ارز دیجیتال

Europol ChipMixer را می بندد و بیت کوین 1909، «افزایش استفاده از ذخیره سازی سرد و لایه 2 ETH» را پس از FTX، Synalcom و Qori تراکنش های رمزنگاری را برای 20 هزار تجارت در «یک اقدام» فعال می کند.

منبع: Adobe Stock / Tobias Arhelger

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار حقوقی

  • مقامات آلمان و ایالات متحده با حمایت یوروپل، بلژیک، لهستان و سوئیس، میکسر ارزهای دیجیتال را حذف کردند. چیپ میکسر به دلیل دخالت ادعایی آن در فعالیت های پولشویی، و آنها 1909.4 بیت کوین را ضبط کردند. یوروپل گفت: «تحقیقات در مورد این سرویس جنایی نشان می‌دهد که این پلتفرم ممکن است 152000 بیت کوین (به ارزش تقریبی 2.73 میلیارد یورو بر اساس برآوردهای فعلی) در دارایی‌های رمزنگاری شده را تسهیل کرده باشد. آنها افزودند: «بخش بزرگی از این به بازارهای تاریک وب، گروه‌های باج‌افزار، قاچاق کالاهای غیرقانونی، تهیه مواد استثمار جنسی از کودکان و دارایی‌های رمزنگاری سرقت شده مربوط می‌شود.»

اخبار بلاک چین

  • نرم افزار مالیات رمزنگاری شده کوینلی بخش 1 گزارش “وضعیت بازار رمزنگاری 2023” خود را منتشر کرد و یک تغییر قابل توجه را شناسایی کرد – افزایش استفاده در ذخیره سازی سرد و استفاده از لایه 2 ETH. این گزارش رفتارهای صدها هزار سرمایه گذار جهانی کریپتو پس از آن را برجسته می کند. در این اطلاعیه آمده است سقوط FTX. Koinly دریافت که:
  1. لایه 2 اتریوم شاهد افزایش 80 درصدی ادغام در Koinly از سپتامبر تا دسامبر بود. چند ضلعی، خوش بینی، و تصمیم هدایت بسته؛
  2. اتریوم همچنان محبوب ترین بلاک چین برای سرمایه گذاران رمزارز در Koinly است.
  3. پروتکل های لایه 1 (به استثنای BTC و ETH) تنها در اکتبر 2022 شاهد افزایش 53 درصدی ادغام با Koinly بودند که نشان دهنده محبوبیت آنها در بین سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال است.
  4. در ماه نوامبر، صرافی‌های رمزنگاری متمرکز کاهش 60 درصدی در استفاده را تجربه کردند، که تا دسامبر افزایش یافت. بایننس و KuCoin با مشاهده بیشترین سود، میانگین رشد 33 درصدی در ماه.
  5. سرمایه‌گذارانی که از ادغام‌های Koinly استفاده می‌کنند، به طور فزاینده‌ای کیف‌پول‌های ذخیره‌سازی سرد و خودسرپرستی را به حساب‌های خود اضافه می‌کنند، با کیف‌هایی مانند بی خطر و دفتر کل با افزایش 33 درصدی ماهانه.
  • ماشین مجازی Filecoin (FVM)، یک محیط اجرایی برای قراردادهای هوشمند در فایل کوین شبکه، در شبکه اصلی Filecoin فعال است. طبق بیانیه مطبوعاتی، راه‌اندازی FVM قراردادهای هوشمند و قابلیت برنامه‌ریزی کاربر را به بلاک چین Filecoin اضافه می‌کند و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا کد سفارشی را برای اجرا بر روی بلاک چین بنویسند و مستقر کنند، و همچنین در اطراف بلوک‌های سازنده اقتصاد Filecoin متصل، تقویت و نوآوری کنند. : ذخیره، بازیابی و محاسبه داده‌های آدرس‌دهی محتوا در مقیاس، افزود.

اخبار پرداخت ها

  • Synalcom، یک ارائه دهنده خدمات و راه حل پرداخت الکترونیکی فرانسوی، با فین تک پرداخت های موبایلی ادغام شد تفنگ راه انداختن سیلکدر بیانیه مطبوعاتی آمده است که امکان تراکنش های رمزنگاری (و همچنین پرداخت کارت و بانک) در یک اقدام. این بدان معناست که 20000 بازرگان قدیمی در سراسر اروپا قادر خواهند بود “با کلید زدن یک دکمه” به Web3 وارد شوند. Sylq پایانه‌ها را در سراسر اروپا تامین، شخصی‌سازی، پشتیبانی و نگهداری خواهد کرد.
  • ورتارائه‌دهنده راه‌حل پرداخت که پرداخت‌های فیات را در Web3 امکان‌پذیر می‌کند، اعلام کرد که ابزار پرداخت NFT آن به‌روزرسانی شده است تا تقریباً تمام خریدهای NFT با روش‌های پرداخت فیات مانند کارت‌های اعتباری را تأیید کند. تسویه‌حساب NFT Wert از کد دسته‌بندی تجاری متفاوتی برای اطمینان از نرخ تأیید بالاتر استفاده می‌کند. این تیم گفت: «با نرخ تأیید ۹۵ درصدی برای پرداخت‌های فیات مانند کارت‌های اعتباری، مشتریان بیشتری اکنون می‌توانند هر NFT را بدون رد کردن پرداخت‌هایشان بخرند».

اخبار معدن

  • فناوری های اقصر، یک شرکت نرم افزار و خدمات استخراج بیت کوین، دارد منتشر شد مجلل، یک انت ماینر در این اطلاعیه آمده است که سیستم عامل از ابتدا در آمریکای شمالی طراحی و مهندسی شده است. سفت‌افزار به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین اجازه می‌دهد تا عملکرد تراشه‌های ASIC را در ریگ‌های استخراج بیت‌کوین خود تنظیم کنند تا هش‌ریت و بهره‌وری انرژی را بهینه کنند. LuxOS اکنون برای ماینرهای بیت کوین سری Antminer S19 و S9 در دسترس است. این تیم افزود، ماینرهایی که از LuxOS استفاده می کنند، هنگام استفاده از استخر استخراج بیت کوین Luxor، هزینه های تخفیفی دریافت خواهند کرد.

اخبار سرمایه گذاری

  • شرکت استخراج بیت کوین TeraWulf گفت که در حال حاضر حدود 250000 دلار سپرده نقدی در آن نگهداری می کند بانک امضا، که سقف بیمه شده FDIC است، با مانده سپرده های بانکی شرکت که در سایر موسسات مالی نگهداری می شود. گفت که هیچ گونه وجه نقد و حسابی در آن نگهداری نمی کند بانک سیلیکون ولی یا سرمایه سیلورگیت، و “قرار گرفتن خود را در معرض هرگونه نگرانی نقدینگی در Signature Bank بی اهمیت می داند.”
  • شبکه گره بلاک چین RockX راه اندازی را اعلام کرد سنگ بستر، یک پلتفرم ذخیره سازی مایع با درجه سازمانی اتریوم (ETH) با AML و KYC. در اطلاعیه‌ای آمده است که این یک راه‌حل غیرقانونی، روی زنجیره و مستقل است که به موسسات امکان می‌دهد با فرآیندهای KYC/AML داخلی در سهام‌بندی مایعات در مقیاس بزرگ شرکت کنند تا همه مشتریانی را که به دنبال سهام بیش از ETH هستند تأیید کنند. 32، اما به سهامداران خرده فروشی انعطاف پذیری برای حفظ ناشناس بودن می دهد. گروه کهربا، یک مدیر دارایی دیجیتال و سرمایه گذار اصلی در RockX، یکی از اولین مشتریان نهادی این پلتفرم خواهد بود.

تبادل اخبار

  • Bitfinex مشتقات گفت که قراردادهای دائمی را برای شاخص های کالاهای محبوب جهانی – نفت خام بریتانیا (UKOIL)، پالادیوم (XPD) و پلاتین (XPT) فهرست کرده است. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که قراردادهای جدید امروز منتشر شد و به کاربران تا 100 برابر اهرم، مستقر در تتر (USDT) ارائه می دهد.

اخبار NFT

  • خانه حراج ساتبیز، کنفرانس بلاک چین اروپا هفته بلاک چین پاریسو پلتفرم متاورس RLTY دست به دست هم داده اند تا هفته آینده اولین حراج توکن غیر قابل تعویض (NFT) را در متاورس ارائه دهند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که هفته بلاک چین به طور همزمان میزبان رویداد Web3 پرچمدار خود در متاورس قابل شخصی سازی RLTY World خواهد بود، در حالی که حراج زنده NFT شامل 66 اثر هنری از Beeple، Julien Rivoire، Brinkman و بسیاری دیگر خواهد بود.

اخبار شغلی

  • بنیاد تن، یک انجمن غیرانتفاعی که برای پیشرفت کار می کند شبکه باز (TON)، گفت که آنتونی سیوارف به عنوان مدیر روابط توسعه‌دهنده منصوب شده است. طبق اعلام، تسیوارف، که قبلا به عنوان شریک ارشد در آزمایشگاه های مرحله اول، یک سازنده سرمایه گذاری اکوسیستم TON، پیشرو توسعه اکوسیستم TON در برنامه های غیرمتمرکز، کیف پول ها، بازی ها و شبکه های اجتماعی خواهد بود. او بر روابط توسعه دهندگان داخلی و خارجی در جامعه TON، کمک های مالی، جوامع توسعه دهندگان و فعالیت های توسعه دهندگان نظارت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا