شبکه های اجتماعی

ابزارهای جدید هشتگ اینستاگرام! یافتن + سازماندهی بهترین هشتگ ها

یک استراتژی خوب هشتگ اینستاگرام می تواند به دیده شدن پست های شما توسط افراد بیشتری کمک کند، اما یک استراتژی هشتگ بد اینستاگرام می تواند حساب شما را اسپم نشان دهد و در واقع به جای کمک به حساب شما آسیب برساند.

بنابراین چگونه هشتگ های مناسب اینستاگرام را برای لایک پیدا کنید؟

امروز مجموعه جدیدی از ابزارهای هشتگ اینستاگرام را معرفی می کنیم که به شما کمک می کند بهترین هشتگ ها را پیدا کنید و همه آنها را مرتب نگه دارید!

هر دوی این ویژگی های جدید نه تنها به شما در صرفه جویی در زمان کمک می کنند، بلکه به شما کمک می کنند تا به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود در اینستاگرام نیز دسترسی پیدا کنید! در اینجا نحوه استفاده از آنها آمده است:

پیشنهادات هشتگ: هشتگ های مناسب را در چند ثانیه پیدا کنید

این هشتگ های درست اینستاگرام به شما کمک می کند تا به گروه هدفی از افرادی برسید که (هنوز شما را دنبال نمی کنند) و توجه بیشتری به محتوای شما داشته باشند. در صورت استفاده صحیح، هشتگ‌های اینستاگرام می‌توانند به شما کمک کنند تا لایک‌های بیشتری در عکس‌های خود داشته باشید و حتی فالوورهای اینستاگرام بیشتری داشته باشید!

اما هشتگ های اشتباه اینستاگرام باعث می شود حساب شما هرزنامه به نظر برسد و استفاده از هشتگ های عمومی مانند #sunset با میلیون ها پست روی آن ها هیچ یک از دنبال کنندگان (یا مشتریان) مناسب را برای شما به همراه نخواهد داشت.

با استفاده از ویژگی جدید Later’s Hashtag Suggestions، می توانید به طور خودکار هشتگ های مرتبط را برای عکس خود پیدا کنید. تنها چیزی که باید بدانید هشتگ *یک* است و ما در یک ثانیه تحقیق هشتگ را برای شما انجام خواهیم داد!

اغلب اوقات ممکن است چند هشتگ را بشناسید که می خواهید از آنها استفاده کنید، اما وقت تحقیق برای پر کردن 30 هشتگی که مجاز به استفاده در هر پست هستید را ندارید. پیشنهادات هشتگ به شما کمک می‌کند تا هشتگ‌های مرتبط را بیابید و به راحتی آن‌ها را در کپشن خود وارد کنید، بنابراین می‌توانید هشتگ‌های خود را بدون صرف زمان زیادی برای تحقیق به حداکثر برسانید.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید عکسی از یک وستی شایان ستایش، مانند سگ دفتر ما استلا، پست کنید.

فقط کلیک کنید پیشنهادات هشتگ در زیر پست شما، منویی در سمت راست باز می شود:

هشتگی را که می‌خواهید در کادر متنی در بالا استفاده کنید تایپ کنید، روی «پیشنهاد» ضربه بزنید تا حداکثر 30 هشتگ مرتبط ایجاد شود که بر اساس ارتباط مرتب شده‌اند!

در این مورد، ما می خواهیم #westie را تایپ کنیم تا ببینیم از چه هشتگ های دیگری باید استفاده کنیم.

اکنون می توانم هشتگ های مرتبط و هدفمندی را که مربوط به پست اینستاگرام من است ببینم. در این مورد، هشتگ‌های اینستاگرام بزرگ‌تری مانند #westiesofinstagram و #dogsofinstagram خواهند بود، اما با اسکرول کردن به پایین، هشتگ‌های خاص بیشتری مانند #westiemoments یا #westielove را نیز پیدا خواهید کرد.

برای افزودن این هشتگ ها به پست خود، کافی است روی هشتگ هایی که می خواهید اضافه کنید کلیک کنید و سپس روی «درج هشتگ» کلیک کنید. اکنون، می بینید که همه آنها به انتهای کپشن اضافه شده اند و می توانید پست اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید!

پیشنهادات هشتگ در همه موجود است طرح های تجاری بعدی – اکنون برای دسترسی به این ویژگی جدید ارتقا دهید!

برای استفاده از پیشنهادات هشتگ به کمک نیاز دارید؟ راهنمای کمک ما را در اینجا بررسی کنید. آیا می خواهید تمام هشتگ های #Westie خود را برای دفعه بعد ذخیره کنید؟ ادامه مطلب…

هشتگ های اینستاگرام خود را با کپشن های ذخیره شده دسته بندی کنید

در طول همه هرج و مرج پیرامون Shadowban در سال گذشته، یک چیز مشخص شد – دیگر نمی‌توانید دقیقاً همان فهرست هشتگ‌های اینستاگرام را در هر پست کپی و جایگذاری کنید و آن را یک روز صدا کنید.

در واقع، انجام این کار ممکن است توسط الگوریتم اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شود و می تواند بر روی دید پست شما تأثیر بگذارد، به همین دلیل است که قوانین جدید برای هشتگ های اینستاگرام شامل تغییر هشتگ های اینستاگرام و هدف قرار دادن آنها برای هر موضوع یا دسته بندی می شود.

ارائه یک لیست کاملاً جدید از هشتگ‌ها هر بار که پست می‌کنید ممکن است کار سختی به نظر برسد، اما ویژگی Later’s Saved Captions می‌تواند این فرآیند را بسیار ساده کند.

با زیرنویس‌های ذخیره شده، می‌توانید فهرست‌های هشتگ متعددی را بر اساس دسته‌های هشتگ‌هایی که اغلب استفاده می‌کنید ایجاد کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک برند مسافرتی را اداره می کنید و اغلب عکس هایی از مکان های زیبا در سراسر جهان ارسال می کنید. به‌جای استفاده از هشتگ‌های عمومی سفر در هر عکس، می‌خواهید برای هر شهر، ایالت یا کشور هشتگ‌های خاص مکان اضافه کنید یا برای انواع مختلف عکس‌هایی که پست می‌کنید، مانند کوه‌ها، سواحل یا عکس‌های شهر، دسته‌بندی هشتگ داشته باشید.

به جای تلاش برای به خاطر سپردن (یا یافتن) این هشتگ ها برای هر پست، می توانید از زیرنویس های ذخیره شده استفاده کنید تا همه آنها را مرتب نگه دارید تا بتوانید به سرعت آنها را هنگام برنامه ریزی در آینده اضافه کنید.

اگر می‌خواهید یک عکس از یک ساحل در سن دیگو برنامه‌ریزی کنید، از آنجایی که ما قبلاً هشتگ‌ها را برای دسته‌های مختلف ذخیره کرده‌ایم، می‌توانیم هشتگ‌های مربوطه را برای سواحل، کالیفرنیا، سفر و سن دیگو تنها با کلیک یک دکمه درج کنیم!

بعد از اینکه کپشن خود را نوشتید، کافی است روی «زیرنویس‌های ذخیره شده» کلیک کنید و سپس روی فهرست هشتگ مناسب کلیک کنید تا بلافاصله آن هشتگ‌ها را به کپشن خود اضافه کنید.

با استفاده از پیشنهادات هشتگ، می توانید مکان را تایپ کنید، مانند #losangeles یا #california، و فورا هشتگ های مرتبط را برای عکس خود پیدا کنید. سپس، می‌توانید این هشتگ‌ها را به‌عنوان یک عنوان «ذخیره‌شده» ذخیره کنید و همه آن‌ها را برای دفعه بعد که به آن‌ها نیاز دارید نگه دارید!

زیرنویس‌های ذخیره‌شده در همه طرح‌های بعدی – از جمله طرح رایگان ما!

برای استفاده از زیرنویس‌های ذخیره‌شده به کمک نیاز دارید؟ راهنمای کمک ما را در اینجا بررسی کنید.

سوالات متداول هشتگ اینستاگرام

سوالات بیشتری در مورد هشتگ های اینستاگرام دارید؟ سؤالات متداول زیر یا این پست های وبلاگ محبوب را بررسی کنید: راهنمای نهایی هشتگ های اینستاگرام و قوانین جدید برای هشتگ های اینستاگرام در سال 2018

س: از چند هشتگ اینستاگرام باید استفاده کنید؟

پاسخ: واقعاً به شما بستگی دارد. برخی از مردم فکر می کنند که استفاده از هر 30 هشتگ می تواند هرزنامه به نظر برسد، برخی دیگر فکر می کنند که اگر می خواهید حساب خود را افزایش دهید باید تا آنجا که می توانید.

الکس توبی، کارشناس اینستاگرام، استفاده از حداکثر تعداد هشتگ های مجاز توسط اینستاگرام را توصیه می کند که 30 است. در حالی که 30 هشتگ ممکن است زیاد به نظر برسد، او می گوید که استفاده از حداکثر مقدار هشتگ اینستاگرام به شما فرصت های بیشتری برای کشف شدن می دهد.

با این حال، اگر با استفاده از این تعداد احساس راحتی نمی کنید، با خیال راحت، کمتر را انتخاب کنید. همیشه اشکالی ندارد که با تعداد هشتگ هایی که در یک پست در جستجو استفاده می کنید آزمایش کنید تا نقطه شیرین هشتگ خود را پیدا کنید.

س: آیا باید هشتگ های اینستاگرام را در کپشن قرار دهید یا در اولین کامنت؟

ج: مهم نیست! شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه هشتگ ها اگر در کامنت اول باشند کار نمی کنند، اما هیچ مدرکی برای اثبات این موضوع وجود ندارد.

اگر پست‌های اینستاگرام را زمان‌بندی می‌کنید، گذاشتن هشتگ‌ها در کپشن بسیار آسان‌تر است، زیرا می‌توانید آنها را زمان‌بندی کنید و سپس پست‌های خود را به‌طور خودکار در اینستاگرام منتشر کنید.

زیرا عکس های روی هشتگ ها به ترتیب زمانی ظاهر می شوند ارسال شده (نه زمانی که هشتگ را اضافه کردید)، باید اطمینان حاصل کنید که هشتگ های شما در زمان ارسال یا بلافاصله بعد از آن اضافه می شوند. افزودن هشتگ بعد از پست واقعاً کمک زیادی به شما نخواهد کرد.

اما اگر از تمام 30 هشتگ اینستاگرام استفاده می‌کنید، وجود همه آن‌ها در کپشن کمی اسپم به نظر می‌رسد و همچنین می‌تواند توجه را از کپشن اصلی یا دعوت به اقدام شما منحرف کند. اگر به جای انتشار خودکار پست‌های اینستاگرام را از طریق نوتیفیکیشن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید به سادگی هشتگ‌های زیرنویس خود را «کپی» کنید، هنگام ارسال آن‌ها را حذف کنید و سپس آن‌ها را در اولین نظر «پیست» کنید.

در پایان، این به شما بستگی دارد و اینکه فکر می کنید چه چیزی برای حساب شما بهترین کار را می کند! هر دو راه به خوبی کار می کنند.

س: چگونه بفهمم هشتگ های اینستاگرام برای استفاده از چه هشتگ هایی مناسب هستند؟

پاسخ: ابتدا، باید از برچسب‌های حقه‌بازی مانند #likeforlike اجتناب کنید. توصیه الکس توبی این است که از هشتگ های اینستاگرامی که بیش از 1 میلیون بار استفاده شده است خودداری کنید. اگرچه این برچسب‌ها ممکن است چند لایک اضافی برای شما به همراه داشته باشند، اما به شما کمکی نمی‌کنند که دنبال‌کننده‌ای هدفمند و هدفمند داشته باشید.

در مرحله بعد، او می‌گوید برچسب‌هایی را انتخاب کنید که حساب، تجارت و بازار هدف شما را توصیف می‌کنند. به عنوان مثال، Little Spoon یک شرکت تحویل غذای کودک است که بازار هدف آن انتظار مادران و والدین دارای فرزندان کوچک است.

این حساب از هشتگ‌ها برای توصیف محصول و تجارت خود مانند #littlespoon، #babyblends، #freshbabyfood و #organicbabyfood و همچنین هشتگ‌های کمپین مارک‌دار خود مانند #itsfreshbaby و #nomoreoldbabyfood استفاده می‌کند.

همچنین از هشتگ‌هایی استفاده می‌کند که مشتری ایده‌آل خود را مانند #foodie، #girlmom، #boymom و #babyontheway را توصیف می‌کند، همراه با هشتگ‌های انجمن برای والدین مانند #motherhoodunplugged، #letthembelittle، و #dailyparenting.

می‌توانید از پیشنهادات هشتگ برای یافتن این هشتگ‌ها استفاده کنید و سپس از Saved Captions برای ذخیره آن‌ها برای دفعه بعد استفاده کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا