بازی

میانبر در ویچر 3

لینک های سریع

  • شروع جستجوی گنج: میانبر

اسطوره های بشری در مورد پادشاهان ثروتمند و جنگ سالاران قدرتمندی که حکمت می خواهند کم ندارند. اغلب، این داستان‌ها افسانه‌هایی هستند که با پیرمردی از خود راضی به پایان می‌رسند که قهرمان داستان را مجبور می‌کند در عوض چیزی را کنار بگذارد. ویچر 3 تلاش، شکار گنج: میانبر، برداشتی تازه از این داستان دارد که با مرگ مرد خردمند به پایان می رسد.


مطالب مرتبط: The Witcher 3: Ciri’s Story: Out Of The Shadows جستجوی اصلی Walkthrough

هولوارگ، شخصی که دروید به او توصیه می کرد، پس از اینکه به او گفته شد با ارزش ترین دارایی خود را به دریاچه ای در Undvik بیندازد، مجبور شد آن مرد را بکشد. همانطور که معلوم است، این افسانه صرف نیست.


شروع جستجوی گنج: میانبر

این جستجو در Undvik، جزیره ای است که اخیرا توسط یک غول یخبندان تصرف شده است. گرالت در طول تلاش از آن بازدید می کند، پروردگار Undvik، جایی که او به دنبال Hjalmar an Craite می گردد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

برای شروع گنج یابی، به شمال Urskar بروید، سکونتگاهی که پل یک دریاچه است. از ساحل شمالی دریاچه عبور کنید. پیدا خواهید کرد یک جفت راهزن با یک قایق آنجا هر دو را بکش و کیف کوچک را جستجو کنید داخل قایق یادداشتی را خواهید دید که تلاش را در داخل شروع می کند.

پیدا کردن بلاد اد

اسکرین شات از شنای گرالت در زیر آب پس از صندوقچه گنج.

همانطور که در یادداشت آمده است، گنج در ته دریاچه فرو رفته است. سینه مورد نظر است نزدیک به یک کشتی غرق شده، که می توانید به عنوان نقطه عطفی برای پیدا کردن آن استفاده کنید. خوشبختانه، این دریاچه به اندازه کافی عمیق نیست که بتواند دوز نهنگ قاتل را تضمین کند.

با استفاده از گرالت حواس ویچر کمک بسیار زیادی به آن خواهد کرد قفسه سینه را برجسته می کند هنگامی که به اندازه کافی نزدیک شدید، در زمان شما صرفه جویی می شود.

سینه شامل خواهد شد شمشیر فولادی Bloed Aedd. این سلاح خواهد شد یردن را موثرتر کنند در حالی که افزایش می یابد آسیب ضربه بحرانی حتی با آن همراه است سه اسلات برای رونز.

پس از خالی کردن سینه سلاح، سکه ها و موارد دیگر، تلاش به پایان می رسد.

بعدی: The Witcher 3: Complete Guide And Walkthrough

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا