بازی

چیزهایی که درباره The Red Wizards Of Thay در DnD نمی دانستید

جادوگران قرمز تای، همانطور که از نامش پیداست، جادوگران لباس قرمزی هستند که از تای آمده اند. اما البته، چیزهای بیشتری برای آنها وجود دارد. استادان نکرومانسی و طرفداران بزرگ Liches، آنها یک گروه نمادین در Dungeons & Dragons هستند که برای استادان سیاه چال در دسترس هستند تا از آنها به عنوان شرور در کمپین های خود استفاده کنند. آنها همچنین به شکل گیری بسیاری از افسانه ها در قلمروهای فراموش شده، چه خوب و چه بد، کمک کردند.


مطالب مرتبط: راه هایی برای ساختن یک جادوگر قدرتمند در سیاه چال ها و اژدها

بین افسانه، مکانیک، و چیزهای بی اهمیت زندگی واقعی، جزئیات بسیار جالبی در مورد این جامعه جادوگران قدرتمند وجود دارد. بیایید به برخی از حقایق جالب در مورد جادوگران سرخ تای عمیقاً بپردازیم

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 اصول اولیه

Dead In Thay Cover Art اثر تایلر جاکوبسون / Tales From The Yawning Portal Art Via Wizards Of The Coast

فقط برای اینکه مطمئن شویم همه در یک صفحه هستیم. Thay کاملاً توسط این گروه کنترل می شود، در جامعه ای که توسط جادوگران آن کنترل می شود. آنها توسط شورای Zulkir اداره می شوند که کنترل جادوگران سرخ و Thay را در اختیار دارد.

آنها در مجموع هشت نفر هستند که هر کدام به یکی از مدارس جادویی که در D&D ارائه شده است اختصاص داده شده است. انحراف، طلسم، فال، افسون، تداعی، توهم، نکرومانسی، و دگرگونی.

9 ایجاد زندگی واقعی

سیاهچال های پیشرفته و اژدها نسخه 2 جلد هنر بزرگ
هنر جلد پیشرفته سیاهچال‌ها و اژدها نسخه دوم از طریق Wizards of the Coast

آنها نه تنها یک گروه نمادین در D&D هستند، بلکه مدتی است که در اطراف هستند. جادوگران سرخ تای برای اولین بار در نسخه دوم Dungeons & Dragons که توسط Ed Greenwood و Jeff Grubb ساخته شده بود معرفی شدند.

طراحی آنها نه تنها مستلزم طلسم‌سازان قدرتمندی بود که بازیکنان را به چالش می‌کشیدند، بلکه آنها سیاست‌های پیچیده‌ای را نیز در داستان‌هایشان ارائه می‌کردند که فرصت‌های نقش‌آفرینی جالبی را هنگام مواجهه با یکی از آنها ایجاد می‌کرد.

8 جایگزین کردن

نقشه ای از سرزمین تای، از Dungeons & Dragons

نام کشور آنها در حال حاضر کاملاً واضح است. اما چه چیز جالبی در مورد Thay وجود دارد، علاوه بر اینکه پایگاه اصلی جادوگران است؟ خوب، خود زمین دارای منابع طبیعی بسیاری است که مفید است زیرا برخی از این منابع می توانند به عنوان اجزای طلسم استفاده شوند.

آنها همچنین به دلیل تمایل خود به گسترش، حمله به بسیاری از کشورهای همسایه با ارتش خود شناخته شده اند. سربازان آنها گاهی اوقات می توانند دردسر ساز شوند زیرا همه آنها زنده نیستند، که همچنین یک موضوع کنجکاو در مورد آنها برای ما به ارمغان می آورد …

7 استفاده آنها از مردگان

سیاه چال ها و اژدها جنگجوی مرده
هوراسیو راناو، بازگشته اثر لیلی عبدلینا

این ملت به داشتن تعداد زیادی مرده در آن مشهور است. برخلاف بسیاری از مکان‌ها که این اقدامات را غیراخلاقی یا خطرناک می‌دانند، جادوگران سرخ هیچ مشکلی با نیروهای مرده ندارند و آنها را کاملاً مؤثر می‌دانند.

مطالب مرتبط: سیاه چال ها و اژدها: چیزهایی که درباره لیچ ها نمی دانستید

در واقع، برخی از موجودات قدرتمند در آنجا تصمیم گرفتند مرده شوند. این یک راه کارآمد برای افزایش طول عمر شما است و به طور کلی کشتن شما را برای دیگران سخت تر می کند. به همین دلیل است که برخی از آنها به مرده تبدیل می شوند و به همین دلیل است که آنها معمولاً با لیچ ها مرتبط هستند.

6 آنها برای برده داری شناخته شده اند

شخصیتی برای صحبت با زندانی وارد زندان می شود
PRISONER 13 PRISONER HIST SCENE Art by Katerina Ladon

علیرغم داشتن مردگان در خدمتشان، آنها به خاطر نگهداری برده داری در اطراف بدنام هستند، که متاسفانه یکی از چیزهایی است که تای را در حال دویدن نگه می دارد. این بردگان عمدتاً از افرادی هستند که به یک تایان یا اسیر جنگی فروخته می شوند.

خصیصه‌ای که در سرزمین‌های تای یک برده را نشان می‌دهد، موهای بسیار بلند و ضعیف آنهاست، زیرا بردگان اصلاً از کوتاه کردن موهای خود منع می‌شدند.

5 شاس اونجا

Szass Tam، که در Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves حضور دارد

نامی که اغلب هنگام صحبت از جادوگران قرمز به میان می آید، ساس تام است. او یکی از هشت ذوالکر زمان خود بود، به ویژه ذوالکور نکرومانسی. او با قدرت و نفوذ خود، جادوگران سرخ تای را به طور کامل تصاحب کرد.

با این حال، شورا هنوز وجود دارد و آنها به نظم بخشیدن به امور کمک می کنند. با این حال، ساس واقعاً مسئول است و قرن ها بر تای حکومت کرده است. علیرغم اینکه لیچ قدرتمندی است که به خاطر مهارت‌های نکرومانسی خود می‌ترسید، هوش و توانایی‌های دستکاری او به همان اندازه عالی است و او را به یک لیچ و سیاستمدار خطرناک تبدیل می‌کند.

4 سایر اعضا

سوفینا در فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves طلسم می‌کند.

اگرچه ما بیشتر در مورد Szass می شنویم و صحبت می کنیم – و دلیل خوبی هم دارد – یک سازمان از یک عضو تشکیل نشده است. اعضای برجسته دیگری از Red Wizards وجود داشته اند که در چندین نسخه معرفی شده اند.

برخی از آنها عبارتند از Rath Modar، یک جادوگر قدرتمند با تمرکز بر جادوی توهم، Zulkir of Conjuration Nevron، Zulkir of Alteration (در حال حاضر Transmutation نامیده می شود) Maligor، Sofina تازه معرفی شده، که از Szass در Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves اطاعت می کند، و به زودی.

3 دشمنان آنها

Dungeons And Dragons: ATiefling Caster، Human Fighter، Rogue Halfling Cleric و Elf Ranger با هم آماده مبارزه
راهنمای ماجراجویانه ساحل شمشیر توسط تایلر جاکوبسون

به‌عنوان جامعه‌ای بزرگ از نکرومان تشنه‌ی قدرت، بسیاری از مردم از آن‌ها خوششان نمی‌آید. بالاخره در بیشتر داستان ها از آنها به عنوان تبهکار استفاده می شود. با این حال، برخی از افراد باید بیشتر از دیگران با آنها برخورد کنند و کینه بین آنها را بسیار بزرگ می کند.

مطالب مرتبط: سیاه چال ها و اژدها: نمادین ترین هیولاها

عمدتاً درگیری‌های زیادی بین تای و آگلاروند رخ می‌دهد، ملتی که به دلیل تای دائماً در محاصره است. تایان ها همچنین چندین بار به راشمن واقع در شمال آنها حمله کردند. اگر می خواهید آنها را به عنوان دشمن در کمپین خود داشته باشید، شروع کردن در آگلاروند یا راشمن در هنگام حمله یک شروع عالی است.

2 آنها فاقد دین هستند

کشیشی معروف به Black Gauntlet of Bane، از Dungeons & Dragons
Black Gauntlet of Bane، از طریق جادوگران ساحل

در گروهی مانند این، شما فکر می کنید که آنها خدای شیطانی یا موجود شیطانی با قدرتی بی اندازه را می پرستند. و با وجود اینکه تعداد کمی از افراد مذهبی در درون جادوگران وجود دارند، خود جامعه برای دین ارزشی قائل نیست و تلاش برای جادو را بالاتر از آن قرار می دهد.

یکی از خدایی که معمولاً با جادوگران سرخ مرتبط است، Bane، خدای ستم، نفرت و وحشت است – فقط چیزهای خوب. با این حال، اگرچه او پرستندگانی در سراسر تای دارد، خود ملت او را به عنوان یک کل پرستش نمی کنند.

Sofina و Red Wizards Blade in Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves.

اگرچه D&D با تاس‌ریزی شروع شد، اما طبیعی است که یک فرنچایز به انواع دیگر رسانه‌ها گسترش یابد. و از آنجایی که جادوگران سرخ یک گروه معروف از دشمنان هستند، آنها نیز برای سواری همراه می شوند و از خود در رسانه ها اقتباس می شوند.

آنها در رمان‌هایی مانند سه‌گانه سرزمین‌های خالی از سکنه، بازی ویدیویی Neverwinter Nights 2 و اخیراً در فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves ظاهر می‌شوند.

بعدی: سیاه چال ها و اژدها: نکاتی برای تبدیل شدن به یک شرور که بازیکنان شما دوست دارند از آن متنفر شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا