مسیر بعدی را انتخاب کنید. یک جن زیبا و شیک با موهای تیره، هیکلی باریک و فضایی پر رمز و راز و برتری، ویدورانت ممکن است شما را در حال تلاش برای سرقت از او در ماجراجویی خود بیابد، اما به جای حمله مستقیم به شما، پیشنهادی به شما خواهد داد نمی خواهم امتناع کنم

او یک زن منصف است و راه‌هایی را به شما و او پیشنهاد می‌کند تا مسائل را به صورت دوستانه حل و فصل کنید، بدون اینکه هیچ یک از طرفین ضرر نکنند. اینکه آیا دسیسه او شما را متقاعد می کند که به ماموریت فعلی خود خیانت کنید یا نقشه او برای شما منطقی تر است، باید دید. او یک دزد معروف است که ممکن است بخواهید از او یاد بگیرید.

1 ایگناتیوس لکه جوهر

ایگناتیوس اینکبولت در حال سیگار کشیدن پیپ خود یک جسد مرده را کشف می کند
ایگناتیوس اینکبولت اثر اندرو مار

البته، بهترین NPC در ماجراجویی باید خود کارآگاه بزرگ ذهن، ایگناتیوس اینک‌بلات باشد. ایگناتیوس، از نامی که سر زبان ها افتاده تا کارآگاه بودن، بهترین NPC در کل ماژول ماجراجویی است. او از عبارات کارآگاهی اساسی مانند “شیطان در جزئیات است!” و از پیپ خود سیگار می کشد در حالی که ترجیح می دهد فقط از طریق تله پاتی صحبت کند.

بهترین بخش این است که او از شما دعوت می کند تا در تلاش خود برای حل معمای Concord Express به یک کارآگاه جوان تبدیل شوید. شما به زودی فراموش نخواهید کرد که یک کارآگاه شاگرد شوید و به ایگناتیوس اینکبولت کمک کنید تا یک قتل را در یک قطار جادویی حل کند. اگر همه ما مثل او باحال بودیم.

بعدی: سیاه‌چال‌ها و اژدها – جالب‌ترین مکان‌ها از کلیدهای طاق طلایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا