ارز دیجیتال

آیا شیبا اینو هنوز یک سرمایه گذاری قابل قبول است؟ قیمت SHIB در حالی که اسفنج رالی قوی را نشان می دهد کاهش می یابد

منبع: TradingView

قیمت شیبا اینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافته و به 0.00000865 دلار کاهش یافته است زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال 1.5 درصد کاهش یافته است.

افت SHIB امروز به این معنی است که 1٪ در یک هفته و 16٪ در 30 روز گذشته از دست داده است، با توکن meme 6.5٪ از ابتدای سال.

با توجه به اینکه بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از ابتدای سال 2023 تا کنون 61 درصد و 51 درصد رشد کرده اند، SHIB به راحتی می تواند به عملکرد ضعیف در ماه های اخیر متهم شود، زیرا این کوین از فوریه در حال کاهش است. .

اما در حالی که این از دست دادن ارزش مداوم می تواند به عنوان شواهدی استفاده شود که SHIB ممکن است در حالت نزول ترمینال قرار گیرد، ورود طولانی مدت شبکه لایه دو Shibarium می تواند به راحتی نماد میم را در چند ماه آینده به پرواز درآورد. ظاهر SHIB: The Metaverse.

علاوه بر این، معامله‌گران همچنین ممکن است به دنبال تنوع بخشیدن به دارایی‌های خود به توکن‌های میم جدیدتری باشند که اخیراً از شتاب بیشتری برخوردار بوده‌اند، که باب اسفنجی (اسفنجی) یکی از برجسته‌ترین آنها است.

آیا شیبا اینو هنوز یک سرمایه گذاری قابل قبول است؟ قیمت SHIB کاهش می یابد در حالی که SPONGE رالی قوی را نشان می دهد – آیا پتانسیل 100 برابری در سال 2023 وجود دارد؟

نمودار SHIB در حال حاضر اخبار خوبی را ارائه نمی دهد، زیرا شاخص های آن حاکی از زیان بیشتر در روزهای آینده است.

1684962614 18 آیا شیبا اینو هنوز یک سرمایه گذاری قابل قبول است؟

شاخص قدرت نسبی سکه (بنفش) از کمی بیش از 70 در چند روز پیش به نزدیک به 30 امروز کاهش یافته است و ممکن است قبل از بازگشت دوباره کاهش یابد.

همچنین نشان دهنده کاهش بیشتر میانگین متحرک 30 روزه SHIB (زرد) است که اکنون به سمت میانگین 200 روزه خود (آبی) نزول می کند و ممکن است در یک یا دو روز آینده به پایین تر از دومی سقوط کند و یک “صلیب مرگ” را تشکیل دهد.

و در حالی که سطح حمایت SHIB (سبز) در دو روز گذشته افزایش یافته است، نماد میم می تواند به راحتی از این طبقه سقوط کند، چیزی که ضرر بیشتری را به همراه خواهد داشت.

از آنجایی که بازار گسترده‌تر در وضعیتی نامطمئن و نامطمئن باقی می‌ماند، SHIB مطمئناً می‌تواند در کوتاه‌مدت بیشتر سقوط کند و سکه نیز در حال حاضر از کمبود اخبار مثبت رنج می‌برد.

گفته می‌شود، داده‌های آمار نهنگ همچنان نشان می‌دهد که SHIB همچنان پرمعامله‌ترین توکن در میان نهنگ‌های ERC-20 و گسترده‌ترین توکن از نظر ارزش دلاری کل دارایی‌های نهنگ است.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر روی نماد میم نشسته‌اند و انتظار دارند دیر یا زود یک رالی بزرگ اتفاق بیفتد.

چنین تجمعی احتمالاً با راه‌اندازی عمومی کامل Shibarium، یک شبکه لایه دو برای Shiba Inu آغاز می‌شود که توکن میم و اکوسیستم کوچک داپ‌های آن را با تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر فراهم می‌کند.

طبق گفته توسعه‌دهندگانی که روی Shibarium کار می‌کنند، لایه دو باید در هر نقطه‌ای «از هم‌اکنون تا پایان آگوست» راه‌اندازی کامل خود را ببیند.

پس از راه‌اندازی، به طور بالقوه می‌تواند به پذیرش و توسعه Shiba Inu کمک کند و به توکن meme کمک کند تا برنامه‌های خود را فراتر از ShibaSwap و چند مورد دیگر گسترش دهد.

به نوبه خود، این می تواند تقاضا برای SHIB را افزایش دهد که به ناچار قیمت آن را افزایش می دهد.

تقریباً همین مورد در مورد SHIB صدق می کند: Metaverse، یک دنیای مجازی با تم Shiba Inu که به کاربران امکان می دهد قطعه زمین های دیجیتال را به عنوان NFT خریداری کنند و انواع مینی بازی ها را انجام دهند.

هیچ داده‌ای برای انتشار SHIB: The Metaverse وجود ندارد، اما زمانی که وارد شود، می‌تواند به SHIB کمک زیادی کند.

بنابراین از موقعیت ضعیف 0.00000865 دلاری خود می تواند به راحتی تا 0.0001 دلار یا بالاتر در چند ماه آینده شلیک کند و احتمالاً تا آغاز سال 2024 یک یا دو رقم اعشار دیگر را از دست بدهد.

اکنون Shiba Inu را بخرید

SPONGE بهتر از SHIB عمل می کند

تقریباً نیازی به گفتن نیست، دارندگان SHIB می‌توانند ماه‌ها منتظر یک چرخش در اقبال اخیر میم توکن باشند، که باعث می‌شود آن‌ها و معامله‌گران اگر می‌خواهند در این مدت سود به دست بیاورند، باید به جای دیگری بگردند.

خوشبختانه، در چند هفته گذشته موجی از توکن‌های میم جدید به ارمغان آورده‌اند که در بیش از یک بار به راحتی بازار را شکست داده‌اند، و یکی از بهترین عملکردها باب اسفنجی (اسفنجی) است.

از زمان عرضه مستقیم در 4 ماه مه، SPONGE در حال حاضر شاهد افزایش 6000 درصدی بوده است و این سکه در طیف گسترده ای از صرافی ها فهرست شده است.

1684962614 462 آیا شیبا اینو هنوز یک سرمایه گذاری قابل قبول است؟
منبع: TradingView

این شامل Gate.io، MEXC، LBANK، CoinW و Toobit می‌شود، در حالی که احتمالاً در چند هفته آینده صرافی‌های بیشتری دنبال می‌شوند و SPONGE را با انگیزه بیشتری همراه می‌کنند.

با مجموع حداکثر عرضه 40.4 میلیارد، SPONGE در حال حاضر بیش از 13000 دارنده دارد و همچنین بیش از 45000 دنبال کننده در توییتر.

این نشان‌دهنده رشد چشمگیر سکه‌ای است که حتی یک ماه از عمرش هم نمی‌گذرد، و با توجه به اینکه چگونه به نظر می‌رسد دیگر توکن‌های میم اخیر مانند PEPE شتاب خود را از دست داده‌اند، نشان می‌دهد که SPONGE می‌تواند آلتکوین بزرگ بعدی باشد.

امروز باب اسفنجی را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا