بازی

نحوه تکمیل فصل 5 بازپس گیری نماد قلعه در آتش Engage

در حالی که دشواری به طور پیوسته با هر برخورد افزایش یافته است، نشان آتش درگیرفصل پنجم یک کار کاملاً ماکیاولیستی انجام می دهد: یک عنصر زمان بندی شده را معرفی می کند. دان، دان، دان! می بینید، نه تنها وظیفه دارید مهاجمان را از قلعه دفع کنید، بلکه با انجام این کار، یک دزد سینه های سمت چپ صفحه را غارت می کند. اگر آنها را تعقیب نمی‌کنید، گنجینه‌های واقعاً باشکوهی را از دست خواهید داد!


مطالب مرتبط: Fire Emblem Engage: Complete Combat Guide

در کنار این مانع اضافه شده، باید با تقویت‌کننده‌ها، گروه بزرگی از دشمنان و سخت‌ترین باس تا این مرحله در بازی مقابله کنید. اما در حالی که این مرحله کاملاً یک درجه سختی است، با پیروی از این راهنما می توانید از اشتباهات ما درس بگیرید و بر این مرحله غلبه کنید و در عین حال تمام گنج ها را برای خود مطالبه کنید.

گیمر ویدیوی روز

مرحله راه اندازی

با استفاده از این فصل، اکنون می توانید واحدها را تعویض کنید! اگرچه، با توجه به اینکه ده واحد دارید، و ده اسلات به شما داده می شود، مجبور نیستید هیچ انتخاب سختی انجام دهید. با این حال، شما اکنون یک فروشگاه دارید، بنابراین مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید. همه باید یک Vulnerary داشته باشند. فراتر از آن، شما باید به دنبال بهینه سازی تجهیزات همه باشید. شما می خواهید مطمئن شوید که Boucheron دستکش دارد، زیرا به او اجازه می دهد از حمله زنجیره ای خود در محدوده استفاده کند.

شما همچنین باید در نظر بگیرید که چه کسی چه حلقه نشانی را دریافت می کند. در این مرحله از بازی، آلیر را با مارث و سلین را با سلیکا حفظ کردیم. سیگورد را به فریم دادیم. این به او اجازه می دهد تا شخصیت ها را درمان کند و سپس دو مربع را عقب نشینی کند. این باعث می شود که یک بسیار جفت شدن قوی اگرچه می‌توانید سیگورد را تقریباً روی هر کسی قرار دهید، و این مناسب خواهد بود.

بمب ساعتی خزانه داری

Fire Emblem Engage, Chapter 5, The Treasure Room

اولین چیزی که می خواهیم به آن بپردازیم گنج است. صندوقچه گنج سمت چپ دارای شمشیر Armorslayer و گنج در سمت راست دارای کارکنان Obstruct است. عصا بسیار مفید است، زیرا به Framme اجازه می دهد موانع ایجاد کند، اما شمشیر باورنکردنی است. طبق نام خود، Armorslayer به Alear اجازه می دهد تا بتواند به طور تهاجمی واحدهای زرهی را تعقیب کند. شما آن شمشیر را می خواهید! البته، کار آسانی نیست، زیرا یک دزد به شدت به دنبال آن گنج خواهد بود و دوستانش از او حمایت خواهند کرد.

دزد در دور چهارم به گنج اول و در دور پنجم به گنج دوم می رسد و تا دور هفتم از طریق خروجی سمت چپ صفحه فرار می کنند. شما لازم نیست قبل از اینکه دزد به گنج ها برسد به سراغ او بروید، بلکه شما انجام دادن باید قبل از فرار او را بکشند.

رفتن به نبرد

Fire Emblem Engage, Chapter 5, Shooting Your Troops Up the Left Side

دشمنان

7x جنگنده شمشیر، 6x جنگنده تبر، 2x کاوالیر (لنس)، 3x زره لنس، 4x کماندار، 1x Qi Adept، 1x Nelucce

واحدهای اضافی: 2x کماندار، 2x کاوالیر (لنس)

گسترش

10 واحد

شرایط پیروزی

نلوچ را شکست دهید

گنجینه ها

Armorslayer (سینه گنج)، Obstruct (سینه گنج)

دشواری

★★★★★★★☆☆☆ (7/10)

چیزی وجود دارد که هنگام مبارزه برای اولین بار در این نبرد بلافاصله آشکار نخواهد شد: یک دیوار تخریب پذیر در کنار صندوقچه های گنج وجود دارد. بنابراین، در حالی که در ابتدا به نظر می رسد که نیروهای خود را در سمت چپ نقشه پایین بیاورید و آنها را سرگردان کنید، شما اراده بتوانید از خزانه وارد اتاق بزرگتری شوید که رئیس در آن قرار دارد. این نحوه برخورد شما با این نقشه را تغییر می دهد.

نشان آتش درگیر، فصل 5، Boucheron درباره تخریب دیوار

غریزه طبیعی شما احتمالاً این است که بخش عمده ای از نیروهای خود را از پله ها، از طریق درها و مستقیماً به اتاق رئیس بفرستید، در حالی که گروه کوچکتری از نیروهای سریعتر را برای تعقیب دزد در سمت چپ می فرستید. با این حال، در سختی‌های سخت‌تر، ممکن است متوجه شوید که نیروهای سرسخت زیادی در سمت چپ در سر راه شما ایستاده‌اند و سرعت تعقیب شما را بسیار کند می‌کنند. اگر آن گنجینه‌ها را می‌خواهید – و کاملاً می‌خواهید – ما یک رویکرد جدید را توصیه می‌کنیم: اکثریت نیروهای خود را به سمت چپ بفرستید.

در ابتدای مرحله، شما سه جنگنده شمشیر را در سمت چپ خواهید داشت، سه جنگنده تبر در کنار آنها، یک کماندار در سمت چپ (که باید خارج از برد همه نیروهای شما باشد)، یک جنگنده لنس زرهی در وسط، و یک کماندار در گوشه سمت راست. در ابتدای نبرد، کلوئی و آلفرد را به سمت چپ بفرستید و دو جنگنده شمشیر را بکشید (البته مطمئن شوید که کلویی به تیراندازی نزدیک نمی رسد).

Fire Emblem Engage، فصل 5، استفاده از سلین برای نرم کردن جنگنده تبر زرهی-1

Boucheron را به وسط بفرستید تا لنسر را بکشد و Vander، Louis و Alear را برای حمله به نیروهای سمت چپ بفرستید. از Mages و Etie خود بخواهید از همه پشتیبانی کنند و نیروهای دشمن را نرم کنند و Framme را به اطراف بفرستند تا هرکسی کبود شده را بهبود بخشد. در عرض دو دور، شما باید این دسته اول از افراد را تا حد زیادی پاک کنید.

نشان آتش درگیر، راهنمای رزمی، واحد زرهی سنگین تانک یک تیر

در نبردی که قرار است پیش بیاید، می خواهیم از دو طرف حمله کنیم. بنابراین، چند سرباز را پشت سر بگذارید تا نیروها را به قسمت پایین نقشه بکشید. لویی برای این نقش بسیار مناسب است. البته، او هر جا که برود مفید است، اما واقعاً می‌تواند خودش را حفظ کند، بنابراین اگر یک یا دو نیرو را برای کمک به او بگذارید، می‌توانید به طور موثر تیم نلوچ را نازک کنید. ما دوست داریم Etie را با او بگذاریم تا به انتخاب واحدها از دور کمک کند، و اگر از او با Framme نیز پشتیبانی کنید.، تیم کوچک او باید بتواند واقعاً خود را حفظ کند. برنامه این است که خیلی پشت درب پیشروی نکنیم. بگذار دشمنان نزد تو بیایند.

به خاطر داشته باشید که تقریباً تمام نیروها در این مرحله توانایی پشتیبان گیری دارند، به این معنی آنها واقعا می توانند در حملات زنجیره ای انباشته شوند، که زره لوئی را دور می زند. بنابراین مطمئن شوید که مراقب HP او باشید!

در مورد تیمی که به سمت چپ حرکت می کند، شما می توانید از تمام نقاط ضعف آنها استفاده کنید. یک گذرگاه بسیار باریک وجود دارد، بنابراین دشمن می تواند شما را به شدت تهاجمی تنگ کند. با این حال، شما باید بتوانید بکشید حداقل یک نیرو در هر نوبت در حالت ایده‌آل، شما نیروهای دیگر را بیرون می‌کشید، اما حتی اگر نمی‌توانید، به یاد داشته باشید، دارید شش دور برای رسیدن به دزد

Fire Emblem Engage, Chapter 5, Killing The Armor Lance

از Celine’s Warp Ragnarok برای بیرون آوردن واحد لنس آرمور استفاده کنید. که او را بیرون خواهد برد. سپس Vander را بفرست تا بین او و سه واحد دشمن باقی بماند. این باعث می شود برخی از آنها بیرون بیایند. اکثر واحدهای دیگر شما وارد خواهند شد و شما باید بتوانید بیشتر دشمنان را از بین ببرید و وارد آن خزانه شوید. حالا، دزد را سنجاق کنید، او را از خروجی دور نگه دارید، سپس او را بیرون بیاورید (نگران نباشید، او خیلی سرسخت نیست).

در نوبت بعدی، نیروهای خود را با دیوار تخریب پذیر ردیف کنید. شما می خواهید دو تا از شخصیت های زیباتر خود را به شکل یک دیوار تشکیل دهند و سپس چند واحد پرنعمت پشت آنها. همچنین دو استخر انرژی Emblem در گوشه این اتاق وجود دارد، بنابراین Alear و Celine را برای شارژ مجدد به آنجا ببرید. هنگامی که یک ترکیب کاربردی دارید، دیوار را بشکنید و حمله خود را شروع کنید.

اگر یک Handaxe در Boucheron دارید، او می تواند پشت نیروهای خط مقدم شما باشد، در حالی که هنوز هم آسیب اضافی می دهد.

Fire Emblem Engage, Chapter 5, Alear Breaks Nelucce

Nelucce، و محافظان کاوالیر او، به شما خواهند آمد. در حالی که برخی از نیروها را با کنار کشیدن آنها با تیم لوئیس کاهش خواهید داد، اما احتمالاً برخی از کاوالیرزهای پشتیبان نیز در اطراف وجود خواهند داشت. داشتن کاربران تبر مانند Boucheron و Vander به شکستن آنها کمک می کند، زیرا همه آنها از لنج استفاده می کنند. Nelucce یک دسته دارد، بنابراین او می تواند شما را با حملات دامنه دار بزند. او همچنین بسیار قوی است. با این حال، شما هنوز هم می توانید او را با Alear بشکنید. هنگامی که به اندازه کافی از کاوالیرز پاک کردید، Nelucce را تعقیب کنید، او را با Warp Ragnarok بزنید، سپس او را با Alear بشکنید و او را با بقیه نیروهای خود به پایان برسانید.

اکتشاف پس از نبرد

Fire Emblem Engage, Chapter 5, Calney And Pinet به تیم بپیوندید

بلافاصله پس از نبرد، 10000 طلا به شما داده می شود. پس از اتمام صحبت با ملکه، زمان جمع آوری منابع فرا رسیده است. در سمت چپ اتاق، خواهید دید 50 قطعه باند، 20 شمش آهن در پشت یک ستون و یک سیب زمینی در پشت ستون دیگر. در سمت راست اتاق، می توانید مقداری تخم مرغ پیدا کنیدپشت یک ستون نشسته است هنگامی که همه مطالب را جمع آوری کردید و با همه همراهان خود صحبت کردید، وقت آن است که بروید. پس از خروج، Calney و Pinet را به دست خواهید آورد، به این معنی که اکنون آهنگر خواهید داشت!

بعدی: Fire Emblem Engage: نکات مبتدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا