بازی

Redfall: بهترین سلاح ها

در Redfall، شما و تیمتان باید برای دفع ارتشی از خون‌آشام‌هایی که به شهر خواب‌آلود شما آمده‌اند، با هم کار کنید. کمک به شما در ماموریت، زرادخانه وسیعی از سلاح ها و توانایی ها است که می تواند هر موجودی را که در شب با آن روبرو می شوید سریعاً به کار ببندد.


مطالب مرتبط: Redfall: نکات مبتدی

با در نظر گرفتن هفت نوع سلاح با نادر بودن متفاوت برای هر دسته، برخی از آنها ذاتا بهتر از سایرین خواهند بود. برای اطمینان از اینکه تیم شما شانس مبارزه دارد، باید در اسرع وقت بهترین سلاح ها را در Redfall در اولویت قرار دهید. از پرتوهای لیزر فرابنفش گرفته تا پرتابگرها و هر آنچه در این بین وجود دارد، این سلاح‌های Redfall هر خونخوار را از کار می‌اندازد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 مارپیچ مرگ: تفنگ دستی اساسی اما موثر

تپانچه‌های ردفال مانند بسیاری از تیراندازان بزرگ کو-آپ، برای از بین بردن دشمنان اصلی طراحی شده‌اند. تا این مرحله، اکثریت قریب به اتفاق اسلحه‌هایی که پیدا می‌کنید در مقایسه با دیگر انواع سلاح‌های موجود در بازی، نسبتاً ضعیف هستند.

البته، چند استثنا وجود دارد، مانند تپانچه مارپیچ مرگ، یک سلاح متوسط ​​تا کوتاه با سرعت شلیک و سرعت شارژ عالی. از آنجایی که فقط می‌تواند پنج گلوله را در یک زمان نگه دارد و هیچ آسیبی به سهام وارد نمی‌کند، می‌خواهید هر شلیک را حساب کنید.

9 کلاکر: قوی ترین تپانچه

شخصیتی که تپانچه کلاکر را در ردفال در دست دارد

یکی دیگر از تپانچه‌هایی که از بقیه گروه متمایز است، Clacker است، یک سلاح طلایی که می‌توان آن را در اوایل بازی به دست آورد. این تفنگ دستی که به سرعت شلیک ده و اندازه خشاب 20 مجهز شده است، بیشتر شبیه یک مسلسل دستی در عمل است.

به این ترتیب، این یکی از بهترین گزینه‌های شما برای گذراندن چند مأموریت اول Redfall است، با این فرض که می‌توانید یکی از آنها را رها کنید. اگر موفق شدید کلاکر را در دست بگیرید، احتمالاً هرگز نمی خواهید به یک تپانچه متفاوت بروید.

8 پرتو UV M01: از قدرت خورشید استفاده کنید

شخصیتی که سلاح پرتو فرابنفش را در ردفال در دست دارد

پرتوهای UV نقش مهمی در نبرد Redfall دارند و به شما این امکان را می‌دهند تا با استفاده از پرتو متمرکز لیزرهای فرابنفش قدرتمند، گوشت خون‌آشام را پاره کنید. در حالی که آنها می توانند در برخورد با اوباش بزرگ کاملاً مؤثر باشند، اما در برابر اهداف منفرد چندان عالی نیستند.

با این حال، اگر ترجیح می دهید این نوع سلاح را در بارگیری خود داشته باشید، پرتو UV M01 یکی از انتخاب های بهتر است، حداقل در بخش های اولیه کمپین Redfall. این به دلیل آسیب مداوم در فواصل مختلف با نرخ آتش کم اما مداوم و متوسط ​​سرعت شارژ مجدد است.

7 کاملاً عادی: چیزی جز این نیست

شخصیتی که تفنگ تهاجمی را در ردفال در دست دارد

شما خواهید دید که بسیاری از بهترین سلاح‌ها در Redfall در نهایت به تفنگ‌های تهاجمی تبدیل می‌شوند، صرفاً به این دلیل که به طور کلی نرخ آتش بالاتر، دقت بهتری ارائه می‌دهند و می‌توانند آسیب بیشتری را علیه دشمنان انسان و خون آشام وارد کنند.

موارد مرتبط: Redfall: همه مکان‌های Safehouse

برای مشاهده اثبات این موضوع، به Perfectly Normal نگاه نکنید، یک تفنگ تهاجمی استثنایی که مجهز به سه امتیاز قدرتمند است. اینها شامل یک ضربه گیر 30 درصدی درست از دروازه، یک مجله توسعه یافته با ده دور اضافی و 50 درصد بهبود دقت در هنگام حرکت است.

6 Lockjaw: Bullets In Abundance

شخصیتی که تفنگ شکاری قفلی را در ردفال در دست دارد

علیرغم اینکه شاتگان در مسافت های طولانی کارایی کمتری دارند، در اعزام سریع دشمنان مرده Redfall بسیار موثر هستند. یکی از بهترین شاتگان های بازی Lockjaw اسلحه ای منحصر به فرد و زیبا است که هر بار که ماشه را فشار می دهید دو گلوله اضافی شلیک می کند.

علاوه بر این، Lockjaw می تواند شما را برای 15 درصد حداکثر سلامتی خود در هر زمانی که از آن برای به خطر انداختن یک خون آشام استفاده کنید، شفا دهد. تکمیل کردن امتیازات آن به طور پیش‌فرض دقت 50 درصدی را افزایش می‌دهد و در واقع Lockjaw را به ثابت‌ترین تفنگ ساچمه‌ای در بازی تبدیل می‌کند.

5 Yokai: مناسب برای دوربرد

اسکرین شات توضیحات سلاح برای تفنگ تک تیرانداز یوکای در ردفال

از طرف دیگر، اگر از آن دسته از بازیکنانی هستید که دوست دارند در نبردهای دوربرد شرکت کنند، Redfall شما را نیز تحت پوشش قرار می دهد. علاوه بر تفنگ های تهاجمی، بازی دارای مجموعه ای از تفنگ های تک تیرانداز از جمله Yokai با لایه بنفش است.

چیزی که این سلاح را بسیار فریبنده می کند، قدرت توقف هیولایی آن است که می تواند اهداف را با یک شلیک خوب بین چشم ها از بین ببرد. با این حال، این به قیمت پایین آمدن سرعت آتش و سرعت شارژ مجدد Yokai علاوه بر نداشتن هر گونه قابلیت سهام است.

4 Cass Special: Headshots Galore

اسکرین شات از منوی اسلحه برای تفنگ تهاجمی کاس مخصوص در ردفال

با حرکت در امتداد، Cass Special یک انتخاب عالی برای کسانی است که از برداشتن اهداف از فاصله ایمن بدون نیاز به استفاده کامل از تفنگ تک تیرانداز لذت می برند. این به این دلیل است که برد موثر بیشتری نسبت به سایر تفنگ‌های تهاجمی دارد و همچنین مزایای زیادی دارد که بهترین ویژگی‌های آن را تقویت می‌کند.

برخی از نکات برجسته این سلاح عبارتند از: سرعت بارگیری مجدد 20 درصد بیشتر، 50 درصد افزایش دقت و 75 درصد آسیب اضافی هنگام فرود شلیک سر. تا آنجایی که به کشتن های یک تیر مربوط می شود، بهتر از Cass Special نیست.

شخصیتی که پرتابگر سهام اره ماهی را در ردفال در دست دارد

Sawfish که با فاصله کمی از Yokai بیرون می‌آید، یک تفنگ تک تیرانداز سخت‌گیر است که به نظر می‌رسد دسته‌ای از ابزارهای چمن‌زنی به هم چسبیده است. این اسلحه که برای شلیک یک به یک میله های کشتار خون آشام طراحی شده است، خروجی آسیب این سلاح به سرعت در برد متوسط ​​افزایش می یابد.

مطالب مرتبط: Redfall: بهترین ساخت‌ها برای لیلا

هرچه بیشتر باشد، متوجه خواهید شد که Sawfish از نظر دقت کمتر قابل اعتماد است. علاوه بر این، از آنجایی که یکی از پایین‌ترین سرعت‌های بارگذاری مجدد در بازی را دارد، می‌توانید به راحتی توسط گروه‌های خون‌آشام در حالی که سعی می‌کنید عکس‌های عالی را در یک ردیف قرار دهید، غرق شوید.

2 جاه طلبی: ترس اختیاری است

شخصیت با تپانچه خودکار جاه طلبی در ردفال

با اشغال طاقچه کوچک تپانچه های نیمه اتوماتیک در Redfall، Ambition یک سلاح فوق العاده است که دارای برخی از بهترین امتیازات بازی است. برای شروع، گلوله‌های این تفنگ می‌توانند خون‌آشام‌ها را بدون اینکه در وهله اول متحجر شوند، بکشند.

بعلاوه، هدشات ها 50 درصد خسارت اضافی را با Ambition وارد می کنند. در نهایت، کاراکتر شما در هنگام استفاده از این اسلحه 50 درصد دقت به دست می آورد. همه این ها را با هم ترکیب کنید و یکی از بهترین اسلحه ها را برای مقابله با هر چالشی که بازی در راه شما ایجاد می کند، خواهید داشت.

1 یک اشتباه بزرگ: شما را شفا می دهد، به آنها آسیب می رساند

شخصیتی که یک تفنگ تهاجمی اشتباه بزرگ در ردفال در دست دارد

برای جمع بندی همه چیز، A Grave Mistake یکی از بهترین سلاح های Redfall برای ایجاد تعادل بین آسیب و بهبود است. این تفنگ تهاجمی با شلیک آهسته و با دقت بالا مجهز به سه امتیاز است که می تواند برای زنده ماندن از تهاجم خون آشام ها مفید باشد.

اول از همه، افزایش دقت 50 درصدی هنگام حرکت است. دوم، 20 درصد افزایش آسیب پایه اضافی. و در نهایت، 15 درصد حداکثر بازیابی سلامتی هر زمان که یک خون آشام را به خطر می اندازید. با در نظر گرفتن همه این موارد، اشتباه بزرگی برای هر آدم بد خونخواری خواهد بود که هنگام استفاده از این سلاح از مسیر شما عبور کند.

بعدی: بررسی Redfall – Left Me Drained In a Ditch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا