بازی

League Of Legends Dev در حال کار بر روی MMO FPS مانند Destiny است

به نظر می رسد Riot در IP Valorant دو برابر می شود.


Riot Games با عنوان رقابتی FPS خود یعنی Valorant که در بین گیمرهای معمولی و علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی به یک اندازه موفقیت آمیز بود، طلایی شد. اکنون Riot ظاهراً می‌خواهد تعداد بازدیدهای خود را گسترش دهد زیرا فهرست مشاغل نشان می‌دهد که در حال کار بر روی یک بازی نقش‌آفرینی اکشن MMO شبیه به Destiny است.


همانطور که توسط رادار گیمز، فهرست مشاغل مستلزم آن است که نامزد به خوبی در “سیستم های پیشرفت مدرن در MMO FPS، شوتر رقابتی و بازی های ARPG فصل محور” آشنا باشد. این پروژه در حال حاضر به عنوان یک “محصول تحقیق و توسعه منتشر نشده” توصیف می شود، که در آن نامزدهای علاقه مند باید با “سیستم های پیشرفت طولانی مدت” آشنا باشند. این از طریق کاربر توییتر PlayerIGN که اولین بار این لیست را گزارش کرد و همچنین حدس زد که در دنیای Valorant مستقر خواهد شد، ارائه می شود. آنها همچنین خاطرنشان کردند که سایر فهرست‌های شغلی برای “محصول تحقیق و توسعه منتشرنشده” شامل تجربه با موتور Unreal به عنوان یک الزام است، بنابراین بازی می‌تواند با استفاده از آن ساخته شود.

مطالب مرتبط: ترنس هراس ها سزاوار سرنوشت نیستند 2

Destiny 2 کد را برای تیراندازی های MMO با سرویس زنده شکسته است و تاکنون هیچ یک از رقبای آن موفق به انجام این کار نشده اند. Riot مطمئناً از این موضوع آگاه است و احتمالاً به دنبال معرفی یک رقیب قوی برای آن است، که احتمالاً ایده خوبی است با توجه به اینکه Riot یک داستان غنی برای Valorant ایجاد کرده است که پتانسیل زیادی برای استفاده در جاهای دیگر دارد.

همه چیز در مورد این لیست نشان می دهد که این یک تیرانداز مانند Destiny خواهد بود، اما یک توییتر کاربر حدس زد آیا می تواند یک FPS به سبک استخراج باشد. PlayerIGN این موضوع را جذاب یافت و پذیرفت که این بازی در نهایت می تواند یک MMOFPS یا ExtractionFPS باشد که از این سبک الهام گرفته شده است.

اگرچه، به نظر می رسد Riot اخیراً سناریوهای چالش برانگیزی را پشت سر گذاشته است که توسعه این عنوان را زیر ذره بین قرار داده است. توسعه‌دهنده League of Legends اخیراً هک شد که به‌روزرسانی چند بازی آن را به تاخیر انداخت و همچنین ایمیلی باج از هکرها دریافت کرد.

بعدی: گیمرها در مورد مینی بازی های مورد علاقه خود بحث می کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا