بازی

بهترین نکات برای نقش آفرینی A Lich NPC در DnD

یک اجرای واقعی Dead Ringer برای جادوگر متخاصم بعدی خود بسازید.

لینک های سریع

  • از Lichdom به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف استفاده کنید
  • Phylacteries باید نشان دهنده شخصیت Lich باشد

لیچ ها یکی از نمادین ترین آنتاگونیست ها هستند سیاه چال ها و اژدها، به استثنای اژدهایان عنوان. نکرومانسرهای مرده ای که روح ها را برای دستیابی به زندگی ابدی می خورند، تقریباً در قله ای هستند که یک طلسم گر می تواند قبل از جستجوی الوهیت به آن برسد. این می‌تواند DMing را، هم در مبارزه و هم در نقش‌آفرینی، به یک چالش تبدیل کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Dungeons & Dragons: How To Run The Underdark به عنوان DM

اعماق را تسخیر کنید! Master D&D’s Underdark با راهنمای ما برای Dungeon Masters.

چه آرزوهایی می توانید برای کسی که جاودانگی عملکردی دارد داشته باشید؟ چه ویژگی های شخصیتی و شخصیتی می توانید به کسی بدهید که روح می خورند؟ چه دلیلی می توانید به آنها بدهید که واقعاً با جهان تعامل داشته باشند و با قهرمانان مخالفت کنند، در حالی که به همین راحتی می توانند منتظر بمانند تا از سنشان بمیرند؟


از Lichdom به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف استفاده کنید

Eye of Vecna ​​اثر ایرینا نوردسول
Eye of Vecna ​​اثر ایرینا نوردسول

هر شرور زمانی به بهترین وجه مشخص می شود که هدفی معنادار داشته باشد. جاودانگی و جادوی حماسی هستند قدرتمند یعنی سزاوار اهداف قدرتمند. این همچنین می تواند بازیکنان را با یک انگیزه شخصی برای مخالفت با لیچ. در اینجا چند نمونه رایج وجود دارد:


در نظر گرفتن
دلایلی که ممکن است یک طلسم‌نویس به دنبال لیچدام باشد
به جای دیگر اشکال جاودانگی، مانند شبیه سازی و طلسم تناسخ.

هدف

شرح

درگیری های بازیکن

زمان بی نهایت

کلاسیک دانشمند دیوانه پروژه های تحقیقاتی بیشتری نسبت به زمان دارد. جاودانگی از راه مرگ، ابدیت را به هر کاری که لیچ انتخاب می کند اختصاص می دهد.

تا آنجا که آنها روح می خورند تا نیاز به خواب نداشته باشند، شما می توانید انتظار داشته باشید که یک لیچ تمام اصول اخلاقی دیگر را از پنجره بیرون انداخته باشد.

تسخیر

لیش ها ممکن است از فتح به عنوان وسیله ای استفاده کنند دفاع شخصی پیشگیرانه یا بسط نفس آنها. یک لیچ با آنها فیلاکتری گروگان گرفته شد حتی ممکن است ارتش را از طرف یک پادشاه یا کشور رهبری کند.

شخصیت‌های بازیکن معمولاً هستند اولین پاسخ دهندگان زمانی که یک جادوگر شیطانی سعی در تصرف زمین دارد.

محافظت از روح آنها

یک Warlock ممکن است به عنوان a lichdom دست یابد راه گریز برای فروختن روح یا زندگی پس از مرگشان. بستن روح آنها به یک شی می تواند راهی برای خروج از معامله قبلی درباره سرنوشت آنها پس از مرگ باشد.

جمع آوری بدهی از طرف شیطان یا fey یک تلاش به ظاهر ساده است. سرو کردن کاغذها روی لیچ مقداری ادویه اضافه می کند.

Archlich

archlich از نسخه های قبلی با برخی گزینه های سرگرم کننده است. این لیش های خوب مظهر فضیلت هستند در زندگی حفظ شود و بیشتر پیامدهای منفی مرگ را نادیده بگیرد.

یک archlich ممکن است به گونه ای انعطاف ناپذیر باشد که بازیکنان روش های خود را به چالش بکشند.

اطلاعات اطراف archliches که نیازی به مصرف روح ندارند تا حدودی به این معنی است که سایر لیچ ها این کار را یا به عنوان میانبر یا برای ارزش سرگرمی انجام می دهند. شما ممکن است انتخاب کنید که این آموزه را اصلاح کنید و برای قربانی کردن چیزی معنادار، نیاز به آرشلیچ‌ها دارد به جای اینکه جاودانگی بهتری نسبت به سایر لیش ها با نصف قیمت بدست آورید.


Phylacteries باید نشان دهنده شخصیت Lich باشد

دمیلیچ، دروم Dungeons & Dragons
دمیلیچ از کتابچه راهنمای هیولا از طریق جادوگران ساحل

فیلاکتری است چه چیزی یک لیچ را از دیگر ارواح متمایز می کند. قفس استادانه ای که به دام می اندازد و از روح آنها محافظت می کند. این نقطه رشد مجدد اگر اسکلت آنها پودر شود. ماویی که روح بیگناهان را به آن می خورند.

هر فیلاکتری باید برای لیچ که آن را ایجاد می کند معنی داشته باشد: در برخی نسخه ها، به طور فعال یک قانون است که باید از یک آیتم با ارزش شخصی بزرگ ساخته شود. از آنجایی که محدودیت‌هایی در نحوه استفاده از فیلاکتری‌ها وجود دارد، نحوه عملکرد لیچ در داخل یا اطراف آن محدودیت‌ها روش خوبی برای توصیف آنها است.

قانون

محدودیت ها

مثال

تعیین مشخصات

فیلاکتری گران است

از یک سکه در یک خزانه یک فیلاکتری درست نمی شود، اما این کار است را می توان از یک وسیله جادویی یا جواهرات موجود درست کرد.

ماجراجویانی که لیچ را غارت می کنند هنگامی که لیچ دوباره جوان می شود، فیلاکتری پنهان را حمل می کند یا فروخته است.

“اگر قرار است برای همیشه در آن گیر کنم، باید خوب به نظر برسد و احساس راحتی کند

فیلاکتری کاملاً جادویی است

فیلاکتری به عنوان یک آیتم جادویی به راحتی قابل تشخیص است اما می توان با استفاده از هاله سحر و جادو پنهان کرد.

یک لیچ می تواند از هاله جادویی برای ایجاد یک فیلاکتری طعمه و واقعی خود را در مکانی متفاوت پنهان می کنند.

این لیچ فکر می کند که برای به خاطر سپردن یک طلسم سطح دوم از همه جادوگران دیگر باهوش تر هستند.

فیلاکتری باید جسمانی باشد

فیلاکتری باید هم جامد و هم جسمی باشد. لیچ شما نمی تواند روحشان را به یک ببندد رودخانه ای از جیوه مایع، ابر بخار، یا قطره اقیانوس.

لیچ می تواند در عوض از اینها استفاده کند مکان های غیرقابل دسترس به عنوان مکان های مخفی برای فیلاکتری های فیزیکی. مردگان نیازی به ترس از خفگی، سم یا فشار خرد کردن ندارند.

این لیچ حاضر است بسیاری از آنها را تحمل کند ناراحتی و ناراحتی در ازای امنیت.

فیلاکتری باید در دسترس باشد

لیچ باید راهی برای دسترسی به آن داشته باشد تا جان ها را تحویل دهد و در صورت کشته شدن به آنجا فرار کند. این به طور معمول به معنی قابل حمل است اما مجبور نیست

لیچ می تواند یک ساختمان، بنای یادبود یا کل نیمه هواپیما را مسحور کند تا روح آنها را در خود جای دهد. اینها با یک سیاه چال نهایی ساخته شده است!

این لیچ به تخریب ناپذیری آنها اطمینان دارد، تا جایی که آنها می توانند آشکارا حیاط خود را به نمایش بگذارند.

یک فیلاکتری برای هر روح

قانون استاندارد این است که یک لیچ فقط می تواند یک فیلاکتری داشته باشد. وجود دارد نسخه دیگری از طلسم که به یک lich اجازه می دهد چندین ایجاد کند.

Aumvor’s Fragmented Phylactery به افتخار لیچ که این طلسم را ساخته نامگذاری شده است. آنها در نهایت با یک در مجموع 206 فیلاکتری در سراسر قلمرو خود پراکنده شده اند.

هر کاستری که بتواند قانون یک فیلاکتری را زیر پا بگذارد، می رود از دیگر جادوهای پیش از طلسم استفاده کنید.


از آن لذت ببرید با Undeath

ارتش سیاه چال‌ها و اژدها از مردگانی که به جلو می‌روند
شکار وحشتناک اثر دومنیکو کاوا

لیچ ها استادان مرگ هستند، اما استفاده از آن فراتر از یک ارتش غول پیکر از اسکلت های CR 1/4 به خلاقیت نیاز دارد. نکرومانسرها با ابدیت برای تقویت هنر خود باید از رویکردهای منحصر به فردی برای کارهایی استفاده کنند که آنها را به DM و علاقه مند نگه دارد. به اندازه کافی وحشت بدنی ایجاد کنید که بازیکنان انگیزه بیشتری برای نابود کردن آنها داشته باشند.

رویکرد

کاربرد

زره استخوانی

یک لیچ انسان نما ممکن است اسکلت متحرک موجودی بزرگتر را به عنوان زره بپوشد. اسلحه سازی این پیش فرض مبنی بر اینکه طلسم‌نویسان در فاصله نزدیک ضعیف هستند یا اینکه پوشیدن جمجمه صرفا یک انتخاب زیبایی شناختی است.

انواع بدن

ممکن است یک لیچ شروع به آزمایش در ساختن کند موجوداتی که اگر هنوز زنده باشند غیرعملی یا غیرممکن خواهند بود. با داشتن کهنه سربازان سولزبورن را در گروه خود وحشت کنید اسکلت چرخ در ارتش لیچ.

کوزه های روح

نسخه‌های قدیمی‌تر انعطاف‌پذیر بودند همپوشانی بین طلسم کوزه جادویی و فیلاکتری یک لیچ. به دام انداختن روح و شیطنت های تعویض بدن روش خوبی است که لیچ می تواند ماجراجویان را سرپا نگه دارد.

Unlife یک منبع است

مردی که از حزب کینه توز دارد، نباید در موردش ابطال داشته باشد خود را در معرض حمله انتحاری قرار می دهند. مرگ آنها بسیار موقتی تر است بیش از هر کس دیگری، به آنها اجازه داد آن را به نحو مطلوب معامله کنند.

لگد زدن به سگ مرده

راه‌های کمی وجود دارد که بازیکنانتان را سریع‌تر از یک شرور متنفر کنید اینکه آنها یک NPC محبوب (یا احتمالاً یک رایانه شخصی سابق) را احیا کنند. به عنوان یک تمسخر مرده

جادوی حماسی

اگر لیچ شما به اندازه کافی پیر است که آن را تجربه کرده باشد، چند نسخه خانگی از طلسم های سطح دهم و بالاتر که در نسخه های قبلی یافت شده اند را به آنها ارائه دهید. این نیز راهی برای هر بازیکنی را که لیست طلسم ویرایش پنجم را حفظ کرده اند، غافلگیر کنید.


بعد

Dungeons & Dragons: How To Run A Maze

با نکات و استراتژی های ما، نحوه اجرای مارپیچ ها در D&D را بیاموزید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا