ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت XRP همانطور که مدیر عامل Ripple می‌گوید شرکت‌های رمزنگاری ممکن است ایالات متحده را در میان قوانین گیج‌کننده ترک کنند – در اینجا جدیدترین

منبع: TradingView

قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 3.5 درصد افزایش یافته است و به 0.463353 دلار صعود کرده است که نشان دهنده افزایش 8 درصدی در هفت روز گذشته است.

قیمت فعلی آن به این معنی است که طی یک ماه 11 درصد کاهش یافته است، اما از ابتدای سال 36 درصد افزایش یافته است، با این افزایش در حالی که بازار در انتظار پایان پرونده ریپل با SEC است.

همچنین درست زمانی اتفاق می‌افتد که برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، در مصاحبه‌ای پیشنهاد کرده است که شرکت‌های ارزهای دیجیتال ممکن است ایالات متحده را ترک کنند، که از نظر او در حال حاضر از یک رژیم نظارتی «گیج‌کننده» رنج می‌برد.

این ممکن است نشان دهد که ریپل خود می‌تواند در پی مبارزه با SEC آمریکا را ترک کند، اما با توجه به اینکه این شرکت ارز دیجیتال متاکو را نیز در این هفته خریداری می‌کند، لزوماً به این معنی نیست که انتظار شکست دارد.

پیش‌بینی قیمت XRP همانطور که مدیر عامل Ripple می‌گوید شرکت‌های رمزنگاری ممکن است ایالات متحده را در میان قوانین گیج‌کننده ترک کنند – در اینجا جدیدترین

شکی نیست که XRP یکی از قوی‌ترین ارزهای دیجیتال اصلی در بازار در حال حاضر است که شاخص‌های آن حرکت خوبی را نشان می‌دهند.

1684524045 310 پیش‌بینی قیمت XRP همانطور که مدیر عامل Ripple می‌گوید شرکت‌های
منبع: TradingView

میانگین متحرک 30 روزه آن (زرد) همچنان به شدت بالاتر از میانگین 200 روزه (آبی) صعود می کند، که نشان دهنده فشار خرید قوی است که می تواند برای چند روز، اگر نه هفته ها ادامه یابد.

به طور مشابه، شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) از اواسط هفته به طور مداوم بالای 50 باقی مانده است و اکنون پس از یک افت کوتاه دوباره در حال افزایش است.

شاید دلگرم‌کننده‌ترین نشانه این باشد که سطح حمایت XRP (سبز) در چند روز گذشته حول سطوح بالای فزاینده‌ای تثبیت شده است، که نشان می‌دهد سود آلت‌کوین به این زودی‌ها معکوس نخواهد شد.

قدرت XRP در این هفته محصول چند عامل است، که اولین آن این بود که قاضی آنالیسا تورس – که ریاست پرونده Ripple-SEC را بر عهده دارد – پیشنهاد تنظیم کننده برای مسدود کردن دسترسی به اسناد مهم مربوط به اتریوم 2018 ویلیام هینمن را رد کرد. سخنرانی امنیتی نیست.

این سخنرانی و ایمیل‌های مرتبط با آن ارتباط مهمی با پرونده XRP دارند، زیرا ممکن است به نحوه مشاهده آلت‌کوین توسط SEC اشاره کنند و این استدلال را تقویت کنند که تنظیم‌کننده به ریپل اطلاعیه منصفانه ارائه نکرده است.

این بزرگترین دلیل برای شادی های اخیر XRP است، با این حال آلت کوین نیز از طریق خرید شرکت متاکو متاکو در سوئیس توسط ریپل، حمایت خود را به دست آورد.

این خرید نه تنها باعث می‌شود که شرکت در حال برنامه‌ریزی برای گسترش خدمات حضانت سازمانی باشد، بلکه به عنوان یک شاخص برای آینده‌ای برنامه‌ریزی می‌کند که در آن مانند گذشته آزاد خواهد بود، بدون محدودیت.

به عبارت دیگر، خرید نشانه‌ای از این است که ریپل انتظار دارد پرونده خود را با SEC برنده شود یا حداقل یک قضاوت مطلوب را تضمین کند.

به نظر می‌رسد که این کار، نظر کلی بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال است، و حقوقدانان خاطرنشان می‌کنند که SEC کار خیلی خوبی برای اثبات اصل قضیه خود انجام نداده است، یعنی اینکه ریپل به خریداران اولیه XRP داده است. انتظار سود

به این ترتیب، چند هفته یا ماه آینده واقعاً می تواند یک نتیجه مثبت برای ریپل به همراه داشته باشد، نتیجه ای که منجر به افزایش شدید XRP می شود.

از سطح فعلی حدود 0.46 دلار، می تواند به راحتی تا 1 دلار در روزها یا هفته های پس از پایان پرونده افزایش یابد، در حالی که یک بازار به طور کلی صعودی می تواند به آن کمک کند تا به سطوح بالاتری افزایش یابد و به طور بالقوه بالاترین قیمت فعلی آن یعنی 3.40 دلار را نگران کند. .

اکنون XRP بخرید

Ecoterra مرحله پیش فروش دیگری را به فروش می رساند

در حالی که تقریباً مطمئناً XRP به طور قابل توجهی افزایش می یابد اگر ریپل به نتیجه خوبی برسد، هیچ تضمینی برای چنین نتیجه ای وجود ندارد، به این معنی که ممکن است به سرمایه گذاران توصیه شود که تنوع پرتفوی خود را در نظر بگیرند.

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، گنجاندن یک یا دو توکن پیش‌فروش است که پتانسیل بالایی دارند، به‌ویژه از نظر فهرست شدن در صرافی‌های بزرگ و در نتیجه افزایش.

یکی از جالب‌ترین آنها در سطح بنیادی، ecoterra است، یک پلتفرم بازیافت برای کسب درآمد که به زودی راه‌اندازی می‌شود و بیش از ۴ میلیون دلار از پیش فروش خود جمع‌آوری کرده است.

این فروش در حال حاضر در مرحله هفتم خود است، با 1 ECOTERRA به قیمت 0.008500 دلار، قیمتی که در مرحله هشتم عرضه به 0.009250 دلار افزایش خواهد یافت.

Ecoterra در حال حاضر هدف 2 میلیون دلاری خود در ECOTERRA را از بین برده است و قصد دارد حداکثر 6.7 میلیون دلار را جمع آوری کند، در حالی که اولین فهرست مبادلات سکه برای سه ماهه سوم امسال برنامه ریزی شده است.

پس از راه‌اندازی، پلتفرم ecoterra کاربران را قادر می‌سازد تا وسایل بازیافتی مختلف خانگی را در دستگاه‌های فروش معکوس معکوس بازیافت کنند و کاربران می‌توانند ECOTERRA را در ازای ثبت اشیاء بازیافتی از طریق برنامه رسمی ecoterra دریافت کنند.

Ecoterra همچنین بازیافت را تشویق می‌کند و امکان استفاده از ECOTERRA را برای استقرار می‌دهد، به این معنی که دارندگان می‌توانند از خرید توکن و/یا بازیافت سود غیرفعالی کسب کنند.

علاوه بر این، این پلتفرم دارای بازاری برای اعتبارات کربن است که می توان آن را با استفاده از ECOTERRA خریداری کرد و با NFT ها مبادله کرد.

روی هم رفته، چنین ویژگی‌هایی نوید تبدیل اکوترا را به یک اکوسیستم پر رونق می‌دهند، همانطور که به ما کمک می‌کند تا اکوسیستم خود را حفظ کنیم.

از ecoterra در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا