بازی

بازیکنان Resident Evil 4 به طور تصادفی با اشلی مورد ضرب و شتم قرار می گیرند

بازیکنان Resident Evil 4 Remake در مراقبت از اشلی کار خاصی انجام نمی دهند، زیرا کلیپ هایی از کتک خوردن دخترک بیچاره به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شود.


چه به خاطر گام برداشتن او در مسیر حمله باشد، چه لئون که به جای آن ضربه را بخورد، اشلی در بسیاری از بازی های ما شانس زیادی ندارد. و بدتر از همه، بصری بسیار واقعی تر فقط آن را خنده دار تر می کند. هی، هیچ کس نمی تواند او را حداقل به داشتن زمان بندی کمدی بد متهم کند.

مطالب مرتبط: بازسازی Resident Evil 4 لذت مدیریت پرونده Attache را از دست می دهد

به نظر می رسد شایع ترین علت آسیب ناشی از زمان واکنش ضعیف او باشد. هر زمان که لئون از مسیر حمله دشمن خارج می شود، اشلی تمایل دارد آنقدر پشت سر بایستد که در عوض بار سنگین آن را متحمل شود – و به نظر دردناک می رسد.

البته اشلی هم اگر جلوی لئون بماند در امان نیست. این نه تنها او را به دشمنان نزدیکتر می کند، بلکه او را در خط آتش لئون قرار می دهد و اگر دشمن موفق شد به موقع از سر راه خارج شود، او را به گلوله می اندازد. خوشبختانه، او به طرز قابل توجهی در کنار زدن عکس‌های سر خوب است. چه سربازی

متأسفانه برای اشلی، ترکیب کمدی اسلپ استیک با گرافیک شگفت انگیز نسل بعدی برای سرگرم کردن بسیاری از ما کافی است. کلیپ هایی از کتک خوردن او در سراسر صورت ویروسی می شوند، و حتی اگر احساس بدی در ما ایجاد کند، به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

اگر بدبختی های اشلی را کنار بگذاریم، به جرات می توان گفت که Resident Evil 4 Remake مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است. هفته گذشته فاش شد که فروش نسخه فیزیکی به تنهایی کافی است تا آن را به اولین نسخه بازسازی شده Resi تبدیل کند که فروش بیشتری از نسخه اصلی در دوره عرضه داشت. مسلماً، این فقط به حساب عرضه اولیه GameCube آن است، اما کپی‌های دیجیتالی Remake را نیز در نظر نمی‌گیرد، که احتمالاً بخش زیادی از فروش آن را تشکیل می‌دهد.

بعدی: شما به من می گویید که باید 35 بار دیگر با The Witcher 3 بازی کنم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا