بازی

10 تله مبتدی که باید از آنها اجتناب کنید

ویچر 3 می تواند برای تازه واردانی که در جهان وسیع و خطرناک آن غواصی می کنند فوق العاده سخت باشد. این احتمال وجود دارد که وقتی برای اولین بار به شما اجازه داده می شود تا کاوش را شروع کنید، نمی دانید از کجا شروع کنید. بین انبوهی از ماموریت‌های جانبی، بازرگانان مشکوک، و انتخاب‌های گفتگوی پیچیده، بسیاری از تصمیم‌های اولیه می‌توانند تجربه بازی شما را بعداً به هم بریزند. به همین دلیل است که ما این لیست را جمع آوری کرده ایم تا به شما در جلوگیری از برخی از بزرگ ترین اشتباهات جثه کمک کنیم.


مطالب مرتبط: The Witcher 3: اشتباهاتی که همه هنگام مبارزه با وایلد هانت مرتکب می شوند

به روز شده در 25 فوریه 2023 توسط کوینتون اوکانر: با ظهور نسخه‌های نسل فعلی The Witcher 3، می‌دانستیم که باید به این راهنما برگردیم و مطمئن شویم که آماده و آماده است تا آخرین موج بازیکنان را از ناامیدی نجات دهد.

10 طرح سریع ثروتمند شدن

همه چیز را غارت کنید – اما همه را به پول سریع نفروشید. برچیدن درستnk، زره، و سلاح‌ها موادی را که بعداً برای کاردستی به آن نیاز خواهید داشت، فراهم می‌کنند و بار شما را سبک می‌کند. مواد صنایع دستی به عنوان ظرفیت حمل گرالت به حساب نمی آیند. همچنین هنگامی که تجهیزات بهتری برای کاردستی در دسترس باشد، در دراز مدت پول زیادی پس انداز خواهید کرد، زیرا نیازی به خرید قطعات زیادی از تجار ندارید.

برچیدن می تواند صورت حسابی را نیز به همراه داشته باشد، بنابراین ایده بدی نیست که سود را با برچیدن نیم پشته از یک کالا و فروش بقیه تقسیم کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه همه چیز را تقسیم کنید، در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید دنبال کنید.

  • برای دنده، مقداری مقایسه قیمت انجام دهید. موادی را که می‌خواهید به دست آورید بررسی کنید، قطعات با بازدهی کمیاب‌تر را از بین ببرید و برخی اقلام گران‌تر را بفروشید.

    • بیشتر وسایلی که گرالت از قتل‌هایش غارت می‌کند برای بازرگانان ارزش زیادی ندارد، اما ارائه می‌کند
      مواد اولیه صنایع دستی
      که خرید آنها گران تمام می شود

  • برای اقلام متفرقه، به غیر از زیورآلات نقره و طلای با ارزش، از روش نیم و نیم استفاده کنید.

    • بسیاری از بازرگانان نمی‌توانند یا نمی‌توانند ارزش این اشیاء با ارزش را بپردازند، و تا آنجا که نقره می‌رود، گرالت اغلب به یک تیغه جدید نیاز دارد.

    • گاهی اوقات فروش سنگهای تراشیده شده از
      از بین بردن جواهرات
      می تواند برای فروشنده مناسب بیشتر از خود جواهرات ارزش داشته باشد.

    • زمان های دیگر پیدا خواهید کرد
      سنگهای قیمتی
      (یا
      گرد و غبار گوهر
      ، اگر بیشتر شکسته شود.) برای موارد نادر مفید است
      طراحی نمودارها،
      مانند Legendary Witcher Gear.

9 همه بازرگانان برابر خلق نشده اند

آهنگر کوتوله در ویچر 3

بسیاری از بازیکنان به اولین تاجری که با آن برخورد می کنند می فروشند تا بار خود را سبک کنند و سریع پول دربیاورند. اگر برای شما اینطور است، ممکن است بخواهید اولین دامی را که بازیکنان مبتدی اغلب خود را در آن پیدا می کنند، دوباره مرور کنید.

هنگامی که تشخیص دادید کدام غارت را می خواهید بفروشید، مهم است که همه آن را بدانید تجار قیمت های متفاوتی را ارائه می دهندو برخی از بازرگانان این کار را انجام خواهند داد برای انواع خاصی از کالاها بیشتر بپردازید. برای مثال:

  • مسافرخانه داران
    برای غذا، نوشیدنی و اقلام متفرقه بیشتر بپردازید.

  • زره پوش
    از زره و سلاح های چوبی مانند تبر و چماق حمایت می کنند.

  • آهنگران
    تجارت سلاح به جز تسلیحات چوبی، مانند آنچه در بالا ذکر شد.

به طور کلی می توانید بررسی کنید که آیا یک تاجر معامله منصفانه ای ارائه می دهد یا خیر نگاهی به نرخ پیشروی Everluce. تاجری که مایل به خرید Everluce با ده کرون یا بیشتر است، احتمالاً کالاهای خود را نسبتاً قیمت گذاری کرده است.

بعضی ازصادق ترین تاجران در سرزمین اصلی واقع شده اند در میدان Hierarch نوویگراد، اکسنفورت، یا زره پوش در Crow’s Perch. و در حالی که اسکلیگرها به عنوان افراد بدخلق شناخته می شوند، گرالت برخی از بهترین معاملات را در میان جزیره نشینان یخی پیدا خواهد کرد.

8 فروش یا از بین بردن زره شروع Kaer Morhen

گرالت در زره کائر مورهن خود

ست های شروع زره در بازی ها معمولاً فقط برای چند سکه یا قسمت های اضافی پس از چند سطح اول خوب است، اما مجموعه Kaer Morhen هدف بالاتری را دنبال می کند.

اولاً، این مجموعه ای مناسب برای پوشیدن در بخش خوبی از ماجراجویی های اولیه گرالت است. ثانیاً زره Kaer Morhen بعدها به عنوان یک جزء صنایع دستی مورد استفاده قرار گرفت خود در نماد گرالت کت چرم جنگجو. آن را از کسی بگیرید که در اولین بازی خود این اشتباه را انجام داده است. پشیمان خواهی شد!

7 دیوانگی های ساخت

منوی تجهیزات در The Witcher 3

بسیاری از بازیکنان از جنبه کاردستی در بازی ها لذت می برند، اما شما باید در The Witcher 3 از مواد استفاده نکنید. یافتن بسیاری از اجزای ساخت سخت است، به خصوص اگر اقلام را از بین نبرید. این منابع را برای زمانی که شروع به ساختن Witcher Gear یا سایر مجموعه‌های زرهی نخبه می‌کنید، ذخیره کنید. در غیر این صورت، ایجاد اهدافی مانند ارتقاء مجموعه‌های دنده ویچر به ردیف Grandmaster بسیار سریع هزینه بر خواهد داشت.

اگر متوجه شده اید که کدام زره بهترین است، می خواهید یک ساخت جدید را امتحان کنید، یا به سادگی اولین چیز در مورد محافظت از پوست Geralt را نمی دانید، در اینجا چند پیشنهاد ساده وجود دارد که ممکن است بخواهید مواد کاردستی خود را برای آنها ذخیره کنید.

Ursine Witcher Gear

مجموعه زره‌های Ursine از مدرسه ویچر خرس یکی از شکارچی‌هایی است که گرالت می‌تواند در اوایل بازی انجام دهد و اگر متعهد به ساخت نشانه هستید، در طول بازی سرمایه‌گذاری کنید.

این مجموعه زرهی متوسط، پاداش های قابل توجهی با شدت علامت و محافظت قابل توجهی برای ردیف خود ارائه می دهد.

Manticore Grandmaster Witcher Gear

این مجموعه منحصر به فرد از Witcher Gear در طول ماجراجویی های Geralt از طریق Toussaint در خون و شراب The Witcher 3 گسترش این مجموعه ویچر آستانه سمیت افزایش یافته ای را برای گرالت فراهم می کند و بر خلاف سایر مجموعه های ویچر که باید ارتقاء داده شوند، فقط در ردیف Grandmaster موجود است.

این ویژگی‌ها، زره Manticore را به مجموعه‌ای در اواخر بازی تبدیل می‌کند و در صورت استفاده صحیح، دارای مزایای قابل توجهی است. این است بهترین ترکیب با ساخت بمب یا کیمیاگری. همچنین اگر از تغییر ساختار و سبک بازی خود مطابق با تعهد فعلی Geralt لذت می برید، این یک مجموعه رده بالا عالی است که می توانید آن را در چرخش تجهیزات در دسترس قرار دهید.

Viper School Witcher Gear

فرصت دیگری برای حفظ ظاهر اصلی Geralt در راه تجهیزات مدرسه Viper است که به عنوان DLC با گسترش Heart of Stone بازی معرفی شد. ست Viper که از نظر زیبایی به سبک زره‌های Kaer Morhen ساخته شده است، مجموعه‌ای با رنگ مشکی شیک‌تر است که ارزش محافظتی بسیار بیشتری را ارائه می‌کند، شمشیرهایی بهتر و دو شمشیر که از بهترین‌های بازی در نظر گرفته شده‌اند.

مطالب مرتبط: The Witcher 3: How To Upgrade Armor و بهترین مجموعه برای سبک بازی شما

6 با گل های کنار جاده ای (یا گیاهان دارویی) حواستون پرت نشه

گردآوری مواد اولیه گرالت در The Witcher 3

از گیاهان فقط برای ساختن روغن، معجون و بمب استفاده می شود که فقط یک بار در سختی های کمتر باید ساخته شوند. پس از ساخته شدن آنها، فروشگاه های کیمیاگری گرالت هر بار که ویچر مدیتیشن می کند تا زمانی که نوعی الکل در موجودی خود داشته باشد، دوباره پر می شوند. از هر گیاه جدیدی که با آن برخورد می کنید یک مشت انتخاب کنید، اما سپس در وقت خود برای کاوش های مرتبط تر صرفه جویی کنید و بقیه را به حال خود رها کنید.

5 این یک داستان است، نه یک مسابقه

گرالت و سیری در میخانه صحبت می کنند در حالی که سیری شمشیر جدید خود را پرده می کند.

The Witcher 3 یک خط داستانی بسیار جذاب را باز می کند که به راحتی می توان آن را درگیر کرد. بسیاری از بازیکنان حتی برای یافتن و نجات Ciri عجله ای اجباری احساس می کنند و چشم خود را بر روی تلاش های جانبی می بندند. اما در پایان روز، این فقط یک بازی است. سیری در همان مکان و وضعیت آشفته منتظر خواهد ماند، مهم نیست چقدر طول می کشد تا گرالت به او برسد.

علاوه بر این، داستان های فرعی و پرکننده تقریباً به اندازه داستان اصلی جذاب هستند. ناگفته نماند که آنها معمولا جوایز شگفت انگیز و صحنه های برش پنهان را ارائه می دهند. اگر ماموریت‌های اصلی را انجام دهید، به ناچار تعداد زیادی از این داستان‌های خارق‌العاده را که دنیای Witcher را غنی می‌کنند، از دست خواهید داد. دلیلش این است که پیشرفت در داستان اصلی می‌تواند به طور خودکار بسیاری از ماموریت‌های جانبی را که فقط در طول بخش خاصی از خط داستانی رانندگی تکمیل می‌شوند، با شکست مواجه کند.

4 عدم تخصص در ساخت مهارت شما

منوی درخت مهارت Witcher 3

با مجموعه گسترده ای از توانایی های Witcher، تلاش برای تبدیل شدن به یک جک از همه تجارت ها وسوسه انگیز است. با این حال، مهارت‌سازی مختصر بسیار مهم است در اوایل به دلیل شکاف درخت مهارت محدود.

اگر امتیازات مهارتی را برای چندین توانایی مختلف صرف می‌کنید، باید انتخاب کنید تا زمانی که اسلات‌های بیشتری را باز کنید، کدام یک را فعال کنید. تخصص در سه توانایی برای شروع بهترین گزینه است، به خصوص توانایی هایی که به خوبی از یکدیگر بازی می کنند.

برای باز کردن قفل توانایی‌ها در ردیف‌های بالاتر درخت مهارت، باید چند امتیاز مهارت اضافی را روی توانایی‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنید، بنابراین از قبل می‌خواهید برای زمانی که اسلات‌های بیشتری را باز می‌کنید، به ساخت‌های پیشرفته‌تر فکر کنید. در نهایت، می‌توانید یک ساخت مهارت اصلی برای مقابله با تهدیدات در حالت Death March بسازید، اما در ابتدا، توصیه می‌کنیم آن را یک مرحله در یک زمان انجام دهید.

3 دست کم گرفتن تاثیر ارتفاعات

گرالت در The Witcher 3 روی یک طاقچه ایستاده است
از طریق youtube.com

گرالت ممکن است آدم بدی باشد، اما ارتفاع نقطه قوت او نیست. آسیب سقوط در RPG های امروزی امری عادی است، اما The Witcher 3 آن را به اوج جدیدی می رساند. کوچکترین قطرات می تواند بخش عظیمی از سرزندگی گرالت را بگیرد و یک قطره پنج فوتی می تواند او را بکشد. امکان شکستن سقوط او با یک رول کاملاً به موقع وجود دارد، اما موفق باشید. این شاهکار مستلزم تمرین و بارگذاری طولانی صفحه نمایش پس از هر تلاش ناموفق است.

آیا آن صحنه در سریال نتفلیکس را می‌شناسید که در آن جرالت اثر هنری کاویل، در حین مبارزه با استریگا، یک داستان کامل را به زمین می‌اندازد؟ آره، گرالت از The Witcher 3 خون پاشیده می شد.

2 نجات کیرا متز

کیرا به چوبه کشیده شده توسط رادووید که در The Witcher 3 به پایان می رسد
از طریق youtube.com

پس از انجام یک کوئست جانبی اختیاری با کایرا، فریب خوردن، سپس تعقیب او به جزیره فایک، انتخاب های دیالوگ به سه نتیجه منجر می شود. گرالت می تواند با جادوگر بجنگد، اجازه دهد او به رادوید برود یا او را متقاعد کند که به کائر مورهن برود.

هشدار اسپویلر. دو مورد اول به مرگ او ختم می شود. علاوه بر این، دیالوگی که منجر به رویارویی جادوگر و جادوگر می‌شود، آشکارا واضح نیست، بنابراین کشتن سهوی کایرا بسیار آسان است. اما اگر او به Kaer Morhen برود، جادوگر بعداً با نجات برادران Geralt، Lambert، یک دارایی ارزشمند در بین تیم در نبرد Kaer Morhen را ثابت خواهد کرد. اگر کیرا به یکی از دو روش دیگر بمیرد، یک سکانس نبرد اضافی وجود خواهد داشت و گرالت باید لمبرت را نجات دهد.

اگر بدتان نمی آید که یکی از بدبخت ترین تصمیمات بازی را بگیرید و در یکی از نبردهای اصلی بازی برای گرالت کار بیشتری کنید، لازم نیست از مرگ کایرا جلوگیری کنید. اما این یک تله دیالوگ دشوار در اوایل بازی است که تنها یک نتیجه خوب دارد.

1 با جادوگران میدان بازی نکنید!

Witcher-3-Triss-Yennefer-TheGamer

گرالت می‌تواند در طول دوره The Witcher 3 در مجموعه‌ای از لذت‌های جسمانی افراط کند. از بین همه قرار ملاقات‌های احتمالی ویچر، تنها دو مورد به خط داستانی اصلی گره خورده‌اند. گرالت می تواند عاشقانه با تریس و ینفر را دنبال کند. اگر او یکی را بر دیگری انتخاب کند، می تواند یکی از این دو را با خوشحالی به پایان برساند.

با این حال، در حالی که بازی این ایده را تداوم می بخشد که او می تواند با هر دو جادوگر به خوبی زندگی کند، فریب نخورید. آخرین اما به احتمال زیاد بزرگترین تله در این لیست، عاشقانه تریس و ین به طور مساوی، گرالت را در وضعیت سازشکارانه ترین حالت قرار می دهد. ویچر نه تنها از شرمساری در سطح جهانی رنج می برد و ضربه ای ناچیز به غرورش وارد می کند، بلکه می تواند با خوشحالی پس از خداحافظی هر کدام از آنها را ببوسد.

بعدی: راهنمای کامل The Witcher 3 and Walkthrough

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا