چه طور

چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

چه باید بدانیم

  • Midjourney می تواند ویدیوهای کوتاهی ایجاد کند که تغییر شبکه تصویر را از زمانی که شروع به تولید تصاویر می کند تا زمانی که به اتمام می رسد نشان می دهد.
  • این ویدیوی تایم لپس مانند را می توان با استفاده از --video پارامتری که وقتی در انتهای پیام‌های شما اضافه می‌شود، مطمئن می‌شود که Midjourney پیوندی به ویدیو به اشتراک می‌گذارد.
  • می توانید استفاده کنید --video پارامتر هنگام ایجاد تغییرات، کوچک‌نمایی یا حرکت روی تصاویر تا زمانی که یک شبکه تصویر درگیر باشد. هنگام درخواست افزایش مقیاس و هر اقدامی که شبکه تصویر را نشان نمی دهد، این پارامتر کار نمی کند.

پارامتر –video در Midjourney چه می کند؟

Midjourney علاوه بر تولید تصاویر از طریق یک اعلان، به شما امکان می‌دهد یک ویدیوی کوتاه از شبکه تصویر خود ایجاد کنید تا تکامل تصاویری که توسط ابزار هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند را نشان دهید. این ویدیو انتقالی را نشان می دهد که از زمانی که Midjourney شروع به پردازش درخواست تصور شما می کند تا تکمیل تصاویر شما رخ می دهد.

این کار با استفاده از --video پارامتری که وقتی به انتهای فرمان ورودی شما اضافه شود، اطمینان حاصل می کند که Midjourney یک ویدیوی Timelapse از نحوه تولید تصاویر ایجاد می کند. وقتی Midjourney تصاویر شما را با --video پارامتر، می‌توانید با واکنش به پاسخ آن با یک ایموجی پاکت، پیوندی به ویدیوی تایم لپس درخواست کنید.

این --video پارامتر فقط برای تصاویری که می خواهید ایجاد کنید کار نمی کند، بلکه می تواند برای به دست آوردن یک ویدیوی کوتاه از تغییر شکل برای تصاویری که قبلاً با استفاده از ابزار هوش مصنوعی ایجاد کرده بودید نیز استفاده شود. وقتی پیوند ویدیوی تولید شده را باز می‌کنید، می‌توانید مستقیماً با استفاده از منوی مرورگر، آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

باید توجه داشته باشید که --video پارامتر فقط می تواند فیلم های کوتاهی از شبکه تصویر ایجاد کند که شامل هر 4 تصویری است که بر اساس ورودی شما ایجاد می شود. تا زمانی که یک شبکه تصویر درگیر باشد، می‌توانید هنگام ایجاد تغییرات، کوچک‌نمایی یا حرکت روی تصاویر از آن استفاده کنید. شما نمی توانید استفاده کنید --video پارامتر هنگام افزایش مقیاس تصاویر، زیرا هیچ تغییری برای نشان دادن وجود ندارد.

چگونه از تصاویر خلق شده خود در Midjourney ویدیو بسازید

با استفاده از پارامتر –video امکان تولید ویدئو از تصاویر ایجاد شده امکان پذیر است. می‌توانید با دنبال کردن دستور زیر، یک ویدیو از Midjourney برای ساخت بعدی خود درخواست کنید:

/imagine prompt

What to know Midjourney can create short videos that show the transformation of the image grid from when it starts...

The post How to Make Videos of Your Image Creations on Midjourney appeared first on Nerds Chalk.

--video – جایی که شما جایگزین می کنید

What to know Midjourney can create short videos that show the transformation of the image grid from when it starts…

The post How to Make Videos of Your Image Creations on Midjourney appeared first on Nerds Chalk.

با کلماتی که می خواهید به عنوان ورودی برای توصیف آنچه می خواهید ایجاد کنید وارد کنید.

برای شروع، هر یک از سرورهای Midjourney را در Discord باز کنید یا از سرور Discord یا Discord DM خود به Midjourney Bot دسترسی پیدا کنید. صرف نظر از نحوه دسترسی به آن، روی آن ضربه بزنید جعبه متن در پایین

اینجا تایپ کنید /imagine و انتخاب کنید /تصور کن گزینه ای از منو

1689342687 416 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

توجه داشته باشید: همچنین می‌توانید هنگام استفاده از Zoom Out، Pan یا سایر ویژگی‌هایی که در آن شبکه تصویر ایجاد می‌شود، از فرمان ویدیویی استفاده کنید.

حالا اعلان مورد نظر خود را در کادر “prompt” وارد کرده و سپس آن را اضافه کنید --video پارامتر در انتهای فرمان شما پس از ارائه درخواست، دکمه را فشار دهید کلید ورود روی صفحه کلید خود تا Midjourney این درخواست ایجاد تصویر را ارسال کنید.

1689342687 662 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

Midjourney اکنون پردازش شبکه تصویر شما را آغاز می کند و پس از تکمیل، باید مجموعه ای از 4 تصویر را در پاسخ Midjourney مشاهده کنید. هنگامی که پاسخ نهایی را با شبکه تصویر کاملاً تولید شده مشاهده کردید، نشانگر را روی این پاسخ قرار دهید و روی آن کلیک کنید Reaction را اضافه کنید دکمه (این یک نماد شکلک خندان با علامت مثبت است که در گوشه سمت راست بالای پاسخ Midjourney ظاهر می شود).

1689342687 285 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

وقتی منوی Reactions باز شد، تایپ کنیدپاكت نامه” درون نوار جستجو در بالای این منو قرار گرفته و روی اولین کلیک کنید ایموجی پاکت نامه که در داخل نتایج جستجو ظاهر می شود.

1689342688 51 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

مشاهده خواهید کرد که این ایموجی پاکت در زیر پاسخ اصلی ظاهر می شود.

1689342689 407 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

در عرض چند ثانیه پس از واکنش شما، Midjourney پاسخ دیگری با اطلاعات دقیق در مورد تصاویر تولید شده شما نشان می دهد. در اینجا، پیوندی را در مجاورت بخش “Video:” مشاهده خواهید کرد که برای مشاهده فیلم تایم لپسی که Midjourney بر اساس تصاویر شما ایجاد کرده است، باید روی آن کلیک کنید.

1689342689 831 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

وقتی روی پیوند ویدیو کلیک می کنید، Midjourney اکنون یک برگه جدید در مرورگر وب شما باز می کند که در آن ویدیوی Timelapse تولید شده پخش می شود. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه می توانید این ویدیو را با جزئیات در بخش زیر این پست ذخیره کنید.

چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

نحوه ایجاد ویدیو از تصاویری که قبلاً تولید شده اند

اگرچه می توانید یک ویدیوی تایم لپس از نسل تصویر آینده خود ایجاد کنید، Midjourney همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که از تصاویری که قبلاً تولید کرده اید، فیلم ایجاد کنید. برای ایجاد فیلم کوتاه شبکه‌های تصویری که قبلاً تولید شده‌اند، باید از پارامتر Seed در Midjourney استفاده کنید.

دانه یا --seed پارامتر چیزی است که به شما امکان می دهد تصاویر یکسان ایجاد کنید و تصاویری را که قبلاً در Midjourney ایجاد شده اند تغییر دهید. هر شبکه تصویری که Midjourney ایجاد می‌کند دارای یک مقدار بذر مرتبط است که به شما امکان می‌دهد خلاقیت‌های مشابه را بازتولید کنید. می‌توانید مقدار اولیه ترجیحی خود را برای تصاویر تولید شده مشخص کنید یا با دریافت اطلاعات دقیق درباره آثار خود پس از تولید، ارزش اولیه آن را بدست آورید.

اگر می‌خواهید ویدیویی از یک شبکه تصویری که قبلاً تولید شده است ایجاد کنید، می‌توانید بسته به اینکه در هنگام ایجاد آنها یک مقدار seed اختصاص داده‌اید یا نه، از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید.

روش 1: برای درخواست هایی با مقدار seed قبلاً مشخص شده است

اگر قبلاً با پارامتر seed آشنا هستید و هنگام تولید تصاویر از مقادیر seed استفاده می کنید، ایجاد یک ویدیو برای تصاویر تولید شده آسان است. برای شروع، سرور Midjourney، ربات یا Discord DM خود را باز کنید، جایی که مجموعه تصاویر موجود را ایجاد کرده اید. اکنون، تصاویری را که قبلاً با یک مقدار دانه خاص ایجاد کرده‌اید، پیدا کنید.

هنگامی که آن را پیدا کردید، مطمئن شوید که درخواستی که برای ایجاد این تصاویر استفاده کردید دارای یک مقدار اولیه مرتبط با آنها باشد. درخواست هایی با مقدار seed خواهد داشت --seed (value) به عنوان بخشی از ورودی اگر درخواست شما دارای مقدار اولیه است، کل متن درخواست را انتخاب کنید و آن را در کلیپ بورد خود کپی کنید.

1689342690 391 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

حال، روی آن کلیک کنید جعبه متن در پایین، تایپ کنید /imagine و انتخاب کنید /تصور کن گزینه ای از منو

1689342690 53 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

در کادر «اعلان»، درخواستی را که قبلاً کپی کرده‌اید، بدون هیچ تغییری، به همان شکلی که هست، جای‌گذاری کنید.

1689342690 673 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

در انتهای این دستور تایپ کنید --video و سپس دکمه را فشار دهید وارد کلید روی صفحه کلید خود

1689342690 100 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

Midjourney اکنون تصاویر تولید شده قبلی را در یک پاسخ جدید بازسازی خواهد کرد. هنگامی که شبکه تصویر به طور کامل پردازش شد، نشانگر را روی این پاسخ قرار دهید و روی آن کلیک کنید Reaction را اضافه کنید دکمه (این یک نماد شکلک خندان با علامت مثبت است که در گوشه سمت راست بالای پاسخ Midjourney ظاهر می شود).

1689342691 907 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

وقتی منوی Reactions باز شد، تایپ کنیدپاكت نامه” داخل نوار جستجو در بالای این منو و بر روی اولین کلیک کنید ایموجی پاکت نامه که در داخل نتایج جستجو ظاهر می شود.

1689342691 910 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

مشاهده خواهید کرد که این ایموجی پاکت در زیر پاسخ اصلی ظاهر می شود.

1689342691 310 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

در عرض چند ثانیه پس از واکنش شما، Midjourney پاسخ دیگری با اطلاعات دقیق در مورد تصاویر تولید شده شما نشان می دهد. در اینجا، پیوندی را در مجاورت ” خواهید دیدویدئو:بخش ” که برای مشاهده فیلم Timelapse که Midjourney بر اساس تصاویر شما ساخته است، باید روی آن کلیک کنید.

1689342691 267 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

وقتی روی پیوند ویدیو کلیک می کنید، ویدیوی تایم لپس تولید شده در یک تب جدید مرورگر پخش می شود.

1689342692 816 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

روش 2: برای درخواست بدون مقدار seed

اگر قبلاً تصاویری را بدون تعیین مقدار اولیه در درخواست خود ایجاد کرده بودید، تنها زمانی می‌توانید ویدیوی آن را ایجاد کنید که مقادیر اولیه اولیه آن را بدست آورید. برای یافتن مقدار اولیه یک تصویر، سرور Midjourney، Bot یا Discord DM خود را باز کنید، جایی که مجموعه تصاویر موجود را ایجاد کرده‌اید و تصاویری را که قبلاً ایجاد کرده‌اید، قرار دهید.

هنگامی که شبکه تصویر اصلی را پیدا کردید، نشانگر را روی پاسخی که دارای شبکه تصویر است نگه دارید و روی آن کلیک کنید Reaction را اضافه کنید دکمه (این یک نماد شکلک خندان با علامت مثبت است که در گوشه سمت راست بالای پاسخ Midjourney ظاهر می شود).

1689342692 12 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

وقتی منوی Reactions باز شد، تایپ کنیدپاكت نامه” درون نوار جستجو در بالای این منو قرار گرفته و روی اولین کلیک کنید ایموجی پاکت نامه که در داخل نتایج جستجو ظاهر می شود.

1689342692 952 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

مشاهده خواهید کرد که این ایموجی پاکت در زیر پاسخ اصلی ظاهر می شود. در عرض چند ثانیه پس از واکنش شما، Midjourney پاسخ دیگری با اطلاعات دقیق در مورد تصاویر تولید شده شما نشان می دهد. در اینجا، مقدار دانه منحصربه‌فردی را می‌بینید که با بررسی عدد مجاور “به شبکه تصویر اختصاص داده شده است.دانه” بخش. برای بازسازی مجموعه اصلی تصاویر خود، مطمئن شوید که شماره کنار «seed» را از پاسخ Midjourney کپی کرده و آن را در جای دیگری یادداشت کنید.

1689342693 991 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

گام بعدی این است که دستور اصلی را که برای تصاویر تولید شده استفاده کرده اید، پیدا کنید. برای انجام این کار، بر روی آن کلیک کنید پرش به پیام زیر آخرین پاسخ

1689342693 897 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

این شما را به پاسخی می برد که شامل شبکه تصویر اصلی است. از اینجا، و را انتخاب کنید کل درخواست را کپی کنید بالای شبکه تصویر

1689342693 635 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

اکنون روی کادر متنی در پایین کلیک کرده و تایپ کنید /imagine و انتخاب کنید /تصور کن گزینه ای از منو

1689342694 626 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

در داخل کادر “اعلان”، چسباندن درخواستی که در مرحله قبل کپی کردید. هنوز درخواست را ارسال نکنید.

1689342694 373 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

هنگامی که درخواست اصلی را جای‌گذاری کردید، باید مقدار seed را که قبلاً کپی کرده‌اید وارد کنید. برای تعیین مقدار seed، تایپ کنید --seed value – عدد seed را که قبلاً کپی کرده‌اید جایگزین «value» کنید.

1689342694 771 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

بعد تایپ کنید --video در انتهای این دستور و سپس دکمه را فشار دهید وارد کلید روی صفحه کلید خود

1689342694 578 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

Midjourney اکنون تصاویر تولید شده قبلی را در یک پاسخ جدید بازسازی خواهد کرد. هنگامی که شبکه تصویر به طور کامل پردازش شد، نشانگر را روی این پاسخ قرار دهید و روی آن کلیک کنید Reaction را اضافه کنید دکمه (این یک نماد شکلک خندان با علامت مثبت است که در گوشه سمت راست بالای پاسخ Midjourney ظاهر می شود).

1689342694 69 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

وقتی منوی Reactions باز شد، تایپ کنیدپاكت نامه” درون نوار جستجو در بالای این منو قرار گرفته و روی اولین کلیک کنید ایموجی پاکت نامه که در داخل نتایج جستجو ظاهر می شود.

1689342694 397 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

مشاهده خواهید کرد که این ایموجی پاکت در زیر پاسخ اصلی ظاهر می شود.

1689342695 678 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

در عرض چند ثانیه پس از واکنش شما، Midjourney پاسخ دیگری با اطلاعات دقیق در مورد تصاویر تولید شده شما نشان می دهد. در اینجا، پیوندی را در مجاورت ” خواهید دیدویدئو:بخش ” که برای مشاهده فیلم Timelapse که Midjourney بر اساس تصاویر شما ساخته است، باید روی آن کلیک کنید.

1689342695 293 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

وقتی روی پیوند ویدیو کلیک می‌کنید، ویدیوی Timelapse تولید شده در یک برگه مرورگر جدید پخش می‌شود.

1689342695 704 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

چگونه ویدیوهای تایم لپس را برای تصاویر Midjourney خود ذخیره کنیم

وقتی از --video پارامتر همراه با اعلان ورودی شما و واکنش به پاسخ Midjourney با استفاده از ایموجی پاکت، ابزار هوش مصنوعی پیوند ویدیوی تایم لپسی را که بر اساس تصاویر تولید شده شما ایجاد کرده است، با شما به اشتراک می گذارد. برای ذخیره ویدیوی شبکه تصویر، روی آن کلیک کنید ارتباط دادن در مجاورت “ویدئو:بخش ” از پاسخ Midjourney که جزئیات تصاویر شما را نشان می دهد.

1689342695 293 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

وقتی روی پیوند ویدیو کلیک می‌کنید، کادر ترک اختلاف را می‌بینید. برای ادامه، روی آن کلیک کنید از سایت دیدن کنید در گوشه سمت راست پایین جعبه

1689342695 692 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

Midjourney اکنون یک برگه جدید در مرورگر وب شما باز می کند که در آن ویدیوی Timelapse تولید شده پخش می شود. می‌توانید به گزینه‌هایی برای ذخیره این ویدیو دسترسی داشته باشید کلیک راست در هر نقطه از ویدیو و با استفاده از ذخیره ویدیو به عنوان گزینه ای از منوی سرریز.

1689342696 155 چگونه از تصاویر خود در Midjourney فیلم بسازید

هنگامی که مرورگر وب شما دانلود ویدیو را به پایان رساند، یک فایل MP4 را می بینید که در محل دانلود پیش فرض در رایانه خود ذخیره شده است.

این تمام چیزی است که باید در مورد استفاده از پارامتر Video برای ساختن ویدیوهایی از تصاویر خلق شده خود در Midjourney بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا