ارز دیجیتال

آیا این نهنگ اسرارآمیز 400 میلیون دلاری ETH همچنان در هولدینگ خود می نشیند یا حرکتی تکان دهنده در بازار انجام می دهد؟

منبع: Adobe

یک کیف پول مرموز اتریوم (ETH) به ارزش حدود 400 میلیون دلار توجه توئیتر رمزارز را به خود جلب کرده است. اعضای انجمن اکنون به این فکر می‌کنند که آیا کلید گم شده است یا اینکه مالک فقط منتظر است تا با پشته عظیم بازار را تکان دهد.

این کیف پول مرموز در جریان عرضه اولیه سکه اتریوم (ICO) در سال 2014 ایجاد شد و هرگز معامله ای انجام نداده است. این کیف پول با صرفاً «هدلینگ»، علاوه بر انباشتن توکن‌های بیشتر از طریق ایردراپ، شاهد افزایش عظیمی در ارزش دلاری توکن‌های ETH خود بوده است.

آیا این نهنگ اسرارآمیز 400 میلیون دلاری ETH همچنان در
منبع: Etherscan

در میان ایردراپ ها، یک ایردراپ بزرگ Ethereum Classic (ETC) وجود دارد که 250000 توکن ETC را به آدرس مالک اضافه کرد. 250 هزار ETC به تنهایی اکنون حدود 5.3 میلیون دلار با نرخ ارز فعلی ارزش دارد.

اتریوم کلاسیک زنجیره اصلی اتریوم است که مربوط به قبل از اینکه اتریوم در نتیجه یک حادثه هک مهم در سال 2016 تحت یک هارد فورک قرار گیرد، به اصطلاح هک DAO است.

یکی از مرموزترین آدرس ها

جزئیات این کیف پول این آخر هفته توسط Conor Grogan، مدیر استراتژی محصول Coinbase و مدیر ارشد سابق صندوق تامینی ری دالیو Bridgewater Associates در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

گروگان این کیف پول را «یکی از اسرارآمیزترین آدرس‌ها در تمام رمزارزها» نامید.

گروگان در توییت خود نوشت، این کیف پول 75 هزار دلار اتریوم در طول ICO اتریوم (عرضه اولیه سکه) در سال 2014 خریداری کرد، اما از آن زمان «کاملاً دست نخورده» باقی مانده است.

او افزود: «استقامت ذهنی نگهداری از چندین بازار گاو و خرس را تصور کنید، اما همچنین اذعان کرد که «نتیجه محتمل‌تر» گم شدن کلیدهای خصوصی کیف است.

“کلید مرده یا گم شده”

با قضاوت از روی اکثر نظر دهندگان در توییتر، به نظر می رسد توضیح گروگان نیز دیدگاه اجماع است، و اینکه مالک به سادگی قادر به انتقال وجوه نیست.

«کلید مرده یا گم شده. معما حل شد،” نوشت کاربر محبوب @notsofast، در حالی که روگان را به استفاده از رمز و راز کیف پول برای “کشاورزی نامزدی” متهم می کند.

سایر کاربران موافق بودند و بسیاری معتقد بودند که مالک مرده است.

یکی از کاربران: «مالکی را که فراموش کرده اطلاعات دسترسی به کیف پولش را قبل از مرگش بگوید، RIP کنید». نوشت.

کاربر دیگری پیشنهادی ممکن است یک نقص فنی در طول ICO اتریوم باعث یک “خطای غیرقابل مصرف” شده باشد.

قبل از اینکه یکی دیگر به شوخی گفت که کیف پول باید برنامه بازنشستگی بنیاد اتریوم باشد، پیشنهاد کرد: «من می‌دانم چند سرمایه‌گذاری ۱ بیت‌کوین برای همیشه با آن از بین رفته‌اند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا